در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

در خواست مساعدت

سلام علیکم 

 

از تمام دوستان و عزیزانی که از وبلاگ این حقیر بازدید می کنند خواهشمندیم  

 

که به منظور هرچه بهتر شدن این وبلاگ انتقادات و پیشنهادات خود را  در قسمت 

 

نظرات درج نمایند و ما را در این امر کمک کنند. 

 

راستی اگر در هر موضوعی به شبهاتی بر خورید می توانید در قسمت نظرات درج کنید و  

 

اینجانب از افراد مطلع و قابل اعتماد پاسخ را به شما می رسانیم. 

 

 

قابل توجه عزیزان خجالتی :  

 

این عزیزان می توانند شبهات و سوالات خود را مطرح کنند و نام و وبلاگ خود را وارد  

 

نکنند و شماره موبایل یا آدرس پست الکترونیکی خود را بدهند تا به آنان پاسخ دهیم. 

 

 

 

ان شا الله حضرت زهرا (سلام الله علیه) به تمامی ما لیاقت و سعادت قدم نهادن در  

راه خدا را بدهند.

  

 

                            لبیک یا سید علی خامنه ای

 

نظرات 1 + ارسال نظر
روح الامین دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:09 http://14sabz.blogsky.com

سلام
خوبین شما
دارم فکر میکنم ببینم من خجالتی هستم یا نه پرو ام
به نتیجه رسیدم خبر میکنم

شوخی کردم
اجرتون با حضرت فاطمه زهرا س

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد