در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

گفت: اگه گفتی چی شد من بعد از این همه مدت چادر پوشیدم؟

 

 

گفت: اگه گفتی چی شد من بعد از این همه مدت چادر پوشیدم؟ 


گفتم : . . .  

 

برای خواندن به ادامه مطلب بروید . . . 

مطلب جالب و خوندنی ست .

چه می‌دونم، لابد این‌طوری خوش‌تیپ تری!
گفت: نچ!
گفتم: خب لابد فهمیدی این‌طوری حجابت کامل‌تره مثلاً!
گفت: نچ!
گفتم: ای بابا! خب لابد عاشق یکی شدی، اون گفته اگه چادر بپوشی بیشتر دوستت دارم!!
گفت: اره تقریبا نزدیک شدی!
گفتم: آها!! دیدی گفتم همه‌ی قصه‌ها به ازدواج ختم می‌شوند؟ دیدی!!
گفت: برو بابا… دور شدی باز!
گفتم: خب خودت بگو اصلاً
گفت: یک جایی شنیدم چادر، لباس “حضرت زهرا س” ست،

خواستم کمی شبیه “ خانومم ” باشم تا بیشتر دوستم داشته باشد...!

 
السلام علیک یا فاطمه الزهرا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد