در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

شعر

                                         من ابرم تو بارون این لحظه نابه

                                         این لحظه مخصوص ماه مهتابه

                                         بیدارم یا اینکه می بینم خوابه

                                          کی نیلوفر سهمه قلب مردابه

                                                     ******

                                        غریبگی نکی دلم غریبه نیست

                                       همونی که برات ستاره چیده بود

                                            بگو که یادته بگو که یادته

                                                    ******

                                     هنوزم یکی نشسته روی ابرها

                                          نگرانه کفترای یا کریم

                                 دیگه وقت خنده های بی بهونه است

                                    چشمم من گریه نکن خدا کریمه

                                                   ******

                                    گم شدم تویه شبی که خودمم

                                    شبی که حتی یه فانوس نداره

                                     من با خودت ببر به روشنی

                              آخه هیشکی مثل تو من دوست نداره

                                هی لک زده دلم واسه یه همزبون

                                  شیشه دله همه سنگ شده

                                  می دونی دلیل گریه هام چیه

                                  ای خدا دلم واست تنگ شده                    #پویا بیاتی#
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد