در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

به مدد کج فهمی برخی مسئولین، به ناموس و فرهنگمان یکجا توهین شد

افسران - به مدد کج فهمی برخی مسئولین، به ناموس و فرهنگمان یکجا توهین شد  

افسران - به مدد کج فهمی برخی مسئولین، به ناموس و فرهنگمان یکجا توهین شد
 
افسران - به مدد کج فهمی برخی مسئولین، به ناموس و فرهنگمان یکجا توهین شد
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
وقتی بودجه بیت المال بی حساب و کتاب در جیب برخی اهالی بی لیاقت ورزش و سینما قرار می گیرد و دست بسیاری از جوانان نخبه این مملکت به گرد آنهم نمی رسد، باید شاهد بروز " لاله " های بی لاله و ورزش های بی قهرمان و پهلوانی باشیم که یاری رسانمان در عرصه ورزش امثال کوین شپارد باشند.  

مستند ضدایرانی و ضداسلامی به نام «کاری در ایران» که با حضور «کوین آلفونسو شپارد» بسکتبالیست آمریکایی که در سال‌های ۲۰۰۸ ـ ۲۰۰۹ میلادی در لیگ بر‌تر بسکتبال ایران و در تیم لوله آ. اس شیراز حضور داشته است هم اکنون در ایالات متحده آمریکا و اروپا در حال اکران عمومی است که به نقد و زیر سؤال بردن مفاهیم اساسی اسلامی و چالش کشیدن مقوله‌های چون مذهب، سیاست و جنسیت می‌پردازند. 

این فیلم در مرحله دوم کم کم وارد ماجرای شرایط زندگی سه زن ایرانی که کوین شپارد در دوران اقامت در ایران با آن‌ها دوستی و رفت و آمد خانوادگی داشته، می‌شود. 

در این مستند شپارد را با سه دختر ایرانی نشان می‌دهد که تلاش کرده است با به ابتذال کشاندن اوضاع داخلی ایران و کشاندن برخی از دختران و پسران با ظاهری غیر پوشیده آن‌ها را در موضع نقد اساس اسلام و اسلام گرایی قرار دهد. 

سه زن جوان ایرانی که شپارد با آن‌ها دوست می‌شود، محور اصلی این مستند است؛ هیلدا در یک مطب دکتر فیزیوتراپ کار می‌کرد و شپارد زمانی با او آشنا شد که برای درمان مچ پای پیچ خورده‌اش به او مراجعه کرده بود. هیلدا و دو نفر از دوستانش که آن‌ها هم دختر بودند با وی ارتباط دوستانه‌ای برقرار می‌کنند و در این مستند تلاش می‌شود به مخاطب اینگونه القاء شود که در ایران علیه زنان تبعیض‌های جنسیتی وجود دارد و حقوق انسانی آنان نقض می‌شود!..حال «کوین آلفونسو شپارد» از راهی دور به ناموس کشورمان و فرهنگ مظلومان پوزخند می زند. آیا همچنان سیاسیت مسئولین فرهنگی و ورزشی کشور بر این است که کیسه بیت المال را دو دستی به دست ناهالان بدهند و در کاسه گدایی نخبگان کشور صرفا شعارهایشان را بریزند؟!...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد