در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

بیداری اسلامی، مقدمه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی

 

                                         بسم رب الشهدا و الصدیقین  

 

بیانیه سپاه به مناسبت روز جهانی قدس؛
بیداری اسلامی، مقدمه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی
دیکتاتورها و حامیان منطقه‌ای رژیم غاصب صهیونیستی در تونس، مصر و لیبی به صورت پی‌در‌پی در گرداب بیداری اسلامی و آتش خشم و نفرت ملت خود گرفتار و سرنوشت خفت باری را برای خود رقم زده‌اند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت روز جهانی قدس، بیداری اسلامی و انقلاب‌های مردمی منطقه را مقدمه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و پیروزی قطعی ملت فلسطین دانست.

 به نقل از سپاه نیوز، در بخشی از این بیانیه آمده‌ است: حضرت امام خمینی‌رحمت‌الله‌علیه با ابتکار نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، ظرفیت سازی جهان اسلام برای شکل گیری جبهه فراگیر ضد صهیونیستی و تمهید بسترهای لازم برای محو غده سرطانی اسرائیل از صفحه روزگار را هدف قرار داده بودند.

 

این بیانیه می‌افزاید: با گذشت 33 سال از این تدبیر راهبردی و هوشمندانه به روشنی می توان گفت آنچه امروز در عرصه بیداری اسلامی و انقلاب‌های مردمی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آشکار است در حقیقت همان آرمان سازی امام راحل و خلف صالحش مقام معظم رهبری‌مدظله‌العالی برای آزادی قدس شریف و رهایی جهان بشریت از یوغ نظام سلطه و خطرات صهیونیسم بین الملل است.


این بیانیه در ادامه با برشماری ویژگی‌ها وتفاوت‌های راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نسبت به مراسم سال‌های گذشته تصریح کرده است: امروز جهان اسلام در شرایطی خود را مهیای رستاخیز عظیم روز قدس کرده است که دیکتاتورها و حامیان منطقه‌ای رژیم غاصب صهیونیستی در تونس، مصر و لیبی به صورت پی‌در‌پی در گرداب بیداری اسلامی و آتش خشم و نفرت ملت خود گرفتار و سرنوشت خفت باری را برای خود رقم زده‌اند و در ادامه پیوستن رفقای جلاد و جنایت کار خود در برخی کشورهای دیگر عربی را انتظار می کشند.

این بیانیه خاطر نشان کرده است: اینک در سرزمین‌های اشغالی، غاصبان قدس شریف در استیصال و ناتوانی مفرط قرارگرفته اند و برابر قدرت و صلابت مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان خود را متزلزل‌ تر از گذشته یافته اند به گونه ای که هیچگونه حاشیه امنی حتی در جامعه ساختگی صهیونیستی را نمی توانند برای خود تصور کنند.

این بیانیه در ادامه مسئله فلسطین را همچنان اولویت اول جهان اسلام معرفی و با تاکید بر ضرورت تشدید فشار مقاومت اسلامی و نیز ملت های مسلمان علیه رژیم صهیونیستی آورده است: بازگشایی گذرگاه رفح، شکسته شدن محاصره زمینی غزه، پایین کشیده شدن پرچم رژیم تل آویو از فراز ساختمان سفارت صهیونیست‌ها در قاهره که در حقیقت بیانگر فروپاشی رژیم کمپ دیویدی سادات و نامبارک است، این پیام را منتشر می کند که اشغالگران فلسطین با از دست دادن عقبه های راهبردی منطقه‌ای و حتی فرامنطقه‌ای، خود را مهیای مرگ و نیستی از جغرافیای منطقه کرده اند.

این بیانیه در پایان با دعوت آحاد ملت انقلابی و رشید ایران اسلامی برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرده است: حضور متراکم و انبوه مسلمانان جهان در روز قدس و فریاد آنان بر فرق آمریکا و اسرائیل -دشمنان مشترک و پلیدشان- بار دیگر وحدت، یکپارچگی و اقتدار مسلمین را به رخ دشمنان اسلام عزیز کشانده و چشم انداز زیبای فتح و پیروزی ملت فلسطین و سقوط غاصبان قدس را ترسیم خواهد کرد.
 
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد