در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

جبهه پایداری انقلاب اسلامی

 

 

لنکرانی:  

عید انقلاب نباید به صحنه برخوردهای سخیف تبدیل شود/فرصت تخریب را نباید به دشمنان داد

تاریخ  :  1391/11/24

 سخنگوی جبهه پایداری، جشن انقلاب را میدان وحدت دانست و گفت: کسانی که با اقدام خود میدان همدلی را به بروز اختلاف تبدیل کنند، فقط جورچین دشمن را تکمیل می کنند و نباید اجازه داد این عید به صحنه برخوردهای سخیف تبدیل شود. 
 
به ادامه مطلب بروید ...

به گزارش پایگاه رسمی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، کامران باقری لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به دستاوردها و شکوه راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور به حضور بی‌نظیر مردم پرداخت و اظهار داشت: راهپیمایی امسال پرشورترین راهپیمایی بعد از پیروزی انقلاب بود.  

لنکرانی با بیان اینکه در سی و چهارمین جشن انقلاب در حالیکه به زعم دشمنان انقلاب ماه‌ها از تحریم‌های فلج‌کننده می‌گذرد، مردم غیور ایران زمین به کوری چشم دشمن حماسه‌ای بی‌نظیر در دفاع از انقلاب و نظام را رقم زدند،‌ تصریح کرد: وظیفه خود می‌دانیم از آحاد ملت شریف ایران برای این حضور پرشور سپاسگزاری کنیم. 

«باید پیشانی شکر را به درگاه الهی سایید که مردم پاک این کشور را در دفاع مجاهدانه از این انقلاب همدل و همزبان به میدان آورد. شکر این حضور، خدمت خالصانه به این مردم غیور و پرهیز از حاشیه های مخربی است که میدان کارزار بزرگ کنونی مردم ما را در مواجهه با مستکبران به نفع جبهه باطل تقویت می‌کند.» 

سخنگوی جبهه پایداری ادامه داد: مروری بر انعکاس رسانه‌ای این همایش بزرگ نشان می‌دهد ، دشمنان انقلاب ابتدا با انکار و بعد با کوچک‌نمایی با این حماسه برخورد کردند و این شیوه همیشگی آنها در مواجهه با پیروزی‌های ملت ایران بوده است. 

حاشیه‌های راهپیمایی 22 بهمن فرصت تخریب را به دشمنان انقلاب می‌دهد 

وی افزود: متاسفانه مناسک زیبا و پرشکوه امسال حاشیه هایی هر چند کوچک را داشت ولی نباید فرصت تحریف و تخریب را به دشمنان انقلاب داد. مردمی که به این مراسم می‌آیند عهدی جز با امام، رهبری و شهدا ندارند و هیچکس نباید این حضور مردمی پرشور را جز این تفسیر کند. 

لنکرانی کسانی که غیر این تفکر را دارند متوهم دانست و یادآور شد: مردم ما بسیار صبورانه و با نجابت علیرغم شرایط سخت معیشتی در میدان حاضر شدند و توقع داشتند جز تاکید بر آرمان‌ها چیزی نبینند. 

سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد: برخی از اظهارات از تریبون رسمی این همایش ملی، در همین جهت بود که جای تقدیر دارد. اما برخی دیگر به نوعی مسیر انحرافی در راه پرفروغ این مردم در مواجهه با دشمنان مستکبر بود. ابداع احتمالاتی که هرگز به وقوع نمی‌پیوندند، نمی‌تواند بهانه خوش‌بینی به‌ آمریکا و مذاکره با قلدرها باشد. 

 عید انقلاب نباید به صحنه برخوردهای سخیف تبدیل شود 

وی تاکید کرد: جشن انقلاب همواره میدان وحدت و همایش همدلی در دفاع از آرمان ها بوده و کسانی که با اقدام خود میدان همدلی و وحدت را به میدان بروز اختلاف و بی حرمتی به مسئولان تبدیل کنند، فقط جورچین‌ دشمن را در ناآرام نشان دادن کشور تکمیل می‌کنند؛ از این رو این جشن را باید همواره با پاکی و همدلی حفظ کرد و اجازه نداد هیچکس این عید را به صحنه برخوردهای این چنین سخیف تبدیل کند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد