در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

من یک "زنــــــــم.. .. "

 

 

من یک زنم 


زنی با تارو پود احساس زنی با ظرافت مریم زنی با طراوت باران با تو حرف میزنم اما تو به جای چشمانم به کلامم بنگر 
 

در کنار تو راه می روم اما تو به جای شانه هایم به گامهایم بنگر ...
خود را در زندان تن محبوس نمیکنم .. من نفس خود را در کنار تو تربیت میکنم ...  

 

من همه جا در کنار توام ای مرد ..  

در اجتماع ، دانشگاه ، خیابان ، مسجد فقط در کنار تو نه در دسترس تو ...
 

من تنهائی قلب بکر خود را با صد دل قفل شکسته عوض نمیکنم.... 

 من غروز زنانه خود را با صد محبت رنگ و رو رفته تکراری و نیم خورده دیگران عوض نمیکنم....
اینکه میشنوی صدای منشی دلم نیست ... فریاد درون من است ... 


مشترک مورد نظر فقط در کنار توست،نه در دسترس تو.... 

 

این حرفای یک زن مسلمان ایرانی ست . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد