در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

مسلمانان‌ خواهان ‌مقابله آلمان با اسلام‌ستیزی

مسلمانان‌ خواهان ‌مقابله آلمان با اسلام‌ستیزی
مسلمانان آلمان از دولت برلین خواسته‌اند، علیه پایگاه‌های اینترنتی حاوی مطالب اسلام‌ستیزانه دست به اقدامات قانونی بزند.
به نقل از خبرگزاری آلمان، مسلمانان این کشور خواستار مقابله با پایگا‌‌ه‌های اینترنتی مروج اسلام‌ستیزی که همزیستی مسالمت‌آمیز در این کشور اروپایی را به خطر می‌اندازد، شده‌اند.

بنیامین ادریس رئیس مرکز اسلامی شهر مونیخ، از دولت آلمان خواست تا بر اساس قانون اساسی این کشور، بر عملکرد پایگاه‌هایی که حاوی مطالب اهانت‌آمیز علیه اسلام و مسلمانان است، نظارت بیشتری داشته باشند.




این مرکز اعلام کرده است، از مقامات آلمان انتظار دارد با جریان‌های تندرو که قصد به‌خطرانداختن همزیستی مسالمت‌آمیز در این کشور را دارند، مقابله کند.

ادریس که یکی از روحانیون میانه‌رو در آلمان محسوب می‌شود، به افزایش تبلیغات ضداسلامی در آلمان از طریق پایگاه‌های اینترنتی به ویژه پایگاه "پی‌آی نیوز" که به عنوان بخشی از دستور کار خود، به مقابله با گسترش اسلام و آموزه‌ای اسلامی در سراسر اروپا می‌پردازد، اشاره کرد.

وی خواستار برخورد قانونی دولت با این پایگاه در چارچوب قانون اساسی شد و گفت که دولت باید بر عملکرد آن نظارت بیشتر داشته باشد.

در همین حال، مقامات ایالت باواریای آلمان که مرکز آن شهر مونیخ است مدعی شده‌اند، بر اساس قوانین آزادی بیان، نمی‌توانند با این پایگاه هیچ‌گونه برخوردی کنند.

این درخواست مسلمانان آلمان در پی حادثه تروریستی اخیر در نروژ مطرح شده است.

روز جمعه (22 جولای، 31 تیر) در جریان انفجار بمبی در محل استقرار ساختمان‌های دولتی در شهر اسلو پایتخت نروژ، تعدادی از مردم کشته و زخمی شده‌اند.

در همین روز و در حادثه دیگری، فردی مسلح با تیراندازی در محل اردوگاه جوانان حزب کارگر نروژ در جزیره ‌اوتویا در نزدیکی جنوب اسلو، دست‌کم 68 تن را کشت.

آندرس برینگ بریویک، اسلام‎ستیز افراطی نروژی، مسئولیت هر دو حمله خون‌بار روز جمعه در این کشور را بر عهده گرفته است، با این وجود پلیس نروژ اعلام کرده است، هنوز مشخص نیست که آیا وی در این حملات هم‎دست یا هم‎دستانی داشته است و تحقیق در این باره همچنان ادامه دارد.

بریویک که دیدگاه‌هایی به شدت اسلام‌ستیزانه دارد، پیش از این اعلام کرده بود که گفت‌وگوهایی را با گروه ‌نژادپرست و مخالف مسلمانان موسوم به "اتحادیه انگلیسی دفاع" داشته است.

منبع: پرس تی‌وی



نظرات 3 + ارسال نظر
حسین رضائیان (رضی) جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:34 http://sokhanesookhteh.blogfa.com

مقام معظم رهبری، امام خامنه ای (مدظله العالی) در دیدار با جمعی از شاعران و ذاکرین اهل بیت (علیهم السلام) در خردادماه امسال فرمودند:
« یکى از خصوصیاتى که در انقلاب ما بارز است، مطرح شدن مکررِ مضاعف نام مبارک حضرت زهرا (سلام اللَّه علیها) است. هیچ کس هم این را به مردم یاد نداد. یعنى ما در شعارهامان، در حرفهامان، این قضیه را مطرح نکردیم. این نشانه‌ى مبارکى است؛ نشانه‌ى توجه آن بانوى دو عالم، آن عنصر ملکوتىِ الهىِ بى‌نظیر در عرصه‌ى وجود از لحاظ نورانیت - بعد از پدر بزرگوار و امیرالمؤمنین (علیه‌السّلام) - است. بعضى از اهل معنا هم این توجه ویژه را میگفتند. ما شنیدیم از بعضى‌ها که میگفتند بانوى دو عالم توجه ویژه‌اى دارند. این خیلى باارزش است، این امیدبخش است؛ ما را در دلهامان، در اعماق جانمان، به دست یافتن به اهداف نهائى، مطمئن و خاطرجمع میکند؛ گامها محکم و استوار برداشته میشود. »

این سروده را که در شب آدینه ای از خرداد ماه سال 1387 بر لسان من آلوده جاری شد تقدیم می کنم به مادرمان؛ به امید شفاعت مادر...
منتظر حضورتان هستم.
یاحق

نظم نوشته ها و سروده های من در " سخن سوخته " :
http://sokhanesookhteh.blogfa.com/

نثر نوشته های من در " سوز سخن " :
http://soozesokhan.blogfa.com

روح الامین شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:46 http://14sabz.blogsky.com

سلام و درود بر شما .اسلام ستیزی در غرب یعنی گرایش مردم به دین مبین اسلام . درود بر شما
اجرتون با حضرت فاطمه زهرا س
پست را کاملا خوندم .خیلی جالب بود
فقط باید بگم که اللهم عجل لولیک الفرج
در ظلمت فراق تو این جمعه هم گذشت دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت .

یاسر شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:27 http://box69.ir

سلام!
لینک باکس افزایش بازدید باکس69 از شما دعوت مینماید تا برای بالا بردن تعداد بازدیدهای خود از این لینک باکس استفاده نمایید!
طریقه ی ثبت نام : 1- دریافت کد و قرار دادن آن در بهترین مکان در وبلاگ
2- ارسال لینک
به همین راحتی! پس حتما یه سری بزن!
Box69.Ir
خدانگهدار!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد