در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

لیگ برتر

 هفته دوم رقابت هاى لیگ نهم فوتبال ایران با انجام ۶ بازى از فردادرشهرهاى تهران، مشهد، انزلى، کرج و اهواز آغاز خواهد شد. دیدارهایى که مى تواند گرماى فوتبال را در کشور دوچندان نماید.هفته دوم رقابت هاى لیگ در حالى آغاز مى شود که باز تهرانى ها از تماشاى لیگ محروم هستند و نمى توانند در ورزشگاه بزرگ آزادى تماشاگر بازى تیم محبوب خود یعنى پرسپولیس باشند. درست مانند استقلال و استقلالى ها که هفته گذشته از نعمت حضور تماشاچى محروم بودند.
پرسپولیس- استقلال اهواز
۲ تیم در شرایطى فردا در ورزشگاه بزرگ آزادى به دیدار هم مى روند که دیدار اول خود را با تساوى به پایان رسانده اند.پرسپولیس در بیرون از خانه و در کرمان مقابل مس به تساوى ۳ بر ۳ رسید و استقلال اهواز نیز در خانه و در دیدار مقابل ابومسلم به نتیجه اى بهتر از تساوى یک بر یک دست نیافت تا در پایان همان بازى خداداد عزیزى با اعتراض هواداران اهوازى روبه رو شود و ادامه کار در استقلال برایش سخت گردد.پرسپولیس اگر در دیدار اول نتوانست نتیجه دلخواه را به دست بیاورد اما نوع فوتبالش رضایت هواداران پرتعداد این تیم را به همراه داشت. سرخپوشان در بازى با مس خوب بازى کردند و نتیجه دور از انتظارى را نیز به دست آوردند. هر چند که در آن بازى پرسپولیسى ها بنا به دلایلى نمى توانستند از بازیکنان برزیلى خود و اشپیتیم آرفى استفاده کنند اما براى بازى فردا ماجرا فرق مى کند و سرخپوشان به جز حوار محمد دیگر بازیکنان خود را تمام و کمال در اختیار دارند و این مى تواند کفه برترى پرسپولیسى ها را براى رسیدن به پیروزى پایین تر بیاورد، کارى که حسین عبدى مربى سرخپوشان وعده آن را چند روز پیش به هواداران این تیم داده بود اما حریف فرداى سرخپوشان از وضعیت چندان مطلوبى برخوردار نیست. مشکلات خداداد عزیزى با هواداران اهوازى و احتمال محرومیت دوباره خداداد باعث شده است تا مشکلات و مسائل این تیم اهوازى با شروع لیگ آغاز شود. هر چند که مدیران استقلال اهواز طى مدت گذشته طورى وانمودکرده اند که هیچ مشکلى در تیمشان وجود ندارد.اهوازى ها که امید بسیارى به بهبودى عبدالهادى خنیفر مهاجم خود بسته اند، به حضور او در بازى فردا بسیار امیدوارند و این در حالیست که هنوز میلاد میداودى مهاجم این تیم مجوز بازى را دریافت نکرده است و بعید به نظر مى رسد که در فرصت باقیمانده بتواند مجوز بازى خود را بگیرد.اهوازى ها خوب مى دانند که پرسپولیس را در بهترین شرایط ممکن مقابل خود خواهند داشت و همین موضوع باعث شده تا آنها براى گرفتن حداقل نتیجه به آب و آتش بزنند.
ابومسلم- پاس
سیاه جامگان خراسانى در نخستین بازى خانگى خود در لیگ نهم فردا میزبان تیم شکست خورده پاس همدان هستند، تیمى که بعد از شکست روز اولش مقابل استیل آذین مسئولان این تیم امیدوارند که به دلیل اعتراض شان نتیجه به سود آنها برگردد.ابومسلمى ها در اولین بازى خود در اهواز و مقابل استقلال این شهر به نتیجه نسبتاً خوبى دست یافتند. کسب یک امتیاز از بازى با استقلال اهواز باعث شد تا امیدهاى پورمهدى براى ادامه راه لیگ به یارانش دوچندان شود. سیاه جامگان براى آنکه ثابت کنند که استحقاق پیروزى در بازى قبلى را داشته اند، مى خواهند به هر شکل ممکن برنده بازى فرداى شهر مشهد باشند تا تجربه اول بازى مقابل هواداران براى آنها یک تجربه خوب باشد. پاس همدان هنوز نتوانسته است بر مشکلات حاشیه اى اطراف تیم خود فائق آید. آنها در حالى که هنوز سرمربى رسمى خود را معرفى نکرده و به دنبال برگرداندن ۳ امتیاز بازى با استیل آذین هستند، به مشهد رفته اند. تا بلکه بتوانند نخستین امتیاز خود را در لیگ کسب کنند، کارى که اگر چه سخت براى آنها به نظر مى رسد اما هرگز بعید به نظر نمى رسد.
استیل آذین- صباى قم
بدون شک حساس ترین و دیدنى ترین دیدار هفته دوم رقابت هاى لیگ فردا در ورزشگاه شهید دستگردى و بین ۲ تیم استیل آذین و صباى قم برگزار خواهد شد. ۲ تیمى که لیگ را با پیروزى مقابل حریفان خود آغاز کردند تا از همان ابتداى کار زنگ خطر را براى هواداران خود به صدا درآورده باشند.استیل آذین بعد از آن پیروزى ۲ بر صفر مقابل پاس همدان فردا با همه موجودى اش مقابل
صباى قم صف آرایى خواهد کرد. شاگردان حمید استیلى که مى خواهند خود را به عنوان مدعى قهرمانى لیگ معرفى کنند براى پیروزى در بازى فردا از هیچ کوششى دریغ نخواهند کرد.على کریمى، فریدون زندى، حسین کعبى و... بازیکنانى هستند که سرخپوشان استیل آذین به آنها امید بسیارى رابسته اند، خصوصاً على کریمى که چنین به نظر مى آید حالا همه کاره این تیم تهرانى باشد.کریمى در بازى اول استیل آذین نشان داد که آن پول هنگفت بى مورد به او داده نشده است. او یک گل  زد و در طول بازى یکى از مهره هاى تأثیرگذار تیم استیل آذین بود اما حریف فرداى این تیم تهرانى هم با حریف هفته گذشته اش زمین تا آسمان فرق مى کند. صباى قم با بازیکنانى که در اختیار دارد خود یکى از تیم هاى مدعى لیگ نهم است. در این تیم همه نگاه ها به بازیکنانى چون محمد نورى، داود حقى، محمد همرنگ، مرتضى اسدى و امیرحسین فشنگچى است . بازیکنانى که در بازى سخت، سهم بسیارى در پیروزى این تیم مقابل تراکتورسازى داشتند. هر چند که خبر مى رسد براى بازى فردا با استیل آذین بازیکنانى چون محسن بیاتى نیا و فریدون فضلى نیز از کمند مصدومیت رهایى یافته و مى توانند تیمشان را همراهى کنند که اگر این اتفاق بیفتد، قطعاً تقابل مهاجمان تیم صباى قم با مدافعان استیل آذین مى تواند از دیدنى ترین صحنه هاى بازى در طول ۹۰ دقیقه باشد.
ملوان- راه آهن
شاگردان محمد احمدزاده اگرچه در نخستین بازى خود در لیگ و مقابل تیم شاهین بوشهر تا دقایق زیادى از بازى پیروز میدان بودند اما در نهایت توانستند با کسب یک امتیاز دست پر از بوشهر به خانه برگردند.ملوانان فردا نخستین بازى خانگى خود را انجام خواهند داد، بازى هایى که ملوانان همیشه در ادوار گذشته در آن با مشکلات بسیارى مواجه بوده اند اما احمدزاده امیدوار است، امسال با تیمى که در اختیار دارد، موضوع برخلاف ادوار گذشته براى آنها رقم بخورد.ملوان فردا مقابل تیمى به میدان مى رود که اگرچه بازى قبلى خود مقابل فولاد را برد اما در طول ۹۰ دقیقه چیزى سرتر از حریف خود نشان نداد و تنها بر روى یک اتفاق صاحب همه ۳ امتیاز بازى شد.حریف فرداى تیم ملوان یعنى راه آهن خوشحال از پیروزى در بازى مقابل فولاد به انزلى سفر کرده است تا تعداد امتیازاتش را افزایش دهد، چیزى که به هیچ وجه ملوانان آن را دوست ندارند.لکوموتیورانان که حالا با یک پیروزى و ۳ امتیاز در زمره تیم هاى صدرنشین لیگ نهم به حساب مى آیند، براى آنکه ثابت کنند که پیروزى آنها در بازى اول تصادفى نبوده است، باید خیلى از چیزها را در انزلى ثابت نمایند.
سایپا- شاهین بوشهر
تیم شکست خورده سایپاى کرج که لیگ نهم را با شکست ۳ بر صفر مقابل تیم ذوب آهن اصفهان آغاز کرد، فردا بدون محمد مایلى کهن در خانه میزبان تیم شاهین بوشهر است، تیمى ناشناخته که توانست لیگ را با یک تساوى به ظاهر شیرین آغاز نماید.محمد مایلى کهن سرمربى محروم سایپایى ها شاید هرگز باور نداشت که تیمش این چنین دست و پا بسته به دیدار ذوب آهن رود و به همین دلیل هم او در پایان بازى نارضایتى خود را از نمایش بازیکنان تیمش نشان داد که این موضوع باعث شد تا نارنجى  و سفیدپوشان تهرانى در تمرینات هفته گذشته خود جدى تر به قضیه بازى باشاهین بوشهر نگاه کنند. تیمى که امتیاز گرفتن در آن براى کرجى ها نباید چندان سخت و دشوار باشد و این موضوع را بوشهرى ها هم خوب مى دانند. آنها خوب مى دانند که تیم هاى لیگى از همین حالا ۳ امتیاز بازى با آنها را به حساب خود واریز کرده اند، چرا که نمایش بوشهرى ها در بازى اول به گونه اى بود که تیم هاى دیگر لیگى را امیدوار ساخت.شاگردان کللى فرد براى اینکه بتوانند تفکرات دیگر تیم هاى لیگى را نسبت به خود عوض کنند، باید در بازى فردا خیلى چیزها را به اثبات برساند. آنها فردا در کرج روز سختى را خواهند داشت، دیدارى که ممکن است در نخستین بازى خارج از خانه تاوان سختى را براى آنها به همراه داشته باشد.
فولاد- پیکان
فولاد اهواز با لوکا بوناچیچ الحق و الانصاف در بازى اول خود با راه آهن به هیچ وجه چهره یک تیم شکست خورده را نداشت اما باخت تا ثابت شود همیشه تیم هایى که خوب بازى مى کنند، ۳ امتیاز بازى را نمى گیرند.فولادى ها مغموم از نتیجه بازى اول خود مقابل راه آهن فردا با یک دنیا انگیزه به دیدار تیم پیکان خواهند رفت، تیمى که در هفته اول نشان داد که آن تیم قدرتمند فصل گذشته نیست.فولادى ها که در بازى هفته گذشته خود ثابت کردند که بازیکنانى چون جواد شیرزاد را در اوج آمادگى خود دارند، براى بازى فرداى خود تدابیر بسیارى را اندیشیده اند، تا با پیروزى و کسب ۳ امتیاز مرحمى بر زخم هاى هواداران پرتعداد تیم خود باشند.پیکان حریف فرداى تیم فولاد گویا هنوز به فرم ایده آل خود نرسیده است هر چند که تمام تلاش حمید درخشان طى روزهاى گذشته این بود که خودباورى را به مردانش تزریق کند تا دیگر شاهد نتایجى مانند نتیجه هفته اول از سوى آنها نباشد.درخشان خوب مى داند که حضور در پیکان آخرین فرصت براى اثبات شایستگى هاى اوست و باید با این تیم از آن دفاع کند. کارى که درخشان و پیکان را در راه آزمایش سخت قرار داده است.                                                                                         

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد