در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

منتسب کردن اخلال‌گران قم به جبهه پایداری اقدامی غیراخلاقی است

 

 

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی نماینده مردم تهران با تشکر از شرکت عموم مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور، اظهار داشت: در راهپیمایی 22 بهمن امسال همه اقشار ملت شرکت کردند و بازتاب جهانی آن عالی بود که ملت اینگونه به صحنه می‌آیند. 

وی همچنین با دعوت همه به اخلاق اسلامی، به واقعه 22 بهمن قم اشاره کرد و گفت: باید همه تمرین کنیم که اخلاق اسلامی را در برنامه‌ها و کارهای خود رعایت کنیم، چراکه چنین بداخلاقی‌هایی برای همه اعم از مردم و مسئولان ناپسند است. 

 

به ادامه مطلب بروید ...

دبیرکل جبهه پایداری افزود: ما مسلمان هستیم و اخلاق اسلامی در سیاست ما حاکمیت دارد؛ لذا نباید لحظه‌ای غفلت کنیم و برخوردهایی صورت بگیرد که زننده است و قابل توجیه نیست. 

حجت‌الاسلام آقاتهرانی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور به خوبی و باشکوه برگزار شد، اما اینکه در شهری با سخنرانی که می‌خواهد صحبت کند، برخوردهای خلاف اخلاق صورت بگیرد، برای انقلاب اسلامی و حرکت‌های سیاسی ما قابل پسند نیست. 

وی برهمین اساس تاکید کرد: من از جانب جبهه پایداری چنین اقداماتی را درست نمی‌دانم و از آنجا که برخی این حرکات را به جبهه پایداری نسبت داده‌اند، باید بگویم که اینگونه نیست و جبهه پایداری اخلاق را رعایت می‌کند. 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه بداخلاقی برای همه بد است، تصریح کرد: گاهی فردی فکر می‌کند چون هدفی دارد کارش موجه است اما هدف مقدس وسیله را توجیه نمی‌کند و برای رسیدن به هدف نباید اشتباهاتی رخ دهد، لذا از همه می‌خواهم اخلاق را رعایت کنند. 

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با اشاره به اتفاقات اخیر مجلس و با بیان اینکه روزهای گذشته در مجلس برخوردهایی صورت گرفت که زیبنده نبود، گفت: جبهه پایداری بداخلاقی نمی‌کند و اگر کسی نیز مرتکب بداخلاقی شود، خودش مسئول است. 

وی افزود: ما ولایتمدار هستیم و اینگونه رفتارها با اخلاق اسلامی و حرکت سیاسی ما سازگاری ندارد.



منبع : خبرگزاری تسنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد