در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

دانلود دکلمه جدید پویا بیاتی با نام داغدیده


سلام دوستان

این هم دکلمه جدید پویا بیاتی با نام داغدیده که خیلی غمگین و احساسی هست

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

لطفا بعد از دانلود نظراتتون رو بیان کنید

این هم متن دکلمه داغدیده

سر نماز دعا کن خدا نفس بدهد

خدا تو را به من داغدیده پس بدهد

خدا که محض پریدن به این کلاغ غریب

نداد بال و پری لااقل قفس بدهد

توقع من از این زندگی زیاد نبود

اگر که عشق نشد مزه ی هوس بدهد

کجاست چشمه ی این ماهی جذام زده

که این گرسنه ترین را به آب پس بدهد

اگر تو هم نپذیری و پا عقب بکشی

نفس به سینه ی این مردنی چه کس بدهد

بهار زندگی اش را به این درخت نداد

گمان نمی کنم آن را به هیچ کس بدهد 
 


نظرات 1 + ارسال نظر
دریا پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 13:08 http://www.daryaa.blogsky.com

دوست بودن با تو چیزی بود که همیشه می خواستم

معشوق تو بودن چیزی بود که هیشه آرزوش رو می کردم...


سبز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد