در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

اقامه نماز جمعه روز قدس به امامت سید احمد خاتمی

نماز جمعه روز جهانی قدس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اقامه نماز جمعه این هفته تهران به امامت هاشمی رفسنجانی تکذیب شد

اقامه نماز جمعه روز قدس به امامت سید احمد خاتمی

نماز جمعه این هفته تهران (روز جهانی قدس) را آیت‌الله سید احمد خاتمی اقامه می‌کند. به گزارش فارس، دکترمحمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور هم به عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها سخنرانی خواهد کرد.


دعوت از مردم برای حضور گسترده در روز جهانی قدس ...

 روز جمعه این هفته مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس است.
در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس مراجع عظام تقلید و شخصیت‌ها در سخنان خود و سازمان‌ها و نهادهای کشور نیز با صدور بیانیه‌‌هایی مردم را به شرکت و حضور گسترده در راهپیمایی این روز دعوت کردند. آیت‌الله مکارم شیرازی، از مراجع عظام تقلید با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس تصریح کرد: ملت ایران همچون گذشته باشکوه و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کند.
همچنین جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای، روز قدس را روز تجدید پیمان با مردم مظلوم فلسطین برشمرد و با تأکید بر ضرورت وحدت و همدلی مسلمانان در این روز شکوه‌آفرین، همگان را به حضور در راهپیمایی این روز فرا خواند.
دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت نیز در بیانیه‌ خود، از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. در این بیانیه آمده است: حماسه‌ روز قدس یادآور فریاد رعدآسای امام راحل(ره) است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهیونیست فرود آمده و پژواک آن در جهان بویژه درکشورهای اسلامی طنین‌افکن شد و مسیر مبارزه بی‌امان مردم فلسطین را شتابنده و توفنده ساخت.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هم با گرامیداشت روز جهانی قدس، از آحاد مردم انقلابی ایران دعوت کرد با حضور یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس، یک بار دیگر وحدت مسلمانان جهان را برای رهایی قدس شریف به نمایش بگذارند.
سازمان بسیج طلاب و روحانیون نیز روز قدس را روز همبستگی وحدت و یکپارچگی و نمایش اقتدار عظیم امت اسلام دانست. استانداری تهران هم در اطلاعیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس با تأکید برحضور گسترده و با شکوه عموم شهروندان استان تهران عنوان کرد: روز جهانی قدس بیانگر تجلی زیبای اتحاد و همدلی ملت فهیم ایران اسلامی و نمایش عزت و اقتدار و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آستانه ورود پر افتخار و عزت‌آفرین به دهه چهارم انقلاب اسلامی و دهه پیشرفت و عدالت و همچنین آرمانگرایی و حق‌طلبی مسلمانان سراسر جهان در دفاع از مظلومیت ملت فلسطین است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد