در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

اسرار نهفته‌ای در مورد شخصیت

رابطه‌ی میان خط و شخصیت افراد

ایسنا:دستخط هرکس اسرار نهفته‌ای را در مورد شخصیت او آشکار می کند.
تحلیل دستخط هرفرد می تواند بیش از ‌١٠٠ خصوصیت از شخصیت او را برای ما  

 

 

 

 

معرفی کند و ما می توانیم نکات مهمی را در مورد خصوصیات فرد و روابط شخصی و روابط شغلی وی دریابیم.
میزان شیب دستخط هرکس، نشان دهنده‌ی نوع واکنش عاطفی فرد در موقعیت‌های عاطفی است.هر قدر دستخط شما به سمت راست یا چپ متمایل باشد ، واکنش شما در قبال مسایل زندگی، عاطفی تر است. یعنی: « شما تحت فرمان قلب خود هستید». و اگر دستخط شما حالت عمودی دارد ، واکنش های شما بیشتر منطقی و عقلانی

است. یعنی معمولاً براساس حقایق، اطلاعات و منطق، واکنش نشان می‌دهید و واکنش شما در قبال مسایل مختلف زندگی، کمتر جنبه احساسی دارد. یعنی: « شما تحت فرمان مغز خود هستید».
مردم به روش‌های مختلفی می‌اندیشند. شما چطور!؟ آیا درک بسیار سریعی دارید و قبل از آنکه توضیح گوینده راجع به مساله‌ای به پایان برسد، منظور وی را به خوبی در می یابید و یا خیر، در این زمینه کند ترید و باید با دقت بیشتری به مطالب توجه کنید و دیر به نتیجه‌گیری می‌پردازید؟
نحوه‌ی نوشتن حروف m و n بیانگر روش تفکر شماست ( در زبان فارسی، احتمالاً طرز نوشتن حروف دندانه دار مثل « س » و «ش » و غیره می‌تواند روش تفکر شخص را نشان دهد). اگر شما حروف m و n را به صورت نوک تیز می نویسید که شبیه w و u می شود، شما فردی سریع الانتقال هستید

که مسایل را خیلی زود درک می کند. اما اگر حروف m و n را به شکل قوس دار می نویسید ، شما فردی دقیقتر هستید، ولی سرعت درک کمتری دارید.

اگر شما حروف m و n را به صورت خطوطی شکسته می‌نویسید ، به طوری که در بین دندانه‌ها، حرف v کوچکی ایجاد می شود، شما از قدرت تحلیل خوبی برخوردارید. اما اگر دندانه‌های حروف m و n را قوس‌دار می‌نویسید (مثل دستخط بچه های ابتدایی)، در زمینه تجزیه و تحلیل مسایل ضعیف هستید .
www.irismaili.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد