در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

نماز عشق

این ترانه باتمام عشق تقدیم به پویا عزیز 

 

اگه میشد ستاره رو تو شبات همخونه میکردم!
تموم کهکشونها رو برات هدیه میکردم!
تموم روزها و خنده هامو فدای روشنی چشم تو یک لحظه میکردم!
اگه می شد نماز عشق رو باتو ادا کردن!
دو زانو می نشستم پیش پایت سجده میکردم!
غصه ها و همه دردا وغمهامو
به رسم محبت در یک لقایت گریه میکردم
اگه قلبت یک لحظه دلم رو همخونه میکرد!
تمام ثانیه هامو باطپشهایت زنده میکردم
اگه فکرت حتی یه پلک آزرده نمیشد!
مث دیونه ها به پایت ضجه میکردم  

 

                                     باز هم یک کار فوق العاده و زیبا از دختر غم

 

    

 

 

                        بر گرفته از وبلاگ طرفداران پویا بیاتی  و با تشکر از حمزه عزیز

نظرات 2 + ارسال نظر
پارسا امین چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 22:54 http://bayatimusic.blogfa.com

سلام به تیم بیاتی موزیک وبسایتهای حامی پویا بیاتی خوش اومدی من شما رو با نام وبلاگ هواداران- محمد لینک کردم.
موفق باشی . مدیر پاتوق اختصاصی هواداران پویا بیاتی

مدیر برنامه های پویا بیاتی(حمزه آشو پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 00:01 http://poya-bayati.blogfa.com

سلام محمد جان
اگه منظورت وبلاگ سینا هست باید بگم که وب من رو اصلا با وب سطح .. سینا مقایسه نکن
سینا امشب آهنگو گرفته من ده روز پیش ولی من چون جایی بودم نتونستم آپ کنم
گروه طرفداران پویا بیاتی یک گروه بسیار قویتر از گروهای دیگه هست.
همین سینا و وبلاگ های دیگه مطالبشون رو همیشه ار وب من کپی میکنند.البته پیش خودمون بمونه.
حالا قرار وبسایت اختصاصی پویا رو طراحی کنم
تا اون موقع یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد