در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

روى خط خبر

پاسخ مردم ایران به بغض رهبری

سخنرانی مقام معظم رهبری و بغض او برای مردم پاکستان در عید فطر باعث شد که یک روز پس از این سخنان 60 درصد کمکها برای مردم پاکستان جمع آوری شود این در حالی است که در طول چند هفته پیش از این بیانات حدود 40 درصد کمک جمع شده بود. همچنین گفته می شود که یکی از اعضای هیات ایرانی که به پاکستان سفر کرده بود سخنان مقام معظم رهبری را برای یکی از مقامات پاکستانی بیان می کند او با بغض و گریه اعضای هیأت ایرانی را در آغوش می فشارد...



پشت جلسات حافظ خوانی
جمعی از اساتید بازنشسته دانشگاه تهران اقدام به برپایی جلسات حافظ خوانی و حافظ شناسی و تفسیر قرآن کرده اند! مدیر جلسه حافظ شناسی این گروه، طی سخنانی با اذعان به عدم ظرفیت جریان ملی مذهبی و دیگر جریانات ساختارشکن در دانشگاه ها، تأکید کرده است ما باید از انشقاقی که میان برخی انجمن ها و تشکل های اصولگرا از جمله جامعه اسلامی دانشجویان و طیف تحکیم وحدت شیراز به وجود آمده است استقبال کنیم.

از جمله مصوبات این جلسه، بزرگنمایی اختلافات میان تشکل های دانشجویی اصولگرا ، فضاسازی رسانه ای و دانشگاهی روی موضوع بازنشستگی اجباری اساتید دانشگاه ها و دامن زدن به مطالبات صنفی دانشجویان بوده است.



آقای هاشمی رودربایستی دارد!

حسین کروبی با اشاره به نامه اخیر پدرش به رئیس مجلس خبرگان گفت:پدرم دلش برای هاشمی می سوزد از این رو به بهانه های مختلف تلاش می کند که او را از دیگران جدا کرده و به دامان مردم برگرداند.آقای هاشمی باید خیلی زودتر از این|ها تصمیمش را می گرفت و رودربایستی را کنار می گذاشت و حساب خود را از این|ها جدا می|کرد. مشکل آقای هاشمی این است که رودربایستی دارد. الان هم دیر نشده و او می تواند با یک اقدام عملی ثابت کند که هنوز در خط امام و با مردم است!



برخورد بد با حجاب و عفاف

وقتی وارد فروشگاه های مانتو فروشی می شوید با انواع مدل ها و ترکیب رنگ ها مواجه خواهید شد، اما اکثر این مانتوها کوتاه، تنگ یا به صورت سارافون و... هستند و این در حالی است که برخی از مانتو فروشی های موجود در سطح شهر نوشته ای را مقابل مغازه خود نصب کرده اند با عنوان «جلوه حجاب و عفاف» ولی وقتی وارد آنها می شوید مشاهده خواهید کرد که اکثر مانتوهای موجود همانند سایر مغازه ها بوده و فقط تعداد کمی از مانتو ها، آن هم با مدل های قدیمی و رنگ های نه چندان زیبا به عنوان معیارهای ایرانی و اسلامی ارائه شده است.



ابتکار جالب ناجا
نیروی انتظامی برخورد جالب و ابتکاری با شرکت کنندگان در یک پارتی در منطقه لواسان داشت . مجلس پارتی شبانه در لواسان (اصطلک) برگزار شده بود که پس از حضور نیروی انتظامی در محل، پلیس اقدام به فک پلاک کلیه خودروهای پارک شده در کوچه نمود.

در پی رجوع صاحبان خودروها به کلانتری 661لشکرک و پیگیر ماجرا مسئولان کلانتری هم اعلام داشته اند که شما در پارتی شرکت داشته اید و خودرو باید به پارکینگ منتقل شود.



نویسنده هپروتی !
یا موسوی اذهب انت و اخوک کروبی بئایتی و لایتنافی ذکری اذهبا الی فرعون انه طغی!...

عبارت عربی که در سطور اول این نوشته می بینید کار یکی از طرفداران لندن نشین موسوی و جنبش سبز است که به تقلید از آیات قرآن درباره حضرت موسی(ع) می باشد که نویسنده مذبوحانه تلاش کرده تا میرحسین را موسی این زمان و کروبی را در نقش هارون معرفی کند. این نویسنده هپروتی این دو سردمدار فتنه را با حوادث زمان حضرت موسی(ع) مقایسه کرده و با دستکاری در آیات مربوط به مبارزات حضرت موسی (ع) نتیجه گرفته که خدا با جنبش سبز است!



بی حجابی سازمان یافته در کرج

از کرج خبر می رسد در برخی مناطق مختلف این شهر به ویژه مهرشهر، رجایی شهر و خیابان طالقانی در اقدامی هدفمند برخی از زنان ضمن داشتن پوشش نامناسب، به بهانه های واهی اقدام به برداشتن روسری می کنند.



توجه ویژه دولت به مسجد

فعالیت کمی و کیفی کانون فرهنگی هنری مساجد کشور در دولت نهم و دهم رشد قابل توجهی داشته است به طوری که قبل از سال 71 تا 84 ، 2 هزار کانون در کشور فعالیت داشته اند؛ که این تعداد کانون از سال 84 تا امروز به بیش از 8 هزار کانون رسیده است و تا پایان سال به 10 هزار کانون افزایش خواهد یافت.



در پی مصونیت فرزند

دبیر سیاسی نشریه پرتو سخن و عضو هیات علمی موسسه آموزشی - پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: هاشمی رفسنجانی در پی آزادی فتنه گران است تا فرزند خودش هم از پیگرد قضایی مصون بماند.



تحریف سازمان یافته دفاع مقدس

همزمان با ایام دفاع مقدس ، برخی شبکه های رسانه ای از جمله بی بی سی، رادیو فردا و برخی از سایت های ضد انقلاب، تلاش سازمان یافته ای را برای مقابله روانی و تبلیغاتی با موضوع دفاع مقدس آغاز کردند که سیاه نمایی دفاع مقدس با نمایش تصاویر دلخراش و ویرانه ها، زیر سوال بردن سپاه، ارتش و بسیج در ایام جنگ تحمیلی و قداست زدایی از دفاع مقدس و رزمندگان، از جمله محورهای مهم این تلاش هاست و به موازات این اقدام، جریان فتنه نیز سناریویی را در داخل کلید زده است.



کشتن برای سرگرمی
ارتش آمریکا برای فرار از یک رسوایی دیگر در افغانستان پیشاپیش اعلام کرد که گروه پنج نفره ای از نظامیان آمریکایی را دستگیر کرده است که مردم افغانستان را برای سرگرمی می کشته است.

در جستجوی وسایل متهمین، بقایای انگشت و اعضایی دیگر بدن قربانیان پیدا شده است. گیبز استخوان هایی از انگشتان و ران قربانیان و همچنین دندانهای آنان را در نزد خود نگهداری می کرد. در جستجوی وسایل مایکل واگن نیز یک جمجمه انسان پیدا شده است.



پیام یک شهید در اول مهر

وصیت نامه شهیده مریم فرهانیان به همراه میثاق نامه «دختران امروز با دختران دفاع مقدس» اول مهر در مدارس دخترانه کشور قرائت شد. وی در قسمتی از وصیت نامه اش نوشته: در هیچ کاری خدا را از یاد نبرید. همواره به یاد خدا باشید و با هم به مهربانی رفتار کنید. امام زمان (عج) را از یاد نبرید.



اختلاف اصولگراها را مهندسی کنید

یک چهره سیاسی که مأموریت حل اختلاف موسوی و خاتمی را برعهده گرفته ضمن تذکر به آنان برای کاهش اختلافات بر ایجاد اختلاف میان اصولگرایان با عمق دادن به برخی سیگنال های جریان انحرافی میان این طیف اصولگراها تأکید کرده و گفته است: جریان انحرافی در میان اصولگرایان فرصت مناسبی برای ما ایجاد کرده و به جای پریدن به یکدیگر باید روی این جریان مهندسی و تمرکز کرد.



روایتی از نعلین پاره پاره حضرت آیت الله خامنه ای

رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان خاطره ای از دیدار با مقام معظم رهبری گفت: دلم می خواهد از نعلین پاره پاره و ترک خورده مقام معظم رهبری عکس بگیرم تا مظلومیت و ساده زیستی سید علی را به دیگران نشان دهم. به گزارش فارس، حجه الاسلام علی اکبر رشاد در حالی که بغض خود را فرو می خورد، ادامه داد: تا به حال چندین بار قصد کرده ام با تلفن همراهم از کف پاره پاره و ترک ترک نعلین آقا عکس بگیرم تا مظلومیت و ساده زیستی «سید علی» را به دیگران هم نشان بدهم.



رادیو فردا: ایران مقتدرتر از همیشه است

ارگان رسمی سازمان سیا وضعیت ایران را قدرتمند و باثبات توصیف کرد.به گزارش شبکه ایران، سایت رادیو فردا، در تحلیلی به قلم «خوان کول» استاد دانشگاه میشیگان و محقق در امور خاورمیانه نوشت: از یک سو احمدی نژاد و متحدان وی بر موضع خودپافشاری کرده و از سوی دیگر سران اصلاح طلب (فتنه) مثل موسوی و کروبی حاضر نشدند که اعتراضات را به شکل جدی و عمیق تری هدایت کنند. بنابراین به نظر می رسد که نظام اسلامی موقعیت خود را تثبیت کرده است. از نظر منطقه ای نیز ایران در موقعیت نسبتاً مناسب و راحتی قرار دارد. هنوز هم بخشی از جهان عرب قاطعیت ایران در مقابله با اسرائیل و آمریکا را می ستاید.



دعوت از فتنه گر با چه توجیهی؟

اخبار برخی رسانه ها حکایت از ارسال دعوتنامه ای از دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با امضای شخصی به نام واعظی برای میرحسین موسوی جهت شرکت در جلسه این مجمع دارد. این دعوت از سوی هر شخصی که بوده چه توجیهی می تواند داشته باشد؟



تعلیق 6 دانشجوی بسیجی در دانشگاه علامه طباطبایی(ره)
شش نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) تعلیق شدند .به گزارش بسیج دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات علامه طباطبایی(ره)، شش نفر از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی(ره) چند روز بعد از انتخاب واحد ترم جدید تحصیلی، تعلیق شدند.

این شش نفر، از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) هستند که سه نفر از آن ها از مسئولان بسیج دانشجویی این دانشگاه هستند.



خطر صهیونیست شیعی را جدی بگیرید
وزیر اطلاعات نسبت به شکل گیری جامعه صهیونیستی شیعی و جذب اقشار مختلف توسط گروههای انحرافی هشدار داد.
حجت الاسلام حیدر مصلحی اظهار داشت: مبانی معرفتی جریان تبشیری برخاسته از تفکر صهیونیستی استکباری است و آنها درصدد ایجاد و ساماندهی جوامع شیعی مسیحی هستند.
وی ادامه داد: همانطور که درآمریکا مجموعه صهیونیستی مسیحی شکل گرفت امروزصهیونیست شیعی نیز درحال شکل گیری است و سرمایه گذاری های کلانی در این زمینه انجام شده است.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه فرقه بهائیت از لاک 30 ساله بیرون آمده و در فکر یارگیری و جذب اقشار مختلف مردم و حتی روحانیت هستند، اظهار داشت: انجمن حجتیه با پولهای مشکوک و حتی وجوه امام زمان(عج) و پولهای مردمی چاقوی دشمنان علیه شیعه را تیز می کند.
مصلحی تأکید کرد: در گذشته وقتی صحبت از فرقه ای می شد مجموعه ای از افراد منحط و محدود به ذهن می رسید که دارای انحرافات اخلاقی هستند، اما امروز فرقه های انحرافی با پشتوانه مالی کلان خطر بزرگی برای تفکر شیعی هستند.
وزیر اطلاعات دربخش دیگری ازسخنان خود به مهمترین عرصه های سرمایه گذاری دشمن برای ازبین بردن اسلام وجمهوری اسلامی اشاره ترد و گفت: در حال حاضر مهمترین حوزه های سرمایه گذاری دشمن درعرصه دین و فرهنگ است و در این زمینه سرمایه گذاری های کلانی انجام داده اند.
مصلحی ادامه داد: جایگزین تردن اندیشه ها و تفکرات و گفتمان های وارداتی به جای اندیشه ناب مبتنی بر باورهای دینی، تغییر در گروه های مرجع معرفتی فکری و جایگزین کردن مرجع جدید و یا جریاناتی که آنها را هدایت می کنند، جریان سازی فکری و فرهنگی با رویکردهای متفاوت و معرفی آنها به عنوان جریانات پیشرو در مبانی معرفتی و تسهیل بر فرآیند جهانی سازی با هدف تغییر در سبک زندگی از جمله فعالیت های دشمنان است.
مصلحی خاطرنشان کرد: بعضی ها فکر می کنند شبکه شیعی راه انداخته اند، اما ا ین حرکت با واسطه حرکت صهیونیسم شیعی را دنبال می کند.
وزیر اطلاعات تأکید کرد: تله های سرویس های سیا از نوع علمی است و آنها با مباحث علمی به میدان می آیند و به محض اینکه نخبگان ما از کشور خارج می شوند از طریق فضای مجازی به سراغ آنها می روند و می گویند که می خواهیم برای شیعه و اسلام کار کنیم و لی اهداف ضددینی خود را دنبال می کنند.
وزیر اطلاعات گفت: بسیاری از نشریاتی که از سوی مجموعه های ارزشی ما منتشر می شود رگه های از دیدگاه فمینیستی در آنهاوجود دارد.

مصلحی خاطرنشان کرد: سران فتنه سرمایه گذاری سنگینی می کنند تا با تغییر روش به نظام برگردند و در جمع های روحانیون و ایثارگران شرکت می کنند که ما می دانیم اعتقادات آنها در چیست.وی ادامه داد: بسیاری از آنها کسانی نیستند که قدرت چنین حرکتی را داشته باشند بلکه توسط جریانات بیرونی مدیریت شدند.


علنی شدن اختلافات خاتمی با میرحسین و کروبی
دو نفر از اعضای حزب اعتماد ملی هر گونه نقش مثبت خاتمی در مدیریت اصلاحات را زیر سوال بردند.
محمود رئوفی، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از واقعیت های اختلاف در پشت صحنه اصلاحات و جدایی خاتمی از موسوی و کروبی پرده برداشت و گفت: خاتمی به عنوان یک شخصیت رده چندم هیچ نقش و تأثیری در جریانات سیاسی کشور و اصلاحات ندارد.
این عضو شورای مرکزی حزب در ادامه گفت خاتمی هیچ نقشی در جغرافیای سیاسی کشور نخواهد داشت و او فقط کارهای شخصی خود را در بنیاد باران دنبال می کند، لذا هیچ تأثیری در نظام و جریان اصلاحات نخواهد داشت.
حسین کروبی هم بدون نام بردن از خاتمی تصریح کرد: پدرم و خانواده اش تحت شدیدترین فشارها هستند اما عده ای قصد دارند به راحتی و پشت پرده با طرف مقابل معامله کنند. کسانی که برای این جنبش حتی یک سیلی نخوردند اما امروز در روز روشن خود را صاحب و مالک آن می دانند.

حسین کروبی گفت: ما با شما مشکلی نداریم اما حق داریم بپرسیم در این مدت کجا بودید؟ چرا وقتی پدرم را زدند و به خانه ما حمله کردند صدایی از شما بلند نشد؟ آیا نمی توانستید به صورت لفظی هم شده این حادثه را محکوم کنید؟


برنامه فتنه گران برای تصرف پایگاه بسیج در جریان فتنه سال گذشته
جانشین مجتمع دانشگاهی دانشگاه امام حسین (ع) گفت: 36 نفر در حوادث پس از انتخابات کشته شدند که هشت نفر از آنها بسیجی، 11 نفر مردم رهگذر و مابقی کسانی بودند که مینی بوس و اتوبوس و ماشین های مردم را آتش زدند و به پایگاه بسیج حمله کردند و بسیج را نیز آتش زدند.
محمد شعبانی خاطر نشان کرد: 12 نفر از زندانیان در زندان گفته اند که در شورای روحانیت و مشارکت گفته بودند جریانی که در مقابل ما می ایستد، بسیج است و اگر دو پایگاه بسیج سقوط کند ابهت بسیج می ریزد.
شعبانی گفت: یک نفر در حوادث پس از انتخابات در اعترافات خود گفته است که مبلغ 200 میلیون تومان پول داده اند به دختران فیروزه ای که در مقابل پلیس بایستند و نافرمانی کنند.

جانشین مجتمع دانشگاهی دانشگاه امام حسین (ع) افزود: مبلغ 67 میلیارد تومان در حوادث پس از انتخابات به شهرداری تهران خسارت وارده شده است و این آمار رسمی شهرداری تهران است.شعبانی گفت: زنان بدحجاب و بی بند و باری


منبع : صبح صادق

نظرات 1 + ارسال نظر
sanaz دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:47 http://www.usleech.co.cc

سلام دوست عزیز حتما شما هم تا به حال در دانلود از رپید شیر مشکل داشته اید:با استفاده از این سایت می تونید بدون هیچ مشکلی از رپید شیر دانلود کنید.
www.usleech.co.cc
اینم یه سایت پر از عکسهای 18+

www.picrapid.co.cc

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد