در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

اذعان مرکز مطالعات هوا - فضای اسرائیل به قدرت...

با اشاره به رزمایش موشکی «پیامبراعظم6»؛

اذعان مرکز مطالعات هوا - فضای اسرائیل به قدرت موشکی ایران



یک مرکز اسرائیلی موسوم به مرکز مطالعات هوا - فضا با اشاره به رزمایش موشکی ایران تأکید کرد که ایران با نمایش قدرت موشکی خود پیامی درباره قدرت بازدارندگی خود برای غرب فرستاد.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، «طال عنبار» رئیس مرکز «فیشر» اسرائیل، موسوم به مرکز مطالعات هوا - فضا به رزمایش پیامبر اعظم6 ایران واکنش نشان داد.


به گزارش پایگاه خبری عرب 48، عنبار با اشاره به تصاویر رزمایش پیامبر اعظم 6 و شلیک موشک‌های ایرانی، تاکید کرد که موشک‌های ایران در انبارهایی نگهداری می‌شوند یا به گونه‌ای حمل می‌شوند که چشم دشمن از رؤیت آن ناتوان بماند.

به گفته رئیس این مرکز، ایران تلاش بسیاری برای حمایت از موشک‌های خود به عمل می‌آورد و تلاش می‌کند سوخت آن را زیر زمین فراهم کند که احتمال کشف آن کاهش یابد.

عنبار تصریح کرد که این موارد نشان می‌دهد که ایران قدرت‌های موشکی خود را که به آن اجازه می‌دهد موشک‌ها را در دامنه‌ای وسیع شلیک کند، گسترش می‌دهد.

این مقام اسرائیلی همچنین تاکید کرد که پخش تصاویر شلیک موشک‌های ایران در این رزمایش برای تاکید بر قدرت بازدارندگی ایران و همچنین ارسال این پیام برای غرب است که ایران تا چه مقدار در حوزه موشکی دوربرد پیشرفت کرده است.



راسخون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد