در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

یک سایت وابسته به وزارت خارجه اسرائیل:تمام امید اسرائیل به ...

                                    


بیش از 31 سال است مخالفان جمهوری اسلامی می گویند و می نویسند اما راه به جایی نبرده اند. بیایید از امروز هیچ بودن را نتیجه بگیریم ... اگر موسوی یا کروبی کماکان می خواهند با سیاست نخ نما شده فشار از پائین و چانه زنی در بالا احساسات حرکت کنند، اطمینان داشته باشید که چنین رویکردی هیچ نامی بجز خیانت نخواهد داشت.



یش از 31 سال است مخالفان جمهوری اسلامی می گویند و می نویسند اما راه به جایی نبرده اند. بیایید از امروز هیچ بودن را نتیجه بگیریم ... اگر موسوی یا کروبی کماکان می خواهند با سیاست نخ نما شده فشار از پائین و چانه زنی در بالا احساسات حرکت کنند، اطمینان داشته باشید که چنین رویکردی هیچ نامی بجز خیانت نخواهد داشت.
 

"صراط" - «بیش از 31 سال است مخالفان جمهوری اسلامی می گویند و می نویسند اما راه به جایی نبرده اند. بیایید از امروز هیچ بودن را نتیجه بگیریم و با هم کاری بکنیم».

این تحلیل سایت ضدانقلابی ایران گلوبال (وابسته به وزارت امور خارجه اسرائیل) است که تصریح می کند محافل ضدانقلاب و اپوزیسیون فقط یاوه بافی کرده اند.
به گزارش صراط ایران گلوبال نوشته است: بیش از 31 سال است که داریم می نویسیم و می گوئیم، و از طریق شاهراه جهانی اینترنت و رسانه های ماهواره ای و غیرو فریاد می زنیم و بر همین اساس شاید بر خود واجب دانسته و می دانیم تا به هر طریق ممکن در یک مجموعه ای به نام اپوزیسیون این وظیفه را بردوش بکشیم پدیده ای ویرانگر به نام جمهوری اسلامی را بعنوان یک مصیبت و فاجعه تاریخی معرفی کنیم. بیش از سی ویک سال است که مخالفین جمهوری اسلامی دارند می گویند و می نویسند. شاید بتوان ادعا نمود در طی مدتی که از عمر جمهوری اسلامی می گذرد، میلیونها مقاله و مطلب در زمینه های مختلف تحریر شده، و هزاران ساعت هم برنامه های صوتی و تصویری به صور مختلف اجرا شده که اهم آنها هم در مذمت اسلام سیاسی و رژیم حاکم بر ایران بوده است، که اگر بخواهیم هزینه آن را تخمین بزنیم، با هیچ عدد و رقمی قابل جبران نیست. فقط هزینه هائی که مصروف آن نوشتن ها و برنامه های رادیو و تلویزیونی شده، سر به میلیاردها میزند که محاسبه آن بواقع امری غیرممکن می نماید. ولی تاکنون نتیجه آن همه نوشتن و گفتن، چرا راه بجائی نبرده است؟؟ و چرا اپوزیسیونی کارآمد و موثر را شاهد نیستیم. عقل و درایت حکم می کند بررسی کنیم ببینیم چرا راه به جایی نبرده ایم.

این سایت ضدانقلابی اضافه می کند: تمام امید کشورهای قدرتمندی مثل آمریکا و اسرائیل به جنبش سبز و رهبران آن بوده و رژیم هم می داند اپوزیسیون داخلی (همین جنبش سبز) به صورت شکلی و صوری، موسوی و کروبی را فریاد می زد اما در عمل و با شعارهایی که در جنبش مطرح شد، این جنبش کاملاً رادیکال و برانداز است. در عین حال نبود یک اپوزیسیون قدرتمند می تواند جنبش سبز را هم به فرسایش بکشاند. باید بپرسیم چرا در رژیم شاه با آن همه امکانات(!) مردم انقلاب کردند ولی حالا با وجود مشکلات به خیابان نمی آیند؟ اگر موسوی یا کروبی و دیگر نیروهای داخلی در خود نمی بینند که در چنین جایگاهی قرار بگیرند، و کماکان می خواهند با سیاست نخ نما شده فشار از پائین و چانه زنی در بالا احساسات و مطالبات مردم را به بازی بگیرند و در حالت سردرگمی و بلاتکلیفی قرار بدهند اطمینان داشته باشید که چنین رویکردی از منظر فعالین سیاسی، هیچ نامی بجز خیانت بر آن نمی توان نهاد.

ایران گلوبال گروهک های مختلف ضدانقلاب اعم از منافقین و جبهه ملی و سلطنت طلبان و چپ ها و لیبرال ها را «احزاب 15-10 نفره» توصیف کرد و نوشت: این گروه ها آیا کارنامه خود را کالبدشکافی کرده اند؟ اینها اگر به اندازه ارزنی معتقد به دموکراسی و آزادی بودند، این قدر ذلت نمی کشیدند. بعد از 31 سال بیایید از امروز، هیچ بودن را نتیجه بگیریم و با هم کاری بکنیم(!)


راسخون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد