در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

قطعه دلنوازان و سرنوشت / وی‍ژه سریال محبوب دلنوازان ( شعر )

چه گناهی کرده بودم

که روزای من سیاهه

سهم لبهای تو لبخند  

 

 

 

 

سهم شبهای من آهه

 

چی ازم به دل گرفتی

که ازت فاصله دارم

عشق دلنواز دیروز

خیلی از تو گله دارم

 

یه نفر یه آینه از غم

در مقابلم گرفته

چی بگم با چه زبونی

آی خدا دلم گرفته

.......................................................................

به من بفهمون کجای سرنوشتم

دارم میرم جهنم یا راهی بهشتم

از این دو راهی دل خوشی ندارم

یا می خورم به پاییز یا میرسه بهارم

اسیر اشک سرد یه بغض ناگزیرم

برای زنده موندن چقدر باید بمیرم

شکنجه میشم از عشق از این سکوت از این درد

با این غریبه ها که نمیشه درد دل کرد

رو این ترنم صداتو حک کن

تو این ترانه منو کمک کن 

 

 

شاعر : پویا بیاتی  

 

 

                این قطعات در ادامه ترانه های متن سریال سروده شده و بزودی شنونده شون خواهید بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد