در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

یک دقیقه سکوت

سکوت کن

 گاهی وقتا سکوت    همه ناگفته های ما رو     از تو چشمام به سادگی فریاد می زنه     پس حالا که می خوای    دل به دل این ترانه بدی     حالا که با من هم ترانه شدی به احترام عشق    یک دقیقه سکوت

رها کن    پرنده   به آسمون پریده رو   برو

رها کن   تولد     به انتها رسیده رو     برو

بزار به حال خسته         خودم بمونم و برم

سکوت آخرینمو           برات بخونم و برم

 جواب گریه های این،   دلِِ شکسته مو نده 

جواب هق هق دل       به گل نشسته مو نده

 دلم تو شک موندنو،    پاهام رو ریل رفتنه

گناه این جدا شدن       نه از توئه نه از منه

             نه از توئه نه از منه

 حالا که پلک عاشقانه های ما نمی پره

سکوت کن سکوت کن سکوت حرف آخره

             سکوت حرف آخر

رها کن    پرنده   به آسمون پریده رو    برو

رها کن    تولد    به انتها رسیده رو      برو

 تحملم نکن ولی       نگو که خسته ای زمن

برو ولی         تو این ترانه حرف رفتنو نزن

 اگه نشستم و عصا ،   شدی به روی من نیار

این از خودم بریدنو      به پای بی کسیم بزار

 دلم تو شک موندنو، پاهام رو ریل رفتنه

گناه این جدا شدن    نه از توئه نه از منه

             نه از توئه نه از منه

 حالا که پلک عاشقانه های ما نمی پره

سکوت کن سکوت کن سکوت حرف آخره

             سکوت حرف آخره 

 

پویا بیاتی

نظرات 1 + ارسال نظر
مدیر برنامه های پویا بیاتی(حمزه آشو چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 16:47 http://poya-bayati.blogfa.com

سلام محمد عزیز
ممنون از اینکه که به پویا علاقه داری و متن آهنگ هاش رو زحمت کشیدی و قرار دادی رو وبت
امشب آهنگ نقطه ضعف رسما میاد رو نت
به محض اومدنش رو نت خبرت میکنم
در ضمن هر یکی از آهنگ های پویا رو خواستی بگو تا برات لینکشو بفرستم
دوست عزیز فعلا خدا حافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد