در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

پاسخ‌های جالب صفار هرندی به شعارهای حامیان موسوی

 مراسم بزرگداشت 13 آبان روز استکبارستیزی با حضور محمدحسین صفار هرندی در دانشگاه خواجه نصیر با حاشیه‌های فراوان همراه شد.
پس از ورود صفار هرندی به آمفی‌تئاتر دانشگاه و هنگامی که سخنران نشست از وی دعوت کرد تا در محل سخنرانی حضور پیدا کند،  

 

 

حامیان موسوی با هو کشیدن‌های مداوم و شعارهای «ننگ ما ننگ ما وزیر ارشاد ما»، سعی داشتند جو سالن را ناآرام کنند. صفار هرندی در پاسخ به آنان گفت: حق با شماست، وزیر ارشاد شما اکنون در خارج از کشور است و تعداد همسرانی که اختیار کرده مایه شرم وی شده و این وزیر ارشاد دولت اصلاحات از ترس همسران خود به خارج از کشور پناه برده است. دانشجویان حاضر در سالن در این هنگام با دست زدن سخنان صفار هرندی را تأیید کردند.
هنگامی که صفارهرندی قصد داشت سخنان خود را آغاز کند، حامیان موسوی با شعار «یاحسین میرحسین»، سعی داشتند اجازه ندهند تا صفار هرندی سخنرانی خود را آغاز کند. صفار هرندی در مقابل این اقدام آنان گفت: این یا حسینی که شما سر می‌دهید، همانی است که عده‌ای در کربلا سر می‌دادند تا صدای حسین‌بن‌علی (ع) به گوش کسی نرسد. صفار هرندی در واکنش به شعار «نصر‌من‌الله و فتح‌القریب مرگ بر این دولت مردم فریب» حامیان موسوی خاطرنشان کرد: مشخص است که چه کسانی در زمان حکومت خود مردم فریبی می‌کردند.» که در این زمان حامیان موسوی به سمت تریبون حمله کردند که دانشجویان حاضر در مراسم با شعار «مرگ بر منافق» از اغتشاش‌آفرینی آنها در دانشگاه جلوگیری کردند. این عده از سبزپوشان که تا این لحظه نتوانسته بودند به اهداف خود برسند، در حرکتی عجیب پشت به سالن و سخنران نشسته و شعارهایی را علیه صفارهرندی سر دادند که این اقدام آنان موجب خنده دانشجویان حاضر در سالن شد.
صفارهرندی در ادامه جلسه خطاب به حامیان موسوی گفت: شما که دوستان خوبی برای خاتمی نبودید و در دوران دولت اصلاحات از وی عبور کردید و حالا هم به جایی خواهید رسید که از موسوی نیز عبور خواهید کرد و ما به همین خاطر نگران مخالفت‌‌های شما نیستیم. حامیان میرحسین موسوی که کنترل عصبی خود را از دست داده بودند، در این هنگام شروع به فحاشی مستقیم به صفارهرندی کردند که وی در پاسخ اظهار داشت: باید برای شما درس اخلاق گذاشت. شما باید در کلاس اول دبستان بنشینید تا برایتان مشخص شود که عدد 24 بزرگ‌تر است یا عدد 13! صفار هرندی در ادامه و درخصوص شعار «بسیجی واقعی، همت بود و باکری» حامیان موسوی تأکید کرد: شما فقط حامیان بسیجیانی هستید که به شهادت رسیده‌اند و اگر همت اکنون زنده بود، معلوم نبود شما چه بلایی سر وی می‌آوردید اما باید توجه داشته باشید همت همان کسی بود که به عنوان اولین فرمانده در منطقه لبنان حاضر شد و به مبارزه با رژیم صهیونیستی پرداخت.
صفار هرندی در پاسخ به شعار حامیان موسوی مبنی بر «روحانی واقعی منتظری و صانعی» نیز تصریح کرد: قابل توجه شما، منتظری همان کسی است که از سوی امام(ره) خلع شد. در ادامه این نشست، حامیان موسوی که دیگر تاب سخنان صفارهرندی را نداشتند،کیسه‌های کفش و دمپایی را در میان خود توزیع می‌کردند که صفارهرندی در این خصوص گفت: اکنون من شنیده‌ام که یک کیسه کفش و دمپایی در میان شما پخش شده است اما بدانید منتظر‌الزیدی با جسارت مثال‌زدنی رودررو در مقابل بوش ایستاد و کفشش را به سوی وی پرت کرد. نه مثل شما که پشت به محل برگزاری نشست کرده‌اید.
سپس حامیان موسوی قصد داشتند این کفش‌ها را به سمت صفارهرندی پرتاب کنند که دانشجویان حاضر در نشست، مقابل تریبون محل برگزاری سخنرانی حائل درست کرده و اجازه این کار را ندادند. صفار هرندی در ادامه خطاب به حامیان موسوی خاطرنشان کرد: ما دروغگو‌ها را شناخته‌ایم آنها کسانی هستند که ترانه موسوی را کشته پنداشتند و بر سر قبرهای خالی رفته‌اند و در مراسم‌های ترحیم خیالی شرکت کرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد