در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

خبر خبر خبر

فقط باید اصل و اساس جمهوری اسلامی را نشانه بگیریم

 

«فریبا داوودی مهاجر» که عضو رسمی یکی از سازمان های معروف در زمینه براندازی حکومت های مخالف ایالات متحده است، با بیان اینکه «گره حرکت جنبش سبز تنها در صورتی باز خواهد شد که نوک پیکان آن به سمت قانون اساسی و تمامیت نظام نشانه رود»، صراحتاً خواستار براندازی جمهوری اسلامی ایران شده است.



به گزارش شبکه ایران، مشاور سابق وزرای دولت اصلاحات و همکار فعلی نهادهای وابسته به وزارت امور خارجه آمریکا، در یادداشتی که برای یکی از سایت های رسمی این وزارتخانه نوشته، خواستار تغییر قانون اساسی ایران و حذف اسلام از آن شده است.
«فریبا داوودی مهاجر» در یادداشت خود، خطاب به «فرخ نگهدار» از برنامه ریزان اپوزیسیون در خارج از کشور که تفکرات مارکسیستی دارد، نوشته است: اخیراً جناب فرخ نگهدار در اظهارنظری پیرامون ضرورت اجرای بی تنازل قانون اساسی جمهوری اسلامی صحبت کردند بدون آنکه توضیح دهند در صورت اجرای مجدد و کامل این قانون قرار است چه اتفاق جدیدی به غیر از آنچه در32 سال گذشته رخ داده، بیفتد که ما از آن بی خبریم.
خانم «داوودی مهاجر » که سابقه عضویت در شورای مرکزی سازمان غیر قانونی ادوار تحکیم را در کارنامه خود دارد، «نگهدار» را به منفعت طلبی متهم کرده و ضمن سست اراده خواندن او، مدعی شده است که «از نظر من چنانچه ملت ایران تکلیف خود را با همین قانون اساسی مشخص نکند، هیچ تغییرکیفی در ایران رخ نخواهد داد.»
این عضو رسمی بنیاد NED که از سازمان های معروف در زمینه براندازی حکومت های مخالف ایالات متحده است، در بخش پایانی این یادداشت با بیان اینکه «گره حرکت جنبش سبز تنها در صورتی باز خواهد شد که نوک پیکان آن به سمت قانون اساسی و تمامیت نظام نشانه رود»، صراحتاً خواستار براندازی جمهوری اسلامی ایران شده است.
گفتنی است فعالان سیاسی، این سخنان خانم مهاجر را یکی دیگر از دلایل خود برای اثبات پروژه کودتای نافرجام مخملی در ایران عنوان کرده اند.


تخریب زیارتگاه های اهل بیت توسط وهابیون در مصر


نزدیک به یک میلیون نفر از شیعیان و دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) در مصر در اعتراض به تلاش وهابی های افراطی در تخریب ضریح و زیارتگاه های اهل بیت (علیهم السلام) در این کشور راه پیمایی کردند.
به گزارش ایرنا، معترضان مصری پس از اقامه نماز جمعه در شهر «اسکندریه»، با برپایی تظاهرات، اقدام برخی وهابیون تندرو معروف به سلفی ها را در تخریب ضریح اهل بیت در برخی استان های مصر محکوم کردند و از شورای نظامی حاکم بر این کشور خواستند تا این اماکن را بازسازی و محافظت کند.
شرکت کنندگان در این تظاهرات با تأکید بر لزوم توقف اقدامات سلفی ها خاطر نشان کردند که این افراد در برخی شهرهای مصر از جمله «قلیوب» در شمال قاهره به تخریب زیارتگاه های اهل بیت مبادرت کردند.
«محمدالدرینی» دبیر کل شورای عالی حمایت از اهل بیت در مصر تأکید کرد، راه پیمایی جمعه با هدف مخالفت با اقدامات سلفی ها و درخواست مقابله با آنها صورت گرفت و تا زمانی که مراقد اهل بیت در معرض تخریب قرار دارد و از آنها حمایت نمی شود، اعتراضات ادامه خواهد داشت. از سوی دیگر «السید الهاشمی» رهبر طریقت هاشمیه شاذلیه در مصر با محکوم کردن تخریب زیارتگاه های اهل بیت گفت: «ما جان خود را فدای اهل بیت می کنیم و تا زمانی که سلفی های وهابی تندرو از اقدامات خود دست برندارند ساکت نخواهیم نشست. ما همراه با شیعیان در راه پیمایی میلیونی روز جمعه شرکت کردیم.»
مجمع تحقیقات اسلامی مصر نیز در بیانیه پایان جلسه ماهانه این مجمع که به ریاست «احمد الطیب» شیخ الازهر، «علی جمعه» مفتی و«عبدالله الحسینی» وزیر اوقاف مصر و کلیه اعضا برگزار شد، تجاوز به برخی ضرایح و قبور صالحان را محکوم کرد.
به گزارش ایرنا، تخریب زیارتگاه های اهل بیت در برخی شهرهای مصر خشم مسلمانان این کشور را برانگیخت.
وهابیون تندرو که از سوی عربستان حمایت می شوند، پس از انقلاب مصر به تکاپو افتادند و با اقداماتی از جمله بریدن گوش یک مسیحی، حمله به قبطی ها، پاشیدن اسید بر روی دختران، ضرب وشتم و تهدید آنها، دخالت و تقلب گسترده در نظر سنجی اخیر قانون اساسی در این کشور و تشویق رأی دهندگان به دادن رأی منفی، نفرت شدید مردم مصر را برانگیختند.


سه عیدی آمریکا برای فتنه گران و منافقین!


جمعی از سیاستمداران پیشین و حال حاضر آمریکایی طی جلسه ای در سنای این کشور ضمن درخواست از دولت اوباما جهت ارسال کمک های بیشتر به مخالفان ایرانی و خارج نمودن نام منافقین بدنام از فهرست گروه های تروریستی، آن ها را اجراکننده سیاست های کاخ سفید و ائتلاف واشنگتن علیه ایران نامیدند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری «پرس نیوز وایر»، در این نشست شرکت کنندگان خواهان تدوین سیاستی جدید برای حمایت از مخالفان ایرانی و خارج شدن منافقین از فهرست سیاه شدند.
بنابراین گزارش، سیاستمداران حاضر در این جلسه که در بین آن ها مشاوران بیل کلینتون و اوباما به چشم می خوردند خواهان اتخاذ تدبیری برای حفظ کمپ اشرف در عراق شدند. از چهره های سرشناس آمریکایی در این نشست می توان به ژنرال جیمز جونز، مشاور امنیت ملی اوباما در سال های 2009 تا 2010، هاروارد دین، رئیس کمیته ملی دموکراتیک، دل دیلی، رئیس بخش مبارزه با تروریسم وزارت خارجه آمریکا اشاره نمود. این گزارش می افزاید، «جیمز جونز» در سخنانی گفت: حمایت از مخالفین و هواداران سبز(فتنه)، بیرون آوردن نام مجاهدین خلق(منافقین) از فهرست سیاه و حفظ امنیت ساکنین کمپ اشرف، سه عیدی آمریکا به اوپوزیسیون می باشد. «هاروارد دین» در این بین، تروریست های منافق را افرادی شجاع و غیور(!) نامید که می توانند خواسته های واشنگتن را اجرا نمایند.
«دین دیلی» همچنین خواهان کمک های اوباما به مریم رجوی، سرکرده منافقین شد.

ایران در مقام اول رشد علمی جهان قراردارد


انجمن سلطنتی علوم بریتانیا می گوید که ایران سریع ترین رشد علمی در جهان را دارد.
به نوشته نشریه نیوساینتیست با آنکه سال 2010 و تعداد مقالات منتشر شده در مراکز معتبر علمی در جهان توسط دانشمندان چینی نشان داد که این کشور فاصله خود را آمریکا را کم کرده است، اما آمار ها نشان می دهد این ایران است که مقام نخست علمی جهان در سال 2010 را بخود اختصاص داده است.
به گزارش بی بی سی به نقل از انجمن سلطنتی علوم بریتانیا ،در فاصله بین سالهای 1996 تا2008، دانشمندان ایرانی 13238 مقاله علمی چاپ کرده اند، در حالی که این رقم در دوره قبلی 736 مقاله بوده و این رشدی هجده برابری را نشان می دهد.
به نوشته نشریه نیوساینتیست، رشد علمی در ایران یازده برابر نرخ متوسط جهانی و سریع تر از هر کشور دیگری است. به نوشته این نشریه، بررسی شمار مقالات و مطالب علمی نشان می دهد که ایران از همه کشورهای دیگر در این زمینه جلو تر است.

یک مرکز بررسی و تحلیل داده ها در کانادا موسوم به «ساینس متریکس» با انتشار یک تحلیل همه جانبه نشان داده که نوعی چرخش و جابه جایی ژئوپلتیکی در حوزه تولید علم در جهان در حال رخ دادن است و در این رابطه، خاورمیانه یکی از حوزه های در حال ظهور تولیدات علمی است که ایران و بعد ترکیه بازیگران اصلی آن هستند. قاره آسیا هم در حالت کلی، از قاره آمریکا در تولیدات علمی پیشی گرفته است.


منبع : صبح صادق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد