در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

حسین یعقوبیان

 

 

هفتگی - جمعه 20/11/91 - روضه حضرت زهرا (س)

سخنران: حجت الاسلام و المسلمین شیخ یاسر محمودی
مداحی: حاج عبدالرضا هلالی - حاج روح الله بهمنی - حاج ابراهیم رحیمی - حسین یعقوبیان - وحید یوسفی
محل برگــــــزاری:
حسینیــــه امام موسی ابن جعفر (علیه السلام)  

 

این مداحی شور توسط حاج حسین یعقوبیان مداح خوب اهل بیت (علیهم السلام) در مجلس هفتگی هیئت الرضا (علیه السلام) نیز خوانده شده است . آنقدر زیبا بود که تصمیم گرفتم برای شما عزیزان در وبلاگ قرار دهم.   

احب الله من احب حسینا 

 

صوتی – حسین یعقوبیان – من همیشه خاک پاتم ... (سینه زنی شور)   
 

  برای دانلود فایل به ادامه مطلب بروید ...

 

دانلود فایل صوتی – حسین یعقوبیان – من همیشه خاک پاتم ... (سینه زنی شور)    

 

دانلود فایل تصویری – حسین یعقوبیان – من همیشه خاک پاتم ... (سینه زنی شور) 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:18 http://www.yasarallah-hosein.rozblog.com/

سلام
وبلاگ زیبای دارید اگه موافق هستید همو لینک کنیم منو بانام وبلاگ ثارالله لینک کنید وخبر بدید باچه نامی لینکتون کنم
یاعلی

سید هادی حسینی پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:26 http://www.alamdar.persianblog.ir

سلام علیکم
با مطلب جدید به روزم و منتظر نظرات حضرات
یاعلی جان ها فدای سید علی
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد