در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

تصاویری زیبا از مناظر شهر های جهان

S A L I J O O N
 


 S A L I J O O N

    


S A L I J O O N

 S A L I J O O N
 


 S A L I J O O N
 


S A L I J O O N 

 


S A L I J O O N 

 

S A L I J O O N
 


S A L I J O O N 

 

S A L I J O O N
 

S A L I J O O N
 


S A L I J O O N
 

  S A L I J O O N

نظرات 1 + ارسال نظر
سید حمید رضا یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:36 http://ghaemweblog.mihanblog.com

سلام دوست عزیز

درثواب طرح ختم 1000 صلوات جهت خشنودی پیامبر عظیم الشان
اسلام حضرت محمّد(ص) و پاسخ به اهانت های بی شرمانه ی اخیر
به ساحت مقدس پیامبر(ص) سهیم باشید.

شما میتوانید در ستون سمت چپ وبلاگ
در این طرح شرکت کنید و از ثواب ان بهره مند شوید.

دوستان ما تنها کاری که از دستمون بر میاد همینه
پس، از فرستادن یک صلوات برای پیامبرمون
که چند ثانیه بیشتر طول نمیکشه دریغ نکنیم.که سود این صلوات هم برا خودمونه و تو زندگیه خودمون تاثیر میذاره.

احادیثی درباره ی صلوات از پیامبر اکرم(ص)

1. کسی که یک بار بر من صلوات فرستد خداوند دری از سلامتی بر او می گشاید.
..............................................
2. صلوات فرستادن شما بر من باعث روا شدن حاجت های شماست

و خدا را از شما راضی می گرداند و اعمال شما را پاک و پا کیزه می کند.
..............................................
3.سخنی که بدون ذکر نام خدا و صلوات بر من آغاز شود

بی نتیجه می ماند و دور از خیر وبرکت می باشد.
..............................................
4.بخیل کامل آن کسی است که نام من نزدش برند و بر من صلوات نفرستد.

..............................................
ببخشید که زیاد شد اخه دلم خیلی گرفته بود.

امیدوارم شما هم شرکت کنید.
یا علی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد