در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

کاهش شدید کاربران فیس‌بوک در آمریکا

کاهش شدید کاربران فیس‌بوک در آمریکا
آمارهای رسمی نشان می دهد شبکه اجتماعی فیس بوک به یکی از کم بازدیدترین سایت های آمریکا تبدیل شده است.
  به نقل از خبرگزاری شین‌هوآ، جدیدترین آمارهای منتشر شده در خصوص میزان محبوبیت وب سایت های آمریکایی نشان می دهد، فیس بوک بخش اصلی کاربران خود را از دست داده و در پایین ترین رتبه بندی وب سایت های فعال آمریکا قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، در رده بندی میزان رضایت مندی کاربران آمریکایی، فیس بوک از 100 نمره تنها موفق به کسب 66 نمره شده است و تقریبا در قعر جدول رده بندی قرار دارد. در این میان پربازدید کننده ترین وب سایت اجتماعی، ویکیپدیا معرفی شده است.





ادامه مطلب ...

شکست گروهک تروریستی پژاک

با شکست گروهک تروریستی پژاک در حمله نیروهای سپاه؛
سایت بالاترین با مسکن دروغ آرام گرفت + عکس
درحالی که حمله نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران به یکی از پایگاه های گروه تروریستی پژاک شکست بی سابقه و تاریخی این گروهک را در پی داشته است، سایت بالاترین با دروغ پراکنی تلاش کرد پیروزی سپاه را تحت الشعاع قرار دهد.
به نقل از جام نیوز، علی رغم تلفات سنگین گروهک تروریستی پژاک در حمله سپاه پاسداران به یکی از مراکز فرماندهی این گروهک، سایت بالاترین طی دروغی آشکار مدعی شد: در حالی که نزدیک به ٢٤ ساعت از آغاز حملات گسترده زمینی و هوایی سپاه پاسداران به کردستان عراق به منظور مقابله با نیروهای کرد اپوزیسیون ایرانی می گذرد، نشانه ها حاکی از تلفات گسترده نیروهای جمهوری اسلامی در خاک کردستان عراق است به طوری که تاکنون ١٠٨ پاسدار جمهوری اسلامی در این نواحی کشته و دهها تن زخمی شده اند.


ادامه مطلب ...

حزب الله قدرتمندتر خواهد شد

نصرالله:
حزب الله قدرتمندتر خواهد شد
دبیرکل حزب الله لبنان شب گذشته در سخنانی امید بستن برخی به توطئه دادگاه بین المللی را امیدی واهی دانست و تاکید کرد: «همان گونه که حزب الله پس از جنگ 33 روزه قویتر شد از توطئه دادگاه بین المللی نیز قدرتمندتر و پرتوان تر خارج می شود.»

المنار نوشت: "سید حسن نصرالله" شب گذشته در اظهاراتی که در مجتمع شاهد بیروت از طریق ویدئو کنفرانس پخش می شد، اظهار داشت: «آیا حزب الله که به وسیله قویترین نیروی هوایی منطقه در سال 2006 شکست نخورد، کسانی همچون "بلمار" و "کاسیزی" می خواهند متزلزل کنند؟ حتی صدور 100 کیفرخواست هم از سوی دادگاه بین المللی نتیجه ای نمی دهد و واقعیات را تغییر نمی دهد.»





ادامه مطلب ...

ماجرای طلبه ناهی‌ازمنکر (علی خلیلی)

مسئولان بیمارستانی مقصر در ماجرای طلبه ناهی‌ازمنکر به دادگاه معرفی شدند
دبیر شورای تأمین استان تهران با اعلام بررسی پرونده مقصران ماجرای حمله اوباش به طلبه ناهی منکر در جلسه شورای تأمین استان تهران از معرفی این افراد به دادگاه تخلفات اداری خبر داد.
به نقل از فارس، "صفرعلی براتلو"، دبیر شورای تأمین استان تهران به حمله عده‌ای اراذل و اوباش به "علی خلیلی"، طلبه جوان بسیجی در حین نهی از منکر اشاره کرد و گفت: «مهمترین مسئله درخصوص چنین مسائلی بحث قانون و خلأهای قانونی است.»

وی با بیان اینکه برخورد جدی و بدون اغماض با اراذل و اوباش در دستور کار شورای تأمین استان قرار دارد، تصریح کرد: «نیروی انتظامی با قوت با چنین مسائلی برخورد می‌کند. همچنین نمایندگان مجلس نیز در این زمینه اقداماتی را انجام داده‌اند.»



ادامه مطلب ...

دلسوزی خانم فمینیست برای متجاوزان به عنف!

اعدام سه متجاوز در کرمانشاه تاثر شدید شادی صدر فمنیست مستقر در خارج از کشور را برانگیخت.

به نقل از ندای انقلاب، ماجرای اعدام سه جوان شیطان صفت که ضمن ربودن یک دختر بچه و تهیه فیلم از صحنه آزار و اذیت در پی اخاذی از خانواده وی بودند، داد مدعیان حقوق بشر را در آورد.









ادامه مطلب ...

علی خلیلی

                           شکایت از 25 بیمارستان به خاطر عدم پذیرش علی خلیلی





همراهان طلبه ناهی از منکر، با مراجعه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متن شکایت خود از 25 بیمارستانی که از پذیرش این طلبه خودداری کردند را تحویل دادند.


به گزارش فارس، همراهان طلبه ناهی از منکر که از سوی تعدادی جوان مورد حمله قرار گرفته بود با ارسال نامه‌ای به معاونت درمان وزارت بهداشت، از بیمارستان‌هایی که از پذیرش این طلبه خودداری کردند، شکایت کرده‌اند که متن این شکایت به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
معاونت محترم درمان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی
جناب آقای دکتر امامی رضوی
با سلام و صلوات بر محمد وآل محمد(ص)

ما جمعی از شاهدان و همراهان ناهی منکر طلبه بسیجی علی خلیلی هستیم که در شامگاه شنبه 25/4/90 در اثر حمله اراذل و اوباش مضروب شد که در این زمینه نسبت به عملکرد بیمارستان‌های خاطی شکایت جدی داریم، لازم به ذکر است که ایشان در حدود ساعت 23:30 از ناحیه گردن با ضربه چاقو به شدت آسیب دیده و توسط مردم به بیمارستان فلکه سوم تهرانپارس منتقل شد و الحمدلله با تلاش فراوان کارکنان اورژانس و انجام امور مقدماتی احیا صورت گرفته ولی به دلیل عدم حضور پزشک متخصص عروق و کمبود امکانات آن مرکز، از همراهان مجروح تقاضای انتقال وی به یک مرکز مجهز شد.



ادامه مطلب ...

شکست اسرائیل


با اذعان به ناتوانی رژیم صهیونیستی داگان : مقابله با ایران کار اسرائیل نیست


                                                                                                


رئیس سابق موساد با اشاره تلویحی به ناتوانی تل آویو در مقابله با قدرت روز افزون ایران در منطقه ادعان کرد که این کار از توان اسرائیل خارج است.



روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت، در این باره نوشت: «مئیر داگان» در جمع اعضای چند گروه شبه نظامی اسرائیلی که از قبل از تاسیس این رژیم فعال هستند، اعلام کرد که تل آویو نباید پیشگام مقابله با برنامه هسته ای ایران باشد.

«مئیر داگان» که در دوره اخیر بیشترین مخالفت آشکار را با سران رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران انجام داده است، به سران این رژیم توصیه کرد که رهبری آمریکا را در مقابله با برنامه هسته ای ایران بپذیرند زیرا شایسته نیست اسرائیل پرچمدار مقابله با ایران باشد و این کار، کار کشورهای بزرگی مانند آمریکاست که باید حمله علیه ایران را رهبری کنند.



ادامه مطلب ...

آقاجان بیا تا برایت قصه های ناگفته غصه ها را بازگو...

آقاجان چقدر دلم می خواهد که در کنارت بودم و از دل خستگی ها و غم هایم برایت می گفتم، از رنج ها و زخم هایی که بدون تو بر تن جامعه ام دله بسته می گفتم.

ای کاش می توانستم بگویم برایت شرح فراق و شوق وصال را، هر چند که تو خود از همه چیز آگاهی و بر همه دلها گواهی.





ادامه مطلب ...

گروهک تروریستی پژاک


                                   واگذاری 300 هکتار زمین به گروهک تروریستی پژاک



یک مقام عالی‌رتبه نیروهای مسلح از واگذاری ۳۰۰ هزار هکتار از زمین‌های کردستان عراق به گروهک تروریستی پژاک برای خیانت به مردم عراق خبر داد.


ادامه مطلب ...

جریان انحرافی(مشایی)

                                       دستگیری افراد جدید از جریان انحرافی




بصیرت:سخنگوی دستگاه قضا از دستگیری برخی افراد جدید در پرونده موسوم به جریان انحرافی خبر داد و افزود: غیر از مفاسد اقتصادی مسائل امنیتی هم در این پرونده‌ها موجود است.


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای عصر دوشنبه در پانزدهمین نشست خبری خود در جمع اصحاب رسانه در پاسخ به این پرسش که در پرونده هدی صابر سه مورد به عنوان سئوال دادستانی برای روشن شدن حادثه مطرح بود آیا نتیجه ای حاصل شد گفت: پاسخ دو سئوال روشن شد ولی هنوز پاسخ پزشکی قانونی اعلام نشده است.