در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

آمریکا اگر به ایران حمله کند کارش تمام خواهد شد

سرلشکر فیروزآبادی:

آمریکا اگر به ایران حمله کند کارش تمام خواهد شد
سپاه نیوز: رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در واکنش به اظهارات اخیر دریادار مایکل مولن رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: آمریکا اگر به ایران حمله کند کارش تمام خواهد شد.
 

 

  

 

 

 

 

به گزارش سپاه نیوز، سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی که در جمع مسوولان و اساتید دانشگاه عالی دفاع ملی سخن می گفت، اظهار داشت: دریادار مایکل مولن رییس ستادمشترک نیروهای مسلح (ارتش) آمریکا بعد از اینکه بعضی از مقامات آمریکا که گزینه نظامی روی میز را پس گرفتند، مجدداً گفته است که گزینه نظامی روی میز است.
وی خاطرنشان کرد: همزمان نماینده آمریکا در یکی از سازمان‌های بین‌المللی گفته است که "گزینه نظامی روی میز نیست" ولی ما آماده‌ایم. بحمدالله 10 سال است که جمهوری اسلامی ایران آماده است هرچند ما نظر آقای مایکل مولن را تهدید نظامی نمی‌دانیم بخاطر اینکه مایکل مولن رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا بوده و نگاه صنفی به این قضیه دارد.
سرلشکر فیروزآبادی گفت: اگر گزینه نظامی روی میز دولت مردان آمریکا نباشد بودجه 1000 میلیارد دلاری که آقای مایکل مولن می‌خواهد برای امور نظامی هزینه کند از کجا تأمین بشود، این بهانه را گذاشته است که بتواند کنگره و مردم آمریکا را توجیه کند، در این بحران اقتصادی کمر مردم آمریکا شکست در حوادثی که در آمریکا اتفاق افتاد نتوانستند سرمایه‌گذاری کرده و معیشت مردم را نجات بدهند لذا اگر بخواهند بودجه نظامی را اضافه کنند به چنین مطالبی نیاز مبرم دارند.
عضو شورایعالی امنیت ملّی سپس اضافه کرد: آقای وزیر خارجه ما به آقای مایکل مولن گفتند وضع آمریکا بدتر از آن وضعی که در حمله به افغانستان و عراق دارد، خواهد شد اگر به ایران حمله کند. اما من می‌گویم کار آمریکا تمام خواهد شد اگر به ایران حمله کند، البته وضع آمریکا خوب نیست، نه تحمل هزینه‌های سنگین را دارد، نه تحمل جنگ با قهرمانان بسیجی ایران را دارد.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت: ما خلبانانمان نیز بسیجی هستند، ما افسرانمان نیز بسیجی هستند و ملت ما نیز بسیجی هستند و آماده شده اند. 30 سال این ملت از دست آمریکا خون و دل خورده‌اند، ما اجازه نخواهیم داد که اَبَرسرمایه‌داری بتواند راهبردش را به سمت ایران هدایت کند.
سرلشکر فیروزآبادی با اشاره به ضرورت‌های فهم و تعامل با جنگ نرم دشمن تهاجم فرهنگی را از راهبردهای ابرسرمایه‌داری دانسته و اظهار داشت: من برای شما بگویم این تهاجم فرهنگی ابرسرمایه‌داری فقط محدود به جمهوری اسلامی ایران نیست، آنها از همان جا با هزار شبکه بر روی کانادا تهاجم فرهنگی انجام می‌دهند، یعنی بر فضای آمریکای لاتین، فضای آسیای جنوب شرقی، فضای روسیه، فضای چین به تمامی وسعت و گستره جنگ نرم را آغاز کرده‌اند. 
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد