در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

حجت ابن الحسن العسکری ظهور خواهد کرد

   آقای سید علی عزیز ، در زمان رهبری تو ، حجت ابن 


                الحسن العسکری ظهور خواهد کرد


agha_-4

پایگاه صالحات - حجة الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز : hajati

این جمله آقای ری شهری را اولین بار من لو میدهم به این صورت ، آورده ام مطلبش را هم بخوانم ، همان طور که نوشته بودم .

این مطلب مربوط به چند سال قبل است ، ایشان داشت سخنرانی میکرد طلاب هم بودند .













آقای ری شهری می فرمود : خدمت آقا رسیدیم ، قبل از اینکه به این نکات بپردازم الان به ذهنم رسید ، نیمه شعبانی بود خوابی را که در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی دیدم نقل کنم گرچه خواب حجت نمی باشد ولی این خواب با استنباطم تطبیق میکند .reyshahri

روزهای اول انقلاب که امام به قم آمده بودند و چند روزی از آمدنشان نمی گذشت در عالم رویاء دیدمشان ، در آن حال همین مطلب را خدمتشان عرض کردم که استنباط من این است که ظهور امام زمان نزدیک است .

ایشان به شدت گریه کردند از شوق چنین روزی و سرشان را به علامت تائید مطلب من تکان دادند.

تعدادی از اهل معرفت هم این واقعیت را تائید میکنند.حتی یکی از دوستان حضرت امام که چند ماه پیش خدمت رهبر انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله) رفته بودند ، مطلبی را در این رابطه به آقا فرموده بودند .

آقا به من فرمودند : آقای ری شهری ایشان آمد پیش من وگفت: آقای سید علی عزیز در زمان رهبری تو ، حجت ابن الحسن العسکری ظهور خواهد کرد.

حجة الاسلام حاجتی : اینجا جالب است صحت این کلام اتقان این کلام ، که ناقل این کلام خود آقاست با یک واسطه به شما عرض کردم .

آذربایجان غربی رفته بودم خدمت یکی از آقایان ، علما و ائمه جمعه هم بودند . یکی از علمای سلماس آمد پیش من گفت: اول انقلاب علامه طباطبائی را دیدم در مرکز قم کنار میدان شهداء داشت میرفت خدمت امام ،خانه امام ، به او گفتم آقا این انقلاب را چطور می بینید ؟

علامه طباطبائی فرمود: این انقلاب متصل میشود به انقلاب جهانی امام زمان (علیه السلام) .





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد