در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

آخرین وضعیت بیماری 'ناصر حجازی' دروازه بان اسطوره ایی ایران

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و استقلال به علت برخی مشکلات جسمانی در بیمارستان بستری شد 

 

 

به گزارش تماشاگران آتیلا حجازی فرزند این بازیکن ماندگار فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید بستری شدن پدرش در بیمارستان کسری تهران گفت: هنوز وضعیت بیماری پدرم مشخص نیست.

حجازی ادامه داد: پزشکان معالج، آزمایشاتی را برای وی در نظر گرفته اند که در حال انجام برخی از آنها و منتظر پاسخ برخی آزمایشات ابتدایی هستیم.

وی از هرگونه اظهار نظر در مورد نوع بیماری پدرش خودداری کرد و گفت: هنوز چیزی مشخص و قطعی نشده است.

در روزهای گذشته خبرهایی در مورد ابتلای ناصرحجازی به سرطان ریه در برخی رسانه های ورزشی منتشر شده بود که از سوی هیچ منبع رسمی تایید نشد.

ناصر حجازی دروازه بان اصلی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 آرژانتین بود و سالها در استقلال تهران به عنوان بازیکن و سرمربی فعالیت کرده است.

ناصر حجازی فردا به آغوش خانواده باز می گردد

ناصر حجازی دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و استقلال که به علت برخی مشکلات جسمانی در بیمارستان کسری بستری شده است فردا از این بیمارستان مرخص خواهد شد.
به گزارش ایلنا، آتیلا حجازی فرزند این بازیکن ماندگار فوتبال ایران امشب در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تایید بستری شدن پدرش در بیمارستان کسری تهران گفت: امروز در بیمارستان کسری از پدرم آزمایش های متعددی به عمل آمد و خوشبختانه از آنجا که مشکل خاصی در آزمایشات مشاهده نشد وی فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد.


حجازی ادامه داد: پزشکان معالج، آزمایشاتی را برای وی در نظر گرفته بودند که منتظر پاسخ برخی آزمایشات ابتدایی بودیم و خوشبختانه پزشکان بیمارستان عدم وجود علائم بیماری حاد در بدن پدرم را تایید کردند بنابراین فردا با تایید نهایی پزشک متخصص بیامریهای داخلی مرخص و راهی منزل خواهد شد.


آتیلا گفت: از همه دوستان و علاقمندان به خصوص جامعه ورزش و رسانه ها نهایت تشکر را داریم و نمی دانیم محبت آنها را چگونه و با چه زبانی جبران کنیم.
در روزهای گذشته خبرهایی در مورد ابتلای ناصرحجازی به سرطان ریه در برخی رسانه های ورزشی منتشر شده بود که از سوی هیچ منبع رسمی تایید نشد. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد