در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

دلیل توقیف روزنامه همشهری

روزنامه همشهری  روز ۱ آذر با چاپ یک به اصطلاح اگهی عملا در راستای تبلیغ فرقه ضاله بهائیت گام برداشت.

به گزارش جوان آنلاین این روزنامه ، تصویر مشرق الاذکارفرقه ضاله بهائیت در شهر دهلی‌نو پایتخت هندوستان در پوشش آگهی این تبلیغ گران قیمت! در نیم صفحه پایین صفحه اول خود منتشر کرد.

 

 

 

آیت‌الله هاشمی شاهرودی در مراسم تحلیف رئیس جمهور

 

 

 

 

 

توقیف روزنامه همشهری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گفتنی است لوتوس تمپل یا معبد نیلوفر (Bah?'? Houses of Worship یا Lotus Temple) معبد آیین فرقه ضاله بهائیت یا مشرق الاذکار بهائیان در شهر دهلی‌نو پایتخت هندوستان است که از معروفترین بناهای مدرن هند به‌شمار می‌آید و به عنوان مادر معابد شبه قاره هند شناخته شده است. به معماری این بنا که به شکل گل لوتوس است .معمار این ساختمان یک ایرانی بهایی به نام فریبرز صهبا است که در طرح معماری این بنا از گل نیلوفر آبی الهام گرفته است.

این ساختمان شامل ۲۷ گلبرگ است که از بتُن سفید ساخته شده و با سنگ مرمر سفید پوشیده شده این سنگ‌ها از یونان خریداری و در ایتالیا برش داده شده‌اند. هر یک از نُه طرف ساختمان سه گلبرگ دارد و نُه در بزرگ به تالار مرکزی به‌ظرفیّت ۱۳۰۰ نفر باز می‌شود. ارتفاع بنا از کف تا بالای ساختمان ۲۷/۳۴ متر و قطر ساختمان ۷۰ متر است و در زمینی به‌مساحت ۶۴/۱۰ هکتار در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری هندوستان نشسته است.

این بنای عظیم جدیدترین مشرق اُلاذکارفرقه ضاله بهائیت است که در جهان ساخته شده زمین آن در سال ۱۹۵۳ خریداری شده و ساخت آن در سال ۱۹۸۰ شروع و پس از ۶ سال، در ۲۴ دسامبر ۱۹۸۶ به‌اتمام رسیده است.
هندوستان با ۲/۲ میلیون بهایی بزرگترین مجمع طرفداران این آیین در جهان به‌شمار می‌آید.

به جاست مراجع امنیتی با پیگیری این موضوع هرچه سریعتر اذهان عمومی را نسبت به این اقدام مشکوک روشن نمایند. گفتنی است چندی پیش روزنامه جوان خبر از فعالیت 47 شرکت اقتصادی وابسته به فرقه ضاله بهائیت در ایران خبر داده بود که برخی از این شرکتها با فعالیت تحت پوشش شرکتهای مسافرتی اقدامات نامحسوسی در جهت تبلیغ این فرقه ضاله انجام می دهند. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد