در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

جنایت جنسی آمریکا علیه کودکان + سند

دادگاهی در ایالت نیویورک آمریکا قانونی را به تصویب رساند که به موجب آن مشاهده فیلم های پورنوگرافی کودکان، قانونی است.
 جام نیوز به نقل از روزنامه آمریکایی کریستین پست، نوشت: سیاستمداران آمریکایی به خاطر سود میلیاردی فیلم های پورنوگرافی، کودکان آمریکایی را نیز قربانی سیاست های منفعت طلبانه شان کردند و قانونی به تصویب رساندند که به موجب آن مشاهده فیلم های پورنوگرافی کودکان قانونی است.

 دادگاهی در ایالت نیویورک آمریکا قانونی را به تصویب رساند که به موجب آن مشاهده فیلم های پورنوگرافی کودکان، قانونی است.

این قانون واکنش شدید عمومی را به همراه داشت و همین امر موجب شد تا اخیرا دادگاه تجدید نظر در خصوص این قانون در نیویورک تشکیل شود.

"پاتریک ترومن"، رئیس قسمت مبارزه با پورنوگرافی در گروه اخلاق در رسانه نیز در واکنش به تصویب این قانون اظهار داشت که پورنوگرافی کودکان برجسته ترین جرم و جنایت جنسی است و همه ساله میلیون ها کودک بی گناه را تحت تأثیر قرار می دهد.

وی همچنین گفت: «قانونمندسازی دیدن پورنوگرافی کودکان به طور آن‌لاین از سوی بزرگ ترین دادگاه، خشم عمومی را بر انگیخته است.»

شایان ذکر است، سالانه در آمریکا سیزده هزار فیلم پورنو تولید می شود و فروش سالانه صنعت پورنوگرافی در این کشور حدود ده میلیارد دلار یا حتی بالاتر تخمین زده می شود. با این وجود سیاستمداران و دولتمردان آمریکایی که به نظر می رسد از سود این فیلم ها هنوز راضی نیستند با تصویب این قانون تلاش می کنند کودکان آمریکایی را نیز قربانی سیاست های منفعت طلبانه شان کنند.

لازم به ذکر است عایدی جهانی پورنو، شامل اتاق های پخش فیلم در هتل ها، کلوب های سکس و صنعت رو به گسترش سکس الکترونیک، نود و هفت میلیارد دلار در سال 2006 بوده است.

این عایدی، با درآمد شرکت های پیشرو در امر فناوری مثل "مایکروسافت"، "گوگل"، "آمازون"، "ای بی"، "یاهو"، "اپل"، "نت فلیکس" و "ارث لینک" برابری می کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد