در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

امتداد بیداری اسلامی تا قلب اروپا

                             

                        امتداد بیداری اسلامی تا قلب اروپا


  آقا بیا (برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) صلوات)


هنوز زمان زیادی از سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند: "بیداری اسلامی ملت های منطقه تا قلب اروپا پیش خواهد رفت" نمی گذرد که شاهد شروع راهپیمایی های گسترده ضد دولتی در بعضی از مناظق اروپا هستیم. در خبری که در یکی دو روز پیش منتشر شد شاهد بودیم که تظاهرات ضد دولتی در بعضی از شهرهای اسپانیا آغاز گردیده وکماکان ادامه دارد.. آن هم تظاهراتی به سبک مردم خاورمیانه با سردادن شعارهای ضد دولتی وتغییر در ساختار سیاسی.


نقطه قابل تامل آن است که اولین ترکشهای بیداری اسلامی در منظقه خاورمیانه گریبان گیر کشورها ودولتهایی گردیده که بعنوان هم پیمانان همیشگی دیکتاتورها منطقه خاورمیانه ایفای نقش می کردند. کشور اسپانیا که اولین تظاهراتهای ضد دولتی در اروپا از این کشور آغاز گردید نیز جزو یکی از حامیان حکومت قذافی بشمار می آید، که هم اکنون با توجه به بحرانهای اقتصادی و سیاسی که این کشور با آن دست وپنجه نرم میکند بنظر می رسد نارضایتی های عمومی در آن روز به روز گسترده تر خواهد شد.

 

 

نکته قابل توجه دیگر این است که یقینا این بیداری در اروپا مختص به یک کشور خاص نخواهد بود وکم کم دامنه آن در اروپا گسترده تر خواهد شد و در آینده نه چندان دور خبر فراگیر شدن اعتراضات مردمی در اروپا بگوش خواهد رسید.

 

کشور ایتالیا یکی از کشورهای اروپایی دیگری است که با توجه به بحرانهای اقتصادی وسیاسی داخلی و رسوایی های مالی واخلاقی سران این کشور، می توانیم درآینده نزدیک شاهد بروز اعتراضات گسترده مردمی و زیادتر شدن اعتراضات عمومی در شهرهای مختلف آن باشیم. چرا که سیلویو برلسکونی نخست وزیر ایتالیا علاوه برآنچه که گفته شد، بعنوان یکی از همپیمانان دیرینه دولت قذافی در لیبی بحساب می آید. وبا توجه به سقوط معمر قذافی جایگاه برلوسکنی نیز بیش از پیش رو به افول رفته است.

 

 

در نهایت می بایست به این نکته توجه داشت، با توجه به رهنمون های مقام معظم رهبری و تدابیر مدبرانه وی و همچنین سرعت موضوعات و مسائل در حال رخ دادن در سطح منطقه وجهان، ما نیز باید با هوشیاری هرچه تمام تر و دقیقتر در راستای حرکت کردن صحیح وراستین در راه حقیقت گام برداشته و در سیل جریانهای جاری در منطقه وجهان به خواب و اغما فرو نرفته و نقش موثری در معادلات واتفاقات جهانی ایفا نماییم. تا در نهایت دشمن نتواند ملت مارا که حامل درست ترین و عادلانه ترین پیام ها برای جهانیان است به حاشیه برد.

انشاالله



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد