در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

کلینتون: من وزیر خارجه هستم نه همسرم

هیلاری کلینتون وزیر خارجه امریکا در یک نشست دانشجویی که در شهر کینشازا در جمهوری دموکراتیک کنگو برگزار شد، به سبب اشتباه مترجم در برگردان سؤال یک دانشجو، کنترل رفتارش را از دست داد و برآشفت.
به گزارش سی‌ان‌ان، دانشجویی از هیلاری کلینتون پرسید که نظر رئیس‌جمهوری امریکا در مورد قرارداد مالی چین با دولت کنگو چیست که مترجم به اشتباه نام بیل کلینتون را به جای هیلاری کلینتون ترجمه کرد.
این ترجمه اشتباه باعث برآشفتن وزیر امور خارجه امریکا شد و به پرسش‌کننده که یک دانشجوی پسر بود، گفت: آیا نظر شوهرم را در این زمینه می‌پرسید. من وزیر خارجه امریکا هستم. باید جویای دیدگاه من باشید نه شوهرم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد