در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

فال امروز شما: پنج شنبه 2 مهر ماه 1388


فروردین

اگر وضعیت خود را برای همسر یا یک دوست نزدیک شرح دهی بهتر از این است که اینطور مبهم و سر بسته باشد. پنهان کاری به نفع تو نخواهد بود و مشکلی را حل نمی کند. ضمنا دیگران هم نمی دانند چه کمک می توانند بکنند. 

 

 

 

 

 

 

اردیبهشت

به زودی مشکلات موجود برطرف می شود و شرایط بهتری فراهم خواهد گشت. دوباره می توانی برنامه های خود را چون گذشته دنبال کنی و با یک محاسبه دقیق به اهداف خود برسی.

خرداد

افکاری را که در ذهن داری باید با دیگران در میان بگذاری تا نقاط ضعف و قوت آنها روشن شود. وقتی فکری در معرض نقد و نظر دیگران قرار می گیرد صیقل می خورد و اصلاح می شود.

تیر

از دوست عزیزی که در دور دست هاست، خبری می رسد و تو را خوشحال می کند. دوباره این دوران هجران و دوری به وصل تبدیل خواهد شد و دوستان همدیگر را در کنار یکدیگر خواهند دید.

مرداد

فکرهای تازه و جدید مطرح می شود که خودبخود جذاب و شگفت آور خواهد بود. باید این فکرها را در عمل پیاده کرد تا میزان درستی یا نادرستی هر یک روشن شود.

شهریور

وعده ای را که داده بودی نباید فراموش کرد. کسی که وعده های خود را دست کم می گیرد، از ارزش و اعتبار خود هزینه می کند و در نهایت دیگر کسی او را باور نخواهد کرد.

مهر

اوقات خوبی را می توان در کنار دوستان تجربه کرد و از آنها لذت برد. غم ها و غصه ها را باید به فرداهای دور سپرد و فرصت اکنون را غنیمت شمرد. چون این فرصت تکرار نشدنی است.

آبان

باید دست به یک ریسک زد و تصمیمی را گرفت که تاثیری مهم بر زندگی تو خواهد گذاشت. با توکل بر خدا می توان پیش رفت و از خطرها و ضررها نترسید چون موفقیت تو حتمی است.

آذر

روش برخورد تو تاثیری مثبت بر دیگران می گذارد و آنها را هم به ادامه این کار امیدوار خواهد ساخت. تو در قلب هریک از دوستان جایگاهی ویژه داری و روی حرف های تو حساب باز می کنند.

دی

در آغوش خانواده می توان آسایش و آرامش را تجربه کرد و از آن برخوردار شد. این کانون گرم و پر از عشق و محبت را باید همچنان گرم نگهداشت واز آن حراست کرد.

بهمن

به خود اطمینان داشته باش و بقیه کارها را به تقدیر بسپار تا خودش راه را باز کند. مطمئن باش، توان و استعداد تو به گونه ای است که قادر به انجام هر مسئولیتی خواهد بود.

اسفند

باید مراقب وضعیت روحی و جسمی همسر خود باشی و رعایت حال او را بکنی. او در شرایطی نیست که بتواند به خواسته های تو پاسخ دهد. به زودی این بحران سپری خواهد شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
نوشین پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 http://www.toss.blogsky.com

مرسی از اینکه فال میذاری من که خیلی دوست دارم

مازیار پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 14:48 http://sarayebishehsar.blogsky.com

سلام
آپیدم
خوشحال می شم یه سر بزنین

عباس پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 15:48

سلام منم اومدم کلیک کردم بی بی سی فارسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد