در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

ساکتین فتنه از بزرگداشت حماسه 9 دی ناراحت هستند!

همایش بزرگ جبهه پایداری انقلاب اسلامی در آستانه سالروز نهم دی با سخنرانی حضرت آیت الله مصباح یزدی و استقبال پرشور نخبگان و فعالان سیاسی – فرهنگی برگزار شد. 

به گزارش رجانیوز، در این همایش که به منظور " تببین ریشه‌های گفتمانی رخداد بزرگ تاریخی نهم دی" برگزار شد، همچنین حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری سخنرانی کردند.

دبیر جبهه پایداری در سخنان کوتاه خود به ماجرای دعوت از علامه مصباح برای شرکت در این همایش اشاره کرد و گفت: وقتی خواستیم این همایش را برگزار کنیم در این فکر بودیم، آن زمانی که حضرت استاد مصباح از قم عازم مشهد هستند، این همایش برگزار شود که با توجه به کسالت علامه کمتر برای ایشان مزاحمت ایجاد شود، اما وقتی به ایشان گفتیم که این برنامه برای نه دی است، فرمودند که من شخصا برای این همایش می‌آیم و بر می‌گردم. 

 

  

به ادامه مطلب بروید ...

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی گفت:  فتنه برای برخورد با ولایت بود و تقلای زیادی برای آن شد، اما وقتی کار به ولایت ابا عبدالله علیه السلام رسید، همه چیز رو شد و ملت سراپا در برابر فتنه ایستاد. 

وی ادامه داد: در حالی که در گذشته اینطور نبود و وقتی داستان فتنه به مقام ولایت منتهی می‌شد، امیر المومنین علیه السلام و امام حسن علیه السلام و امام حسین علیه السلام تنها می‌شدند، ولی خدا را شکر ملت ما در این فتنه ها که پیش می آید و وقتی احساس می کنند، در برابر ولایت ایستاده اند و یا حتی در این میان ساکت هستند، بر نتابیده و قیام می‌کنند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه باید روز نهم دی را پاسداشت، تصریح کرد: برخی دوست دارند که هیچ گاه از این روز یاد نشود، چنانچه همان روزها هم که خودشان ساکت بودند، سکوت در برابر این جریان را هم اولی می دانند، ولی اینطور نیست، ولایت یک امر زنده ای است که باید پای آن ایستاد.

آقاتهرانی تاکید کرد: باید راست گفت به دنبال این هستیم که مقام ولایت از ما چه می خواهد، نه اینکه حتما بگوید این کار را انجام بده بعد من انجام دهم و اگر نگفت کارنکنم. 

 

 

 

وی با بیان اینکه بر خلاف نظر عده‌ای که می‌گویند، فهمیدن نظرات ولایت خیلی سخت است، می‌شود نظرات ولی را فهمید، گفت: کافی است کمی آدمی از تعلقات دنیا آزاد شود آن وقت قضاوت‌هایش، قضاوت‌های خیلی بهتری خواهد بود.



منبع : خبرگزاری رجا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد