در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

مراسم ماه محرم دهه اول 1391

 

سخنرانی حاج آقا پناهیان | محرم 91  

 

  

 

مراسم ماه محرم دهه اول 1391

دانلود فایل صوتی دهه اول محرم

 

دانلود فایل صوتی شب اول

 

دانلود فایل صوتی شب دوم

 

دانلود فایل صوتی شب سوم

 

دانلود فایل صوتی شب چهارم

 

دانلود فایل صوتی شب پنجم

 

دانلود فایل صوتی شب ششم

 

دانلود فایل صوتی شب هفتم

 

دانلود فایل صوتی شب هشتم

 

دانلود فایل صوتی شب نهم

 

دانلود فایل صوتی شب دهم  

عزیزان به هنگام بالا آمدن فایل دانلود کمی صبر داشته باشند ...  

(این فایل رو به دلیل درخواست داداش احسانم گذاشتم)

نظرات 2 + ارسال نظر
روح الامین چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 http://14sabz.blogsky.com

سلام
خیلی مخلصیم
چشم
من در خدمت شمام و هر کمکی از دستم بیاد انجام میدم
سعی میکنم براتون مطلب فرهنگی و زیبا پیدا کنم
اگر اجازه بدید بگذارم تو وبلاگتون
با اسم و رسم خودم
یا حق

احسان چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:54


بابا داغونمون کردی که...
حالا کلیپ دانلود کنم یا خجالت...؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد