در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

اردی جهنم

حیف روزایی که بی تو به سر شد
حیف شبهایی که بی من سحر شد
تو بی من تنها من از تو تنهاتر
حیف این عمری که تنها هدر شد

من سردم تو سردی دل نیمه جونه
میسوزه میسازه درب و داغونه
میلرزه حتی با چیک چیک اشکام
مثل گنجشکی که زیر بارونه

لبهامون لبخند عشقو کم داره
دلگیرن روزامون لحظه غمباره
دستاتو نذرم کن خیلی محتاجم
پائیزم میریزم رو به تاراجم

من ابرم تو بارون این قصه خیسه
خورشید برگردون اینجا قدیسه
اعجاز بارون باور کن وقتی
میخاد این احساسو از نو بنویسه

من ابرم تو بارون این لحظه نابه
این لحظه مخصوص ماه و مهتابه
بیدارم یا اینکه میبینم خوابه
کی نیلوفر سهم قلب مردابه

اینجا قلب آدمها بی فانوسه
رؤیاشون رؤیا نیست عین کابوسه
اینجا چشمامون تو گریه میپوسه
من جایی میخوام با تو قد بوسه

ما دستامون با هم دنیا میسازه
بی سقف و بی دیوار و بی دروازه
ما با هم هستیم و با هم میمیریم
بپر با من بپر وقت پروازه 

 

پویا بیاتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد