در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

پیام تشکر رهبر معظم انقلاب در پی قهرمانی تیم والیبال ایران

پیام تشکر رهبر معظم انقلاب در پی قهرمانی تیم والیبال ایران
 

 
رهبر معظم انقلاب در پی موفقیت تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا پیام تبریکی صادر کردند.
جمعه ۸ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۰:۰۴


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری متن پیام به شرح زیر است:


بسم‌الله‌الرحمن الرحیم


از اینکه ملت ایران را خوشحال کردید متشکرم.
سید علی خامنه‌ای

۷ مهر ۱۳۹۰



نظرات 2 + ارسال نظر
ilk یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 http://hadafeziba.blogfa.com



[گل][گل][بدرود][گل][گل][بدرود][گل][گل][بدرود][گل][گل][بدرود][گل][گل][بدرود][گل][گل][بدرود][گل][گل][بدرود][گل][گل][بدرود]

سلام به دوستانی که بهترینند و تنها مرهم دل زخمی من هستند....
سلام

امروز میای یه سر بزنی؟
لطفا این مطلبم رو با دقت بخونید و نظرات دقیقی بدین
این دفعه نظرتون خیلی خیلی خیلی برام مهمه
هم نظر بدین و هم اعلام آمادگی کنید برای شرکت در سلسله کلاس ها

من منتظرم
اونقدر میشینم تا بلاخره بیایید

اسم مقاله: درسنامه اصول کافی
[گل][گل][بدرود][گل][گل][بدرود][گل][گل][بدرود][گل][گل][بدرود][گل][گل][بدرود][گل][گل][بدرود][گل][گل][بدرود][گل][گل][بدرود]

من یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 http://www.fati1993.blogfa.com

جدایی:
از من
جدا نمی گردد
دلم.
مگر

هنگام سفر عشق..........!
آپم و منتظر حضور گرمتان...........................................[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد