در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

علت دشمنی ؛ چرا آمریکا دشمن همیشگی ایران است ؟!؟

    سوره الصف آیه 9 :
هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ
    اوست که رسول خود را با هدایت و آیین درست فرستاد تا آن را بر همه ادیان چیره سازد ، هر چند مشرکان را ناخوش آید .

در رابطه با آخرالزمان و فرجام دین اسلام آیه ی بالا سه بار با همین مضمون در سوره های مختلف قرآن تکرار شده است . که این آیه ها از پیروزی و چیرگی اسلام و دین حق بر تمامی ادیان دیگر اشاره می کند . با توجه به تفاسیر علمای بزرگ و عالیقدر از جمله علامه طباطبایی (ره) به این نتیجه می رسیم که در آخرالزمان دین حق و اسلام ناب تنها توسط قوم ایرانی دنبال می شود و یک سری مردم با ولایتمداری و ولایت محوری از این دین ناب و حقیقی پیروی و تبعیت می کنند . امروزه بر کسی پوشیده نیست که کشور و نظام اسلامیِ ایران بلند کننده ی پرچم اسلام ناب و منتشر کننده ی این معارف و دستورات نجات بخش در جهان می باشد که الحمدلله و با اراده ی خدا روز به روز هم بر قدرت ، نفوذ ، محبوبیت و تاثیرگزاریِ این نظام اسلامی در عالم افزوده می شود .


شاید گروهی از مردم و مسئولین کشور ایران خیال کنند که دشمنیِ آمریکا ، اسرائیل غاصب و دیگر مستکبرین جهان با نظام مقدس اسلامیِ ایران تنها موضوع هسته ای ، حقوق بشر و . . . باشه . اما با تحلیل و نگاهی ساده به صحبت های مقامات آمریکایی و . . . در می یابیم که این ها تنها به دنبال بهانه جویی هستند و به قول یکی از مقامات آمریکایی " اگه مسئله هسته ایِ ایران حل شود ، موضوع بعدی حقوق بشر می باشد .!!!! " این ها خودشون هم بارها گفته اند که مشکل سر قضیه ی هسته ای و .... نیست و این مسائل ، فقط بهانه ای برای ابراز دشمنی با ایران می باشد .

حال این سوال پیش می آید " پس دشمنیِ این ها با ایران بر سر چیست ؟!؟ " . در جواب باید بگم که : همه می دانیم که بر اساس آیات قرآن کریم و روایات معصومین (علیهم السلام) پیروزی و قدرت نهایی برای دین حق و اسلام ناب می باشد و با نگاه به تاریخ انقلاب در می یابیم که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، این کشور قدرتمندتر از قبل شده است و در جهان حرفی برای گفتن دارد . چرا که اساساً معنویت و دین ، قدرت زا و عزت زا می باشند چه بسا این دین و معنویت اصیل و ناب باشد . دشمنان این کشور و انقلاب فقط و فقط ترس از گسترش اسلام اصیل در دنیا ، قیام مردم جهان علیه این مزدوران و فروپاشی نظام استکبار دارند و باقیِ چیزها که مطرح می کنند بهانه جویی هستش .


امروزه واقعاً نمی توان جلوی ترس استکبار از گسترش اسلام رو گرفت . حالا هر چی هم مسئولین با این ها بر سر مسائل هسته ای و . . . کوتاه بیان و باهاشون مهربون باشن ، اونا دست از دشمنی بر نمیدارن . که داریم می بینیم از وقتی مذاکرات به این شکل دراومده توهین ها و تهدیدات مستکبرین خیلی بیشتر از گذشته شده است . چرا که این ها از گسترش اسلام ناب و تفکر انقلابی می ترسند و واهمه دارند نه از انرژی هسته ایِ ما . باید مطمئن باشیم که اگه انقلاب و دین ما این همه قدرت ، توان و تاثیرگزاری نداشت اون ها اصلاً کاری با ما نداشتند و شاید بعضاً تبلیغ مارو می کردند . باید بدانیم که دشمنان از قدرت داشته ی ما می ترسند نه از شر یا ظلم نداشته ی ما . این ها از دین ما می ترسند که می توان با آن قدرت بین المللی ایجاد کرد .

جهت تفکر : به نظرتون چرا در کشور هندوستان که سالانه هزاران نفر برای یک عمل عبادی ( به سبک خودشون ) در جایی جمع می شوند ، هیچ گاه نه ترور می شوند و نه تهدید به ترور . ولی در اجتماعات ایران اسلامی و راهپیمایی اربعین برای زیارت امام حسین (علیه السلام) این همه ترور می کنند و تهدید به کشتار و . . . ؟!؟! چون از قدرت اسلام ناب می ترسند و از این راه هراس دارند . چون اونا خیلی خوب میدونن که واقعه ی عاشورا و عبرت های آن که انقلاب ایران از روی آن ها الگو گرفته ست ، ایجاد کننده ی قدرت است و با آن می توان دنیا را گرفت ....

در ادامه مطلب کلیپی مرتبط با بحث بالا از امام خامنه ای (حفظه الله) قرار داده ام که واقعاً زیبا و مهم هستش . حتما به ادامه بروید و از این کلیپ استفاده کنید . . . از دست ندید !!!

 
ادامه مطلب ...

انقلاب اسلامی ایران ؛ ادامه دار یا متوقف ؟؟!! . . . + کلیپ تصویری

امام خمینی (ره) :

انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت - اواحنا فداه - است که خداوند بر همه ی مسلمانان و جهانیان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد . ( 1 )

امید است که این انقلاب ، جرقه و بارقه ای الهی باشد که انفجاری عظیم در توده های زیر ستم ایجاد نماید و به طلوع فجر انقلاب مبارک حضرت بقیه الله - اواحنا لمقدمه الفدا - منتهی شود . ( 2 )

ما با خواست خدا دست تجاوز و ستم همه ستمگران را در کشورهای اسلامی می شکنیم و با صدور انقلابمان ، که در حقیقت صدور انقلاب راستین و بیان احکام ناب محمدی (صلوات الله علیه) است ، به سیطره و سلطه و ظلم جهانخواران خاتمه می دهیم و به یاری خدا راه را برای ظهور منجی و مصلح کل ، و امامت حق امام زمان - ارواحنا فداه - هموار می کنیم . ( 3 ) 

1 - صحیفه امام ؛ ج 21 ، ص 327

2 - صحیفه امام ؛ ج 15 ، ص 62

3 - صحیفه امام ؛ ج 20 ، ص 345


شاید تا به حال واسه خیلی از ماها این سوال پیش اومده باشه که : خب حالا ما ایرانی ها چندین سال پیش انقلاب کردیم و به قولی دست طاغوت ، استکبار و استعمار را از این آب و خاک کوتاه کردیم ، ولی آیا هدف ما به همین جا منتهی می شود ؟! پس اگر اینطوریه چرا هنوز هم اسم " انقلاب " بر روی حرکت خود میگذاریم و معتقد به " حاکمیت دینیِ ولایت فقیه " و . . . هستیم ؟! اهداف عالیِ انقلاب اسلامی ایران توسط بزرگان ما از جمله امام خمینی ره و امام خامنه ای حفظه الله بارها گفته شده است . اصلی ترین غایت این انقلاب ، زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی عج و معرفی یک الگوی اسلامی تحت عنوان تمدن اسلامی به جهانیان می باشد و این حرکت عظیم اسلامی - مردمی ان شا الله تا ظهور آخرین منجی عالم ادامه پیدا خواهد کرد . برای همین ، هنوز هم که هنوزِِ نام " انقلاب " بر روی این بیداریِ مردم ایران می گذاریم و تا وقتی که به آن هدف نهایی نرسیم ، هیچ گاه دست از تلاش ، کار ، جهاد ، ولایتمداری ، بی قراری و دغدغه مندی بر نمی داریم .


ما باید به تمام جهانیان نشان دهیم ( که تا حد زیادی نشان داده ایم ) که می توان بدون وابستگی به مستکبران و کشورهای زورگوی به اصطلاح قدرتمند پیشرفت کرد و بر روی پای خود ایستاد . علت همه ی دشمنی های ظالمان جهانی با این انقلاب همین موضوع می باشد . چرا که اگر بقیه ی کشورها و ملت ها هم بفهمند که بدون وابستگی و با استقلال تمام می توانند به اهداف انسانیِ خود برسند دیگر کسی به آمریکا و امثالهم احساس نیاز نمی کند و همه ی مردم علیه ظلم و ستم بر می خیزند و قیام می کنند . همانطور که مردم ایران با رهبری امام روح الله کبیر (ره) نشان دادند که میشه حتی جلوی تمام مستکبران و زورگویان عالم ایستاد و باز هم پیشرفت کرد و ندای آزادی خواهی ، ظلم ستیزی ، انسان دوستی ، وحدت و برادری ، عدالت طلبی و ولایت مداری سر داد و از مظلومان جهان دفاع کرد .


الان همین پایداری و مقاومت همه جانبه ی مردم غیور ایران باعث شد تا آمریکایی های جنایت کار بر سر میز مذاکره بنشینند . نباید خیال کرد که آنها دلشون برای ما سوخته یا حرف هایی از این قبیل ....!!! نه خیر اینطور نیست بلکه آن ها کاملاً به دنبال منافع خود و کسب آبرو در صحنه ی بین الملل هستند و این هدف از راهی به دست نمی آید مگر در مذاکره با ایرانِ اسلامیِ قدرتمندِ مستقل . . . البته پیمودن این راه ها کمی مشکل ، طاقت فرسا و خسته کننده به نظر می رسد اما با وحدت و یکپارچگیِ مردم ، وجود امام و رهبری باهوش و عادل و متدین ، توکل به خدای بزرگ و اعتقاد به اهل بیتی که همه ی دار و ندارشان را در راه هدایت مردم فدا کردند و از خود استقامت نشان دادند ، خیلی راحت و بدون دردسر زیادی میتوان این راه را پیمود که نمونه اش را در کشور اسلامیِ ایران شاهد هستیم . 


اکنون پیشنهاد می کنم که حتماً به لینک زیر بروید و از این کلیپ که گزیده ای از صحبت های استاد رائفی پور می باشد را با دقت تمام گوش دهید . این کلیپ رو از دست ندید .


لینک کلیپ تصویری

 

ادامه مطلب ...

ذکری که 99 درد را درمان می کند . . .


از مولای متقیان امام علی (علیه السلام) نقل شده که فرمودند : " بیمار شدم و پیامبر خدا به عیادتم آمد و فرمود : « بگو : خداوندا ! از تو می‏‌خواهم عافیتی را که می‏‌دهی ، پیش اندازی ، بر امتحان خویش ، بردباری‏‌ام بخشی ، و مرا به سوی رحمت خویش ببری » . من ، این دعا را خواندم و پس از آن دعا ، از بستر بیماری برخاستم ، گویا که از بندی رَسته باشم1.


پیامبر خدا (صلوات الله علیه) فرمودند : “ جمله « لا حول و لا قوة الا باللّه ‏» ۹۹ درد را شفا می‏‌دهد .


پیامبر خدا (صلی الله علیه و آله) فرمودند : " جمله « لا حول و لا قوة الا باللّه ‏» ۹۹ درد را شفا می‏‌دهد که ساده‏‌ترین آن‌ها اندوه است 2 ″ .


همچنین امام علی (علیه السلام) فرمودند : " پیامبر خدا ، بر مردی از انصار که بیمار شده بود ، وارد شد تا او را عیادت کند . او گفت : ای پیامبر خدا ! برای من به درگاه خداوند ، دعا کن .

رسول خدا فرمود : « بگو : " از خداوند بزرگ ، پروردگار عرش بزرگ ، مسئلت می‏‌کنم و از خداوند بزرگ سلامتی می‏‌خواهم » مرد ، این دعا را سه بار خواند و در پیِ آن ، از بستر بیماری برخاست ، چنان که از بند ، رَسته باشد ۳ ″ .



امام صادق (علیه السلام) به هنگام بیماری این دعا را می‌خواندند : " خداوندا ! تو خود ، کسانی را سرزنش کردی و فرمودی : « بگو کسانی را که به جای خداوند به خدایی می‏‌پنداشته‏‌اید ، فرا خوانید تا ببینید که نه نمی‏‌توانند سختی‏‌ای از شما بگشایند ، و نه شما را به حالتی دیگر درآورند » . پس ای آن که هیچ کس جز او نتواند سختی‏‌ای از من بگشاید و مرا به حالتی دیگر ببرد ! بر محمّد و خاندانش درود فرست ، و سختی را از من بگشای و آن را به سوی کسانی ببر که در کنار تو – که خدایی جز تو نیست – خدایی دیگر را می‏‌خوانند ۴ ″ .


1- مسند زید، صفحه ۱۸۱، الکافی، جلد ۲ ، صفحه ۵۶۷ ، حدیث ۱۶، بحارالأنوار، جلد ۹۵ ، صفحه ۱۹ ، حدیث ۱۹ ؛ المستدرک

علی الصحیحین، جلد ۱ ، صفحه ۷۰۴ ، حدیث ۱۹۱۷، حدیث ۳۶۹۸ دانش نامه احادیث پزشکی: ۱ / ۱۷۴


2- قرب‌الإسناد: ۷۶ / ۲۴۴ منتخب میزان‌الحکمة: ۱۴۸


3- مسند زید، صفحه ۱۸۱ عن زید بن علیّ عن أبیه عن جدّه علیهم‏السلام، دانش نامه احادیث پزشکی: ۱ / ۱۷۶


۴- الإسراء: ۵۶٫ الکافی، جلد ۲ ، صفحه ۵۶۴ ، حدیث ۱ ، عدّة الداعی، صفحه ۲۵۶ ، الدعوات، صفحه ۱۹۰ ، حدیث ۵۲۸ ، بحارالأنوار، جلد ۹۵ ، صفحه ۱۸ ، حدیث ۱۸ دانش نامه احادیث پزشکی: ۱ /

آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد زمانی با نام « راز روشن »

وبلاگ " در انتظار یار " موسیقیِ جدید و بسیار زیبای حامد زمانی با نام « راز روشن » را برای شما دوستان تهیه و آماده کرده است . لذا به تمام دوستان پیشنهاد می کنم که حتماً از این اثر استفاده کنند .


آهنگسازی : حامد زمانی / شاعر : مهدی جهان دار - تضمین غزل میلاد عرفان پور

تنظیم : مسعود جهانی



پ ، ن : ان شا الله فردا صبح باز هم مثل همیشه با حضور حداکثری خود در راهپیماییِ 22 بهمن حماسه ای تاریخی و عظیم خلق می کنیم و دهان یاوه گویان داخلی و خارجی را می بندیم . همه مطلع هستید که این چند وقته توسط دشمنان خارجی و منافقان داخلی چه توهین های بی شرمانه و گستاخانه ای به امت قدرتمند و ولایتمدار ایران اسلامی شده است و مستکبرانی که در حال نابودی و به درک واصل شدن ، هستند برای ما دم از گزینه های روی میز ، جنگ ، فلج کردن ملت ایران و . . . می زنند ولی نمی دانند که ما عاشق و سینه چاک همان امامی هستیم که تمام زندگی ، بود و نبودِ خود را در کربلا فدا کرد ولی هیچ وقت به دشمن روی خوش نشان نداد و با قدم هایی استوار و مستحکم جلوی دشمنان خدا ایستاد و فریاد زد : هیهات منا الذله . . . آری ما ایرانی ها اگر چه نبودیم که ندای هل من ناصر اربابمون رو لبیک بگیم ولی امروز پای رکاب فرزند صالح ، مظلوم و مقتدرش یعنی امام خامنه ای (حفظه الله) هستیم و تا آخرین قطره ی خونمون پای آرمان های انقلاب اسلامی می ایستیم و همواره از ایشان حمایت می کنیم و فردا رو تنها به عشق امام و رهبرمون به راهپیمایی می آییم نه به خاطر ............



گزینه های روی میز ما اهل بیت (علیهم السلام) ، فریاد لبیک یا حسین و مرگ بر آمریکا هستش و در 22 بهمن پرشورتر از همیشه می گوییم : " ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند . . .


از تمام دوستان خواهش می کنم که فردا کار و زندگیِ خود را رها کنند و به راهپیمایی بیایند . امروز وقتش شده که خودمون رو ثابت کنیم . ای کسایی که عمریست ذکرتان " یا لیتنا کنا معک . . . هستش ، فردا روز، عملِ ، عمل . . . 


برای دانلود آهنگ بسیار زیبای آقا حامد زمانی به ادامه مطلب بروید


از دست ندید 

  ادامه مطلب ...

" آمریکا " می تواند غلطی بکند یا نمی تواند . . . ؟!؟

امام خمینی (ره) : آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .


این فرموده ی حضرت امام روح الله برای یه عده که آمریکا رو جزء قدرت های جهان و کدخدای دنیا می دانند غیر قابل قبول هستش و تنها یه شکل شعاری داره . اما بر خلاف تصور این ها امام با اعتقاد ، یقین و ایمان کامل فرمودند که " آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند . " !!! از منظر بزرگوارانی همچون امام خامنه ای دشمن هیچ بزرگی و قدرتی نداره و این قدرتی که یه سری ها در داخل از آن حرف می زنند به خاطر ضعف درونیِ ما مسلمانانِ ایرانی هست و اگر ما در داخل خودمون رو قوی و محکم کنیم دیگه هیچ نیازی به کشورهای به اصطلاح قدرتمند جهان نداریم و برای حل مسائل کشور و پیشرفت تنها نگاه به ظرفیت های داخلیِ کشورمون داریم . 


اگه یه عده ای تصور می کنن که بدون نگاه به دشمن و مستکبران جهان نمی توان مشکلات کشور رو حل کرد و باید با دولت هایی که در جهان ظلم می کنن تعامل داشت و دست برادری داد ، این قضیه نشان دهنده ی ضعف و شایدم فقدان ایمان این افراد می باشد . چرا که در جای جایِ قرآن و در روایات ائمه معصومین (علیهم السلام) وعده ی پیروزی مومنین و متقین و شکست ظالمین و مستکبران داده شده است و اگه کسی ایمان به قرآن و کلام اهل بیت داشته باشه هیچ وقت نمیگه که : مردم از جنگ خسته شدند ، مردم طاقت ندارن مقاومت کنن و . . . 


پس ما هم باید کمی ایمان و اعتماد خودمون رو به قرآن افزایش دهیم و به خدا متکی باشیم نه به دشمنان خدا . خداوند در قرآن می فرمایند : " . . . جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا " . . . حق آمد و باطل نابود شد . آرى ، باطل همواره نابودشدنى است . که این آیه در دوران ما یعنی : آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و محکوم به نابودی و شکست هست .


پس بنده ی حقیر از همه ی مسئولان ( به خصوص دولتی های محترم ) خواهش می کنم که برای حل مشکلات کشور به ظرفیت های داخلی متکی باشند و بیشتر از این دشمن رو پررو و وحشی نکنن چون اون ها هر چی ببینن که ما بیشتر میترسیم ، بیشتر به ما فشار میارن و زیادتر به ما توهین می کنن . خواهش می کنم که کمی به روی ایمانِ خود کار بکنن و به آیات قرآن اعتماد داشته باشن و به این آیه ایمان داشته باشند که : . . . " ولینصر الله من ینصره . "

نقش ولایت فقیه در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

در آستانۀ سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و فرا رسیدن ایام دهۀ مبارک فجر ، چند رسالت و نتیجۀ ممتاز از جایگاه «امامت ولی فقیه» برای هر ناظر آگاه و بی طرفی قابل ادارک می شود .


اندیشۀ ناب توحیدی امام خمینی - که رحمت و رضوان الهی بر او باد - سرچشمۀ تحولات بنیادین در سرآغاز قرن پانزدهم هجری قمری در ایران و گسترۀ جهان به شمار می آید .


طرح مبحث «ولایت فقیه» برای استمرار امامت امت در زمان غیبت حضرت حجت (عج) که از همان ابتدا با مخالفت و معارضۀ سکولارها ، ماتریالیست ها و ناسیونالیست ها مواجه شد و با درایت شهیدبهشتی (ره) به عنوان یکی از اصول لایتغیر قانون اساسی تثبیت گردید ، طرحی نوین برای ادارۀ عادلانۀ جهان تا آمدن امام زمان (عج) بود .


 


   از تمامیِ دوستان دعوت می کنم که حتماً به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب ...

رونمایی از ترانه «احمدی روشن» با صدای حامد زمانی

                                    


حامدزمانی پیش از این ترانه هایی از جمله «مرگ بر آمریکا» ، «گزینه های روی میز» و «پایداری» را در وصف آرمان های انقلاب اسلامی اجرا نموده بود .


در مراسم رونمایی از بازی «راز روشن» ، جدیدترین اثر موسیقایی حامدزمانی در رثای «شهید مصطفی احمدی روشن»، خواننده جوان و انقلابی برای اولین بار اجرا خواهدشد .


از تمامیِ دوستان دعوت می کنم که حتماً به ادامه مطلب بروید .

ادامه مطلب ...

فاجعه ای بزرگ ؛ ابتذال و فرهنگ غربی در مهدکودک ها + فیلم

امیرالمومنین علی (علیه السلام) :

قلب کودک مانند زمین خالی است که هر بذری را در آن بریزند ، رشد خواهد کرد .



---

روایات زیادی در مورد تربیت اسلامیِ کودکان وجود دارد که با استفاده از آن ها و سیره ی ائمه اطهار (علیهم السلام) میتوان وظیفه ی خطیر تربیت رو به نحو احسنت انجام داد . تعدادی از این احادیث مربوط به نقش پدر و مادر در امر پرورش می باشد و اهمیت این مسئولیت رو دائماً گوشزد می کند که حتی در روایتی مشاهده کردم که فرموده بودند : " بچه ، با همان فطرت پاک ، خدایی و معصومانه اش به دنیا می آید و این برخی از پدر و مادرها هستند که او را از راه بیرون می کنند و باعث بدبختی ، گرفتاریش در دنیا و آخرت می شوند . " یکی از موضوعاتی که والدین خیلی باید نسبت به آن حساس باشند ، محیط هایی ست که بچه ها در آن ها رفت و آمد می کنند که این امر مخصوصاً در دوران کودکی ، نوجوانی و جوانی اهمیتش رو بیشتر نشان می دهد . 


از گوشه و کنار حرف های بسیار زیادی در مورد وضعیت نابسامان مهدکودک ها ، مدارس و . . . شنیده بودم . واقعاً اتفاقاتی که در برخی از این مکان های به اصطلاح فرهنگی - آموزشی در حال رخ دادن هست به ضرر فرهنگ و آینده ی بچه های این مرز و بوم هستش . دیگه یه سری از منکرات ، کارهای اشتباه و زننده و گناهان داره بین این بچه ها عادی نشان داده میشه و خیلی راحت جلوی پدر و مادرشون این کارهای ناشایست رو انجام میدن و اولیای آن ها از کارهاشون لذت می برند و ذوق هم می کنند که " ما شا الله ، ما شا الله فرزندمون چه قدر خوب میرقصه و همانند رقاصه های غربی و شرقی رفتار میکنه و . . . "


آخه چطور پسر و دختری که از بچگی با رقص ، غنا ، آواز و طرب بزرگ شده در آینده ای نه چندان دور میخواد تشکیل زندگی بده و برای جامعه ی اسلامی اش مفید واقع بشه ؟؟ یه سری ها رقص ، آهنگ و حرکات موزون رو برای بچه ها ضروری میدونن و میگن نمیشه بدون این کارها کودکان رو تربیت و اداره کرد ؟!؟ . . . بنده یه سوالی دارم : " غربی ها که این همه در برهنگی ، رقص ، بی بند و باری و . . . غرق شده اند ، به کجا رسیدند که ما هم داریم راه اونا رو میریم ؟! غیر از اینه که خانواده در فرهنگ نابود شده ی غرب دیگه هیچ جایی نداره و غربی ها با بی شرمیِ تمام مسئله ی ازدواج هم جنس با هم جنس رو مطرح می کنند ؟! غیر از اینه که آمریکا در باردار شدن دخترهای مجرد و جوان رتبه ی اول رو در دنیا داره ؟! . . .


پس به نظرتون بهتر نیست برای این که به عاقبت سیاه غربی ها دچار نشیم ، روی به معنویات ، احکام و دستورات اسلام و اهل بیت پیامبر بیاوریم و بچه هایی همچون مصطفی احمدی روشن ، مصطفی چمران و . . . تربیت کنیم تا هم به درد جامعه اش بخورد و هم دنیا را به لرزه در بیاورد ؟!؟ . . .


در مستند بحران خاموش که 3 قسمت کوتاه هم می باشد به انواع این ابتذال ها ، مشکلات و بی فرهنگی ها پرداخته شده است که واقعاً مستند زیبا و جالبی هستش . لذا از تمامیِ دوستان دعوت می کنم که حتماً به ادامه مطلب بروید و این مستند رو دانلود کنید .


  ادامه مطلب ...

آقای صانعی ، شمر هم حافظ قرآن بود ...

حاجی فتنه رو که همه میشناسن ؟ درسته ؟ همون مرجع تقلید قلابی فتنه گران که در سال 88 حسابی از این برده های دست پرورده انگلیس و اسرائیل و آمریکا حمایت کرد و آب تو آسیاب دشمن ریخت . همونی که دی ماه سال 88 جامعه مدرسین با انتشار بیانیه ای عدم صلاحیت شیخ یوسف صانعی را از تصدی عنوان مرجعیت اعلام کرد .

حالا این حاجی فتنه از حصر خانگی فتنه گران انتقاد کرده . سایت مخصوص فتنه گران که همون کلمه باشه هم حسابی از حاجی فتنه حمایت کرده . حاجی فتنه شاکی شده که چرا مثل بقیه دولت ها حتی زمان پهلوی با مخالفین سیاسی برخورد نمی کنین و چرا توی یک دادگاه نمیگذارید این ها از خودشون دفاع کنند .؟؟؟

والا تا اونجایی که ما میدونیم خیانت حکمش اعدامه . حالا اینا که دستشون به خون ملت هم آغشته شده و داشتن کل کشور رو به جون هم مینداختن دیگه از اعدام یه سر و گردن بالاترن . تا اونجایی هم که ما داریم می بینیم و می شنویم اینا اصلاً نیاز به دادگاه ندارن همینجوریش از زبون شما و خودشون دارن بیانیه میدن .



اگه عرضه داشتن اون موقع که همه بهشون می گفتن خط خودتون رو از آشوبگران و فتنه گران جدا کنید باید اعلام می کردند پس چرا نکردن ؟

سایت های حامی فتنه میگن حاجی فتنه در دیدار اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور گفته : چرا آقای موسوی که یک نقطه ضعف در زندگی اش پیدا نکرده اند و خانم رهنورد که مفسر قرآن است و آقای کروبی که سالها در زندان شاه بوده باید در حصر باشند ؟

اگه این گفته حاجی فتنه باشه باید عرض کنم خدمت شما که برای نقطه ضعف آقای موسوی همون نامه ابراز تأسف فرار آقای موسوی از ترس جونش از پست نخست وزیری که امام(ره) براشون نوشتن برا کل زندگیشون بسه . برا خانم رهنورد هم باید بگم که اگه مفسر قرآن هستن چرا ما کتابی ازشون ندیدیم ؟ اصلاً ایشون بلد هستن عربی حرف بزنن ؟ یکی از شرایط مفسر اینه دیگه درسته ؟ حالا گیریم یک در هزار که مفسر باشن شما چرا یادت نمیاد که شمر هم حافظ قرآن بود ؟

برا آقا مهدی کروبی هم عرض کنم که رابینسون هم چند سال تو جزیره گیر افتاده بود. یعنی وقتی پیداش کردن باید پادشاه می کردنش ؟ خب شمر هم تو جنگ صفین در کنار امیرالمؤمنین شمشیر زد و تا مرز شهادت پیش رفت . حالا آقای کروبی بزار تو حصر باشه شاید یادش بیاد با پول هایی که شهرام جزایری بهش داده ، چیکار کرده .؟؟


برگرفته از : معبر سایبری فندرسک

امام مهدی (عج) ؛ ? Where are you + فیلم درددل با امام زمان عج به زبان انگلیسی

    امام مهدی (عج) ؛ شما کجا هستی ؟ . . .


 ? Where are you ، Imam Mahdi


پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) :

« مَهْدىُّ اُمَّتِى الَّذى یَمْلاَُ الاَْرْضَ قِسْطا وَ عَدْلاً کَما مُلِئَتْ جَوْرا وَ ظُلْما ؛ »

« مهدى امت من کسى است که هنگام پر شدن زمین از بیداد و ظلم ، آن را پر از قسط و عدل خواهد کرد . »


 Mahdi is of my nation who while filling the earth from injustice and oppression , will fill it with justice and equity


(کتاب سلیم بن قیس ، ص 429)

---


---

این روزها در جهان کمتر جایی رو میشه پیدا کرد که غرق در ظلم ، تبعیض ، نژادپرستی ، زورگویی ، خونریزی ، اشغال و تروریست نباشه . تمام مردم به نحوی در حال درگیری با این موضوعات هستند و زجر می کشند . همگی هم به دنبال یک منجی و قدرت الهی می گردند که کمکشون کنه و از این وضع نجاتشون بده . مردم سوریه ، لبنان ، عراق و . . . که زخمیِ تروریست جهانی هستند به نحوی و مردم مظلوم فلسطین که زیر بار فشارِ غصب و اشغالِ رژیم جنایتکار اسرائیل هستند به نحوی دیگر طالب منجی هستند . و اما منجی . . . ؟!!! بزرگان و پیشوایان دین اسلام از همان ابتدا درباره ی منجیِ عالم بشریت و آینده ی زیبا و فوق العاده ی دنیا اخباری را داده اند و این سخنان نسل به نسل منتقل شده تا به ما رسیده است . منجی ای که از نسل آخرین پیامبر الهی یعنی حضرت محمد (صلوات الله علیه) و نامش مهدی می باشد . یکی از شرایط ظهور این ذخیره ی الهی این است که تمام مردم دنیا خواستار او باشند و برای آمدن و ظهور او دعا کنند و عاجزانه از خداوند طلب کمک و یاری کنند تا آن بزرگوار بیایند و تمام زمین را سرشار از عدل ، مهربانی ، زیبایی ، رفاه و آسایش کنند . پس بیایید همگی با هم برای آمدنش دعا و تلاش کنیم چون به فرموده ی خود آن بزرگوار " برای ظهور باید بسیار دعا کرد زیرا آمدنش به نفع تمامیِ اهالی دنیا به جز مستکبران و ظالمان است " که با او به جنگ بر می خیزند .

---

These days the place was tucked away deep in oppression , discrimination , racism , tyranny , bloodshed , occupation and not terrorists . All of the issues are somehow being involved with this suffering . They are all looking for a savior and divine power that could Kmkshvn and this situation could Njatshvn . The people of Syria , Lebanon and Iraq . . . That international terrorists are somehow injured and oppressed Palestinian people and the occupation regime Israel seized under pressure so they are no longer seeking the Savior . But the Savior . . . ! ! ! The latest generation of prophets divine savior of the Prophet Mohammad and his name is Mehdi .their welfare .

---