در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

آمریکا توان چکاندن ماشه بر روی ایران را ندارد

اذعان هاآرتص؛
آمریکا توان چکاندن ماشه بر روی ایران را ندارد
آمریکا با مشکلات اقتصادی خود فلج شده و دیگر قادر نیست حمله ای را به نفع اسرائیل علیه ایران ترتیب دهد.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی اذعان کرد که انگشت آمریکا دیگر ضعیف‌تر از آن است که بتواند ماشه را به روی ایران بچکاند.
 

به نقل از جهان، این روزنامه صهیونیستی ضمن ردیف کردن فهرست بلندبالایی از اتهامات علیه ایران، از تلاش برای تولید سلاح هسته‌ای گرفته تا دخالت در امور داخلی عراق، تصریح کرد که آمریکا با مشکلات اقتصادی خود فلج شده و دیگر قادر نیست حمله‌ای را "به نفع اسرائیل" علیه ایران ترتیب دهد.


بنابراین گزارش، کسری بودجه آمریکا و کاهش بودجه پنتاگون، برنامه حمله احتمالی به تاسیسات نظامی و هسته‌ای ایران را در آمریکا به حاشیه رانده است.

به نوشته هاآرتص، ایهود باراک، وزیر دفاع اسرائیل در سفر هفته گذشته خود به آمریکا به خوبی متوجه شد که فکر آمریکایی‌ها تنها معطوف به مشکلات داخلی خود است و حاضر به هیچ اقدام نظامی در جهت منافع اسرائیل نیستند.

بنابراین گزارش، بدیهی است که هرگاه اولویت بین اقتصاد و بازدارندگی بخواهد تعیین شود، اقتصاد برنده خواهد بود! برای آمریکایی‌ها همین‌که از استفاده ایران از سلاح هسته‌ای جلوگیری کنند کافی است و قادر نیستند جلوی پیشرفت تدریجی هسته‌ای ایران و نفوذ آن در عراق را بگیرند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد