در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

بازیگر سینما: با چالش های سیاسی وقت جوانان را تلف نکنیم


 بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی با اشاره به اتفاقات بعد  

 

از انتخابات گفت: بهتر است بجای اتلاف وقت جوانان که سرمایه ملی به شمار می رود به موضوعات سیاسی، شرایط تعالی علمی کشور را فراهم کنیم.

به گزارش تماشاگران جهانگیر الماسی گفت: هر تلاشی برای تخریب شخصیت های والای نظام اقدامی محکوم به فنا است.

 

وی افزود: امروز در قرنی زندگی می کنیم که تعامل و گفت وگو حرف نخست را در جهان می زند و این دوره، قرن به رخ کشیدن فرهنگ هاست.


بازیگر فیلم بانی چاو در ادامه خاطر نشان کرد: در کشور ما مردم شخصی را بعنوان رئیس جمهور بر می گزینند که از جنس مردم است و از متن مردم برخاسته و بدنبال تحقق عدالت طلبی در اجتماع است. انتخاب چنین افرادی در دنیا بعنوان رئیس جمهور نوید جهانی عادلانه را می دهد.


الماسی یادآور شد: اتفاقات فرهنگی در دنیا امروز روالی امیدوار کننده را دنبال می کند و هر جریانی که بخواهد با درگیری در مقابل این جریان ایستادگی کند محکوم به شکست است و آنچه امروز در کشور باید مد نظر قرار گرفته شود نگاه کلان به منافع ملی و ارزش های فرهنگی مااست.


وی ادامه داد: باید با احترام به مردان و زنان فرهنگی سیاسی و اقتصادی کشور جزوه ای فرهنگی فکری و علمی را در اختیار جهانیان قرار دهیم. دانشگاه های ما باید محلی برای ارائه راهکارهای مناسب به جهانیان باشد و انرژی جوانان کشور را صرف درگیری های سیاسی هدر ندهیم.


این بازیگر سینما عنوان کرد: کشور ما باید در جایگاهی قرار گیرد تا حرف خود را به جهانیان بزند. جوانان ما در عرصه علمی قابلیت های متعددی دارند. باید شرایطی فراهم شود تا استعدادهای نسل جوان ما به مرحله شکوفایی برسد و از هرگونه تشویش سیاسی دوری کنیم. اینکه بخواهم وقت جوانان کشور را صرف درگیر شدن در مسائل کوچک سیاسی کنیم منافع ملی خود را به هدر داده ایم.


الماسی گفت: تاریخ نشان داده تعداد دانشجویانی که وقت خود را صرف کارهای سیاسی کرده و از نوآوری های علمی بدور مانده اند کم نیست. امروز نسل جوان باید در فکر حل نیازهای علمی کشور باشد. باید در همه عرصه ها بخصوص فرهنگ، در کشور تعادل حاکم شود. بهتر است برخی اوقات به شعر سعدی شیرازی شاعر فاخر ایران زمین که در سردر یونسکو نقش بسته نگاهی بیاندازیم تا عظمت فرهنگ خود را بیش از گذشته درک کنیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 22:59 http://www.linkbox.agahipost.com

باسلام
سیستم تبادل لینک اتوماتیک ابزار بسیار مفیدی برای افزایش واقعی ترافیک سایت و وبلاگ شما توسط هزاران وبمستر عضو سیستم می باشد.

این سیستم کاملا اتوماتیک بوده و شما با قرار دادن کد لینک باکس اتوماتیک در وبلاگ و یا سایت خود می توانید لینک خود خود را بلافاصله در سیستم ثبت کنید, و در 10 ها سایت و وبلاگ پر بازدید
به نمایش بگذارید, و بازدید خود را 10 برابر کنید. و همچنین تبادل لینکی که در لینک باکس ما انجام می گیرد باعث بالا رفتن پیج رنک شما در گوگل گشته و چون این تبادل لینک
چند طرفه می باشد, سریعا به موتورهای جستجو معرفی گشته و شما شاهد ورودی های زیادی در آینده ای نزدیک خواهید بود.
با هر بار کلیک بر روی لینکهای ثبت شده در لینک باس اتوماتیک لینک شما به بالاترین قسمت لینک باکس خواهد رفت و شانس بیشتری برای ورودی خواهید داشت.

در ضمن این لینک باکس نو پا بوده و تلاش ما برای اضافه نمودن برخی امکانات جدید دیگر, جهت بازدید فوق العاده بیشتر با تکنیکهای برنامه نویسی seo خواهیم بود.

لطفا قبل از ارسال لینک، کد لینک باکس را دریافت و آنرا در قسمتی مناسب از سایت یا وبلاگ خود قرار دهید. در غیر اینصورت لینک شما ثبت نخواهد گردید سپس به قسمت ارسال لینک رفته و وبلاگ یا سایت خود را اضافه کنید.

آدرس لینک باکس اتوماتیک http://linkbox.agahipost.com

معصومه یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:28 http://rozyrozegaryman.persianblog.ir

من رو به اسم روزی روزگاری من لینک کنید ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد