در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

چهار عمل قبل از خواب

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن سلطانی یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:54 http://baghequran.mihanblog.com

سلام
طبق دستور، از وبلاگ شما بازدید کردم
الحمدلله وبلاگ بسیار پرمحتوا و خوبی دارید
طوری که اون رو توی سایت های مورد علاقه مرورگرم قرار دادم تا هراز چندگاهی بهش سر بزنم و از مطالب خوبش استفاده کنم.
البته این دلیل نمیشه انتقادی نداشته باشم.
به نظرم بعضی از مطالب جای حرف داره و انتشارش اون هم توی این وبلاگ که بازدیدکنندگان خوبی هم داره جای دقت بیشتری داره
حالا بحث راجع به مطالب و این جور چیزها بمونه برای یه موقعیت مناسب تر...
یه نکته دیگه:
من یه جا خوندم که وبلاگ نویس های حرفه ای توصیه می کنند که توی صفحه اصلی وبلاگ از "صوت" استفاده نکنید
دلایل منطقی هم برای این گفته میگن
به هرحال از اینکه یکی از دوستان ما چنین وبلاگ پرمحتوایی رو اداره میکه و انقدر خوب تو فضای اینترنت فعالیت میکنه خوشحال شدم
امیدواریم توی این مسیر ثابت قدم باشید و لحظه ای از راه حق منحرف نشید.
بی ادبی من رو بابت اظهارنظرهای شاید به دردنخورم ببخشید.
موفق باشید.
کوچک ترین بنده خدا-محسن سلطانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد