در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

دعوت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از همگان

          جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آحاد ملت را برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.


              


 در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است:بار دیگر 22 بهمن ماه یادآور حماسه‌های باشکوه و خروش عظیم ملت شریف ایران برای نابودی طاغوت‌ها و نمرودها و فرعون‌ها فرارسید. بهمن ماه یادآور روزهای به‎یاد ماندنی ورود امام عزیز به خاک میهن اسلامی و حماسه مردم ما در پیروی از آن یادگار پیامبران و اولاد پاکش، و نیز یاد‌آور شهیدان گلگون‎کفنی است که با اهدای خون خود، درخت اسلام و انقلاب را آبیاری کردند.



اکنون که سی و دو بهار از عمر این انقلاب شکوهمند می‎گذرد، دستاوردهای آن، ایران اسلامی را فرا گرفته و حتی مرزهای جهان را در نوردیده است. اکنون شاهد رویش جوانه های فرهنگ قرآن کریم و تعالیم معصومان "علیهم السلام " و برپایی نظام مدیریت ، قضاوت و قانونگذاری بر پایه احکام جاودانه اسلام می‌باشیم. توطئه‌های سنگین استکبار از جمله تلاش برای نابودی فرهنگ دینی و جنگ نرم و تبلیغات گسترده نتوانست این مردم غیور را از پا درآورد. دشمنان این مردم، در مرحله اول با هدف براندازی، در مرحله دوم با هدف استحاله و تهی ساختن هویت انقلاب، و در مرحله سوم با تلاش برای به روی کار آوردن عناصر ضعیف النفس و نفوذ در بدنه نظام کوشیدند تا انقلاب را از پای درآورند. فتنه 88 علی‌رغم طراحی گسترده با هدف سرنگونی نظام، به فضل پروردگار با حسن تدبیر رهبر معظم انقلاب و حماسه نهم دی 1388 نقشه‌های دشمنان را خنثی و مردم را در پیمودن راه انقلاب استوارتر کرد و بر بصیرت و ایمان دینی عموم ملت شریف ایران افزود.
 

اکنون در دهه عدالت و پیشرفت قرار داریم. با نگاهی هرچند گذرا به عملکرد نظام جمهوری اسلامی در گستره های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی فهرست بلندی از شواهد رشد کشور را فراروی همگان می‌بینیم. خودکفایی در عرصه‌های مختلف، دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای، نوآوری‏های فراوان در عرصه سلول های بنیادی، پرتاب ماهواره های مختلف تحقیقاتی به فضا، تولید سلاح های روزآمد و صدها دستاورد دیگر، تنها بخشی از کارنامه درخشان نظام جمهوری اسلامی است.
 

به گزارش خبرگزاری فارس،در عرصه بین المللی نیز با پیشرفت‌های چشم‏گیر ایران اسلامی هم‎اکنون به کانون استکبار ستیزی و محور مبارزات فراگیر اسلامی ضد آمریکا، انگلیس و اسرائیل تبدیل شده است. جایگاه بلند ایران در مناسبات بین المللی و محبوبیت آن میان کشورهای اسلامی و مردم منطقه خاورمیانه، کابوس قدرت های بزرگ و استکباری است. در این ایام که آوای دل‏انگیز بیداری اسلامی در مصر، تونس، اردن، یمن و دیگر کشورهای منطقه شنیده می‌شود، نقش بی‌بدیل امام ‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌ الله‌ العظمی خامنه‎ای - دامت برکاته - در برپایی شور اسلام خواهی و عزت‌طلبی روشن‌تر از گذشته عیان گشته است.
 

آنچه اهمیت راهپیمایی 22 بهمن امسال را بیشتر می‌سازد؛ گذشته از تداوم بخشیدن به دستاوردهای عظیم انقلاب، لزوم همراهی و پشتیبانی انقلاب‌های اسلامی در دیگر سرزمین‌های اسلامی است.
 

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، و با سپاس به درگاه حضرت پروردگار به دلیل پیروزی‌های مکرر ملت شریف ایران، و ضمن گرامی‏داشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان گلگون‎کفن انقلاب اسلامی، همگان را به شرکت پرشور در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن دعوت می‎نماید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد