در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

سرد و تنها (تقدیم به پویا بیاتی )

امروز چقد تنهام امروز چقد سردم
امروز نبودت رو تو این ویرونه حس کردم
چقد محتاج دستاتم چقد بی تاب چشماتم
چقد سردم چقد تنهام کنار عکس تو ماتم
هوا دلگیره بی عطرت شبم چشماتو کم داره
نفس آکنده از درده جهانم زیر رگباره

نگاه من، نبود تو، شکست من، به دست تو
صدای هق هق قلبم به یاد چشم مست تو
به یاد سردی من که ندیدم آخر راهو
ندیدم عمق احساسو ندیدم جلوه ی ماهو
نذار بی تو بمیرم من بذار عشقت عبادت شه
بذار راحت بگم برگرد نذار یادت یه حسرت شه

با تشکر از امید عزیز که شعر برای ما فرستادن البته خود امید عزیزم شعر گفته

توضیح

این شعر برای پویا بیاتی عزیز خوانده شده است

شما هم اگر عکسی شعری هر چیزی برای پویا بیاتی عزیز دارید با کمال میل در وبلاگ قرار می گیرد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد