در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

کتاب‌های «تقلب بزرگ» و «شنبه پس از انتخابات» منتشر می‌شود

گروه سیاسی ـ کتاب‌های «تقلب بزرگ» و «شنبه پس از انتخابات» که به حوادث و رویدادهای انتخابات دهم ریاست‌جمهوری می‌پردازد، توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی تولید شده و در دست چاپ است.
به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی، معاون انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: با توجه به حوادث پس از انتخابات و تأثیر آنها بر جامعه، همچنین حساسیت این دوره از انتخابات، در این دو کتاب به وقایع‌نگاری و بررسی حوادث اخیر پرداخته‌ شده است.
رمضانی با اشاره به موضوع کتاب «تقلب بزرگ»گفت: در این کتاب به شبهات مطرح شده از سوی نامزدهای شکست‌خورده در انتخابات، با عنوان کردن مسئله تقلب پرداخته شده و در راستای همین موضوع و با توجه به مبادی قانونی و بدون جهت‌گیری خاص به این شبهات پاسخ داده شده است. در واقع در این کتاب به موضوعاتی نظیر دولت کودتا، اعلام تقلب چرا پس از هشت روز و صندوق‌های سیار، پرداخته شده است.
وی در ادامه ضمن اشاره به کتاب «شنبه پس از انتخابات» تصریح کرد: این کتاب، روزشمار و روزنگار اتفاقاتی است که در صحبت‌های نامزدها درباره قانون‌گرایی و میزان پایبندی آنها به این صحبت‌ها، قبل و پس از انتخابات مطرح شده است. این نکات از مستندات موجود و از سخنرانی‌های نامزدها جمع‌آوری شده است و روزهای 21 خرداد تا 11 تیرماه را دربر می‌گیرد.
معاون انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی در پایان از کتاب‌های دیگر در دست تهیه و مرتبط با جریانات انتخابات دهم نام برد و گفت: گزارش تفصیلی شورای نگهبان راجع به انتخابات دهم، اثر دیگری است که بزودی توسط این مرکز منتشر می‌شود. همچنین مباحثی درباره انقلاب‌های رنگی و مخملی اتفاق افتاده در سایر کشورها، پروژه دیگری است که در یک سال گذشته در دست آماده‌سازی قرار گرفت و در راستای حوادث اخیر توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد