در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

روى خط خبر

پرونده خوئینی ها منتشر شد
مرکز اسناد انقلاب اسلامی، سومین پرونده خود را با هدف بازخوانی عملکرد موسوی خوئینی ها منتشر کرد.
این پرونده که «عالی جناب سایه» نام دارد به بازخوانی مواضع و عملکرد محمد موسوی خوئینی ها اختصاص دارد. خوئینی ها که در فضای خبری به «مرد خاکستری» شهرت دارد علی رغم نقش محوری و پدرخواندگی خود در بین اصلاح طلبان، چهره شناخته شده ای در رسانه ها نیست. نقش او به خصوص در به وجود آمدن حوادث یک سال گذشته و فتنه بعد از انتخابات 88 بسیار مهم است.




دستگیری ملی گراها در محفل وهابی ها
ابراهیم یزدی سرکرده گروهک غیرقانونی نهضت آزادی به همراه عضو دیگر این گروهک در اصفهان دستگیر شدند.
یک منبع مطلع به ایرنا گفت که ابراهیم یزدی دبیرکل گروهک غیرقانونی نهضت آزادی بعد از ظهر روز جمعه به همراه هاشم صباغیان نفر دوم این گروهک در اصفهان بازداشت شده است.
یزدی و صباغیان به همراه چند عضو دیگر این گروهک به هنگام دستگیری، در نماز جمعه غیرقانونی یکی از عناصر سابقه دار وهابی در اصفهان شرکت کرده بودند. گفته می شود نمازجمعه مزبور پیش از این تعطیل شده بود اما یزدی و صباغیان با حضور خود، عناصر وهابی را برای برگزاری نمازجمعه تشجیع کرده اند.

موافقت 85 درصدی مردم جهان با سخنان احمدی نژاد
بیش از 85 درصد از شرکت کنندگان، در یک نظر سنجی سخنان احمدی نژاد را درباره نقش دولت آمریکا در حوادث 11 سپتامبر تأیید می کنند.
در این نظرسنجی از پاسخگویان پرسیده شده است: آیا سخنان احمدی نژاد را درباره دخالت آمریکا در حوادث 11 سپتامبر تأیید می کنید؟ نتایج نشان می دهد 8/85 درصد این سخنان رئیس جمهوری اسلامی ایران را تأیید می کنند و فقط 2/14 درصد از پاسخگویان اعتقادی به دخالت آمریکا در حوادث 11 سپتامبر نداشتند.

تأثیرگذارترین کشور منطقه
معاون وزیر خارجه روسیه گفت: ایران بازیگر بزرگ صحنه خاورمیانه است. از حزب الله گرفته تا صلح بین اسرائیل و فلسطین ما در تمام موارد با موقعیتی مواجه هستیم که در آن باید عامل ایرانی در نظر گرفته شود و از شرکا هم دعوت می کنیم همین کار را بکنند.

رئیسعلی دلواری انگلیسی ها را نگران کرد
مقامات انگلیسی از ثبت مناسبت ضد انگلیسی شهادت رئیسعلی دلواری در تقویم رسمی کشورمان اظهار نگرانی کرده اند. سفارت انگلیس ناراحتی خود را مستقیم و غیرمستقیم به برخی نهادها و شخصیت ها اطلاع داده که از سوی ایران توجهی به آن نشده است.

آواره غرب
یکی از نیروهای جریان فتنه که برای راه اندازی شبکه تلویزیونی ندا به همراه همسر و فرزندش به آلمان نقل مکان کرده بود، پس از گذشت دو هفته، همسر و فرزندش با ابراز ناراحتی از شرایط زندگی در غربت غرب، به تهران برگشتند. این فرد هم اکنون آواره آلمان، بلژیک و انگلیس است و ظاهراً غربی ها هنوز به وعده خود وفا نکرده اند.

بازی را باخته ایم
گفته می شود پس از نمایش تظاهرات پنج نفره مخالفان احمدی نژاد در نیویورک در آخرین جلسه دو حزب منحل شده (مشارکت و سازمان مجاهدین)، حاضران اذعان داشته اند که ما بازی را به نظام باخته ایم.

اقدام های آمریکا تنها نمادین هستند
روزنامه لس آنجلس تایمز در زمینه بی اثر بودن تحریم ها علیه ایران نوشت: اقدام های جدید آمریکا در تهدید برخی شرکت ها برای قطع همکاری با ایران تنها جنبه نمادین و ظاهری دارند و این باعث شکست تدابیر ایالات متحده بر علیه ایران خواهند شد.

آمریکا هم تحریم ها را دور می زند !
آمریکا با وجود تصویب تحریم های ناعادلانه علیه ایران و الزام سایر کشورها به کاهش روابط تجاری ایران، خود در شهریورماه امسال نزدیک به 10 میلیون دلار کالا از ایران خریداری کرده است!

نظرسنجی غربی ها درباره طرح هدفمند کردن یارانه ها!
موسسات آمریکایی و اروپایی طی یک سال گذشته 700 نظر سنجی را در شهرهای مختلف ایران در زمینه هدفمند کردن یارانه ها انجام داده اند. این نظرسنجی ها که بخشی از آن به صورت تلفنی و بخش دیگر توسط عوامل داخلی آنان در پوشش های مختلف، موسسات داخلی و سفارتخانه ها با جامعه آماری 2 تا 3 هزار نفرانجام شده، موافقت و مخالفت با این طرح، تاثیر آن بر زندگی مردم، دورنمای آن، پاسخ شهروندان به فشارهای احتمالی نسبت به برخی افزایش قیمت ها و... مورد توجه قرار داده است.

قدرت چانه زنی در اختیار ایران
ورود نخستین محموله بنزین صادراتی ایران به بازار خاورمیانه، نه تنها سبب گیج شدن فعالان این بازار در منطقه و جهان شده، بلکه در حال حاضر قدرت چانه زنی را در اختیار جمهوری اسلامی قرار داده است.

مدیران «سی ان ان» وسط برنامه زنده، سخنرانی را قطع کردند!
شبکه سی ان ان به خاطر فشار انبوه مخاطبان کنجکاو خود، امسال مجبور شده بود سخنرانی احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان را مستقیم پخش کند، اما هنگامی که وی شوک اصلی را با به چالش گرفتن ماجرای 11 سپتامبر و پیش کشیدن پای دولت آمریکا در این ماجرای ساختگی وارد کرد، گردانندگان سی ان ان به شکلی دستپاچه، این سخنرانی را قطع کردند. گفته می شود این اقدام با پرسش و اعتراض شدید بسیاری از مخاطبان روبه رو شده است.

دعوت از موسوی سهوی بود!
حسن واعظی منشی (دبیر جلسات) مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی افشای سند دعوت از یکی از سران فتنه به جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در این کار، هیچ گونه عمد و نیت سویی نبوده و تهیه کنندگان دعوت نامه ها سهواً از فایل قدیمی رایانه پرینت گرفته اند. وی توضیح داد: در دو سال گذشته میرحسین موسوی در هیچ یک از جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام یا کمیسیون های آن شرکت نداشته است. همچنین در چند ماه گذشته نیز دیگر از ایشان برای حضور در جلسات این مجمع دعوتی به عمل نیامده است. این در حالی است که دعوت ارسال شده برای این فتنه گر به صورت دست نویس می باشد نه تایپ (سند این دعوت را در خبرهای تصویری ببینید.)

ستایش نویسنده بحرینی از احمدی نژاد
یک نویسنده بحرینی در مقاله ای در روزنامه البلاد مطرح کردن حادثه 11 سپتامبر از سوی رئیس جمهور در سازمان ملل و روشن شدن سوء استفاده آمریکا از این حوادث را مهم ارزیابی کرده و شهامت احمدی نژاد در متهم کردن آمریکا در حوادث 11 سپتامبر را قابل ستایش خواند.
محمد المحاسنه نوشت: آنچه در متهم کردن آمریکا در حوادث 11 سپتامبر از سوی «جناب آقای احمدی نژاد» تازگی دارد، جرأت و شهامت احمدی نژاد و به عبارت دیگر شهامت ایران در متهم کردن آمریکا در این حوادث است.

نگران سیا از کانون های مساجد
همزمان با ارائه گزارش پیشرفت کانونهای مساجد در جذب مخاطبان جوان توسط رئیس جمهور، رادیو فردا؛ ارگان رسمی سازمان سیا نوشت: تعداد دو میلیون نوجوان و جوان با کانون های مساجد ارتباط دارند.
رادیو فردا در این گزارش ضمن اعتراف به جذب جوانان در کانون های مساجد، تلاش کرد تا با ارائه تصویری دروغین از وضعیت فعلی کانون های مساجد خانواده ها را از حضور جوانان و نوجوانان در این اماکن فرهنگی منع کند!
بنابراین گزارش، تلاش دشمنان نظام برای کمرنگ کردن حضور نوجوانان و جوانان پس از شکست فتنه سال گذشته رنگ جدیدی به خود گرفته است.
این گزارش حاکی از آن است که سازمان های امنیتی دولت آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی شبکه اجتماعی مساجد را مهمترین مانع اجرای سیاست های آمریکا در ایران می دانند.

کارآمریکا به گدایی رسید!
اخیراً شبکه تلویزیونی صدای آمریکا که وابسته به سازمان جاسوسی آمریکا بوده و با بودجه 57 میلیون دلاری سنای آمریکا برنامه های تخریبی علیه مردم ایران پخش می کند در یکی از برنامه های خود اذعان نمود که تنها راه امید برای نجات فتنه و زنده نمودن فتنه جنبش دانشجویی و دانشگاه ها می باشد.
بر همین اساس یکی از افراد دعوت شده به این برنامه عاجزانه از دانشجویان خواست بار دیگر تلاش خود را برای زنده نمودن فتنه انجام داده و در این راه منتظر سران فتنه نباشند زیرا آنها دیگر منفعل شده و کاری از دست شان بر نمی آید.

بسته های سبز شرکت هرمی در پاساژهای تهران
با وجود تعطیلی فعالیت شرکت آرایشی ـ بهداشتی اوریف لیم، بازاریاب های این شرکت همچنان در پاساژهای مختلف تهران مشغول معرفی محصولات این شرکت به مراجعه کنندگان هستند. بازاریاب های این شرکت آرایشی ـ بهداشتی که اغلب آن ها را دخترانی با پوشش نامناسب تشکیل می دهند، در مراکز تجاری تهران حضور فعال داشته و همچون گذشته بسته سبز محصولات خود را به بازدیدکنندگان ارائه می دهند.
تازه ترین اطلاعات دریافتی از پژوهش های میدانی نشان می دهد که شرکت اوریف لیم با توجه به نوع عضوگیری و رشد شرکت در حال شکل گیری جریانی است که اساساً نمادهای ارزشی حاکمیت اسلامی ما در آن کم رنگ شده است و موجب استحاله فرهنگی می شود.


منبع : صبح صادق

نظرات 1 + ارسال نظر
کسب درآمد اینترنتی سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:32 http://www.iranes.com/892

شما می توانید با ثبت نام رایگان در این سایت و با فروش محصولات ما از طریق بنر های ویژه جدیدی که در اختیارتان قرار داده می شود ، در مدتی کوتاه به درآمدی استثنایی برسید

مزایای این روش :

* استفاده از کدهای Html آماده که به هیچ وجه سایتتان را کند نمی کند.
* استفاده از لینک های غیر مسقیم در بنر های تبلیغاتی که از هرگونه افت پیج رنک صفحه ی شما توسط گوگل جلوگیری می نماید.
* همکاری کاملا شفاف میباشد و شما می توانید وضعیت کلیه ی فروش های خود را از طریق اداره ی پست ایران پیگیری نمایید.
* پرداخت پورسانت ها بصورت هفتگی و به کلیه ی بانک های عضو شتاب (بانک ملت ، صادرات ، ملی ، سامان ، پارسیان ، کشاورزی ، سپه و …)

شما میتوانید کسب کار اینترنتی خود را همین امروز و تنها با صرف 5 دقیقه شروع نمایید.

راهنمای تصویری کسب درآمد فروشگاه اینترنتی ایران ایزی شاپ

http://www.iranes.com/892

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد