در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

سناریوی آشوبگران لو رفت

خبرنامه دانشجویان ایران: در حالیکه تا آغاز سال تحصیلی جدید کمتر از یک هفته باقیست، سناریوی جدید آشوب طلبان در صحن دانشگاه لو رفت... 

 

 

 

 

 

 

 

هفته نامه اشپیگل آلمان ( دوشنبه ١٤ سپتامبر؛ ٢٣شهریور) در گفت و گویی با عابد توانچه، یکی از سران آشوبگر در دانشگاه تهران و امیرکبیر که فعالیت های مارکسیستی را دنبال می کند، تحت عنوان فعال دانشجویی مدعی شد که اوضاع دانشگاه ها ملتهب و انفجاری است!

توانچه در ادامه ادعای مضحک خود که قبل از حضور هر دانشجویی در دانشگاه یا خوابگاه مطرح شده است، می گوید که نیروهای انتظامی در دانشگاهها به حالت آماده باش در آمده‌اند.

اما نکته جالب توجه آن جاست که توانچه پرده از عملیات شوم جریان خود برداشته و مدعی می شود دانشجویان در آینده باز هم مورد هجوم قرار خواهند گرفت و به قتل خواهند رسید! و قتل و خشونت باعث همبستگی مردم با دانشجویان خواهد شد و مبارزات آن ها را صیقل و گسترش خواهد داد.

توانچه در مصاحبه خود با اشپیگل در این خصوص گفته است: "اوضاع بسیار ملتهب است و یک جرقه کافی ست تا همه چیز شعله ور شود. فکر می کنم که ما باز هم کشته خواهیم داد. اما این نوع خشونت ها بر علیه دانشجویان تنها باعث گسترش دامنه اعتراضات وملحق شدن هرچه بیشتر مردم به این اعتراضات خواهد شد."

ادعای فعال دانشجویی بودن توانچه در حالیست که ، عابد توانچه از تاریخ شهریور 84 به دلیل ترم‌های مشروطی زیاد و وضعیت نامساعد تحصیلی از دانشگاه امیر کبیر حکم اخراج آموزشی دریافت کرده بود. 
 
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد