در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

جنگ نرم آمریکا و اسرائیل علیه انقلاب‌ها

جنگ نرم آمریکا و اسرائیل علیه انقلاب‌ها
رئیس مجمع عربی-اسلامی حمایت از مقاومت هشدار داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی پس از شکست در عرصه نظامی به جنگ نرم علیه انقلاب های اصیل مردمی روی آورده‌اند.
 "دکتر یحیی غدار" در گفت و گو با شبکه "العالم" گفت: در پی شکست نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی در افغانستان، عراق، لبنان و فلسطین و ناکار آمدی ساز و کارهای جنگی آنان، جنگ نرم در دستور کار آن ها قرار گرفته است.

یحیی غدار تاکید کرد: نیروهای سیاسی، ملی، قومی، اسلامی و مستقل نیز باید مسئولیت تاریخی خود را به دوش بکشند. ما در تلاش هستیم تا تلاش ها میان مقاومت های عربی و کشورهای محور مقاومت با انقلاب های مردمی را یکسان و هماهنگ کنیم، به‌ویژه که اینک تلاش‌هایی برای دور زدن این انقلاب ها و مانع تراشی در  مسیر آن ها شکل گرفته، تا مسائل اقتصادی به‌عنوان مشکل اصلی مردم مطرح شود.

 

وی افزود: باید تاکید کنیم که همه انقلاب های عربی در کشورهایی بروز کرد که کشورهای محور میانه‌رو و اعتدال خوانده می‌شدند.

رئیس مجمع عربی-اسلامی حمایت از مقاومت گفت: مقاومت و انقلاب‌های مردمی دو روی یک سکه‌اند و هر یک نیازمند دیگری است؛ تجربه مقاومت که در فلسطین، لبنان و عراق به پیروزی رسید می‌تواند انقلاب‌های جوان را نیز در بر گیرد.

دکتر غدار در پایان تاکید کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی همان‌طور که در طرح نظامی خود برای منطقه شکست خوردند در جنگ نرم نیز سرنوشتی جز شکست نخواهند داشت، زیرا این انقلاب‌ها اصیل هستند و مهم‌ترین دغدغه انقلاب‌ها، حمایت از مقاومت به‌عنوان یک اصل انکار ناپذیر است.

منبع: واحد مرکزی خبر
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد