در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

حجت الاسلام آقاتهرانی خبر داد :

حجت الاسلام آقاتهرانی خبر داد: 

 

 دیدار اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با آیت الله مصباح یزدی 

 بعد از تعطیلات 

 

 

 تاریخ : 1392/01/10 

منبع : جبهه پایداری انقلاب اسلامی
 

پایداری: دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: پس از پایان تعطیلات عید نوروز، اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری دیداری را با آیت الله مصباح یزدی خواهند داشت و در این دیدار درباره آخرین تحولات انتخابات صحبت می کنند. 

 

 

 

به گزارش پایگاه رسمی جبهه پایداری انقلاب اسلامی ، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ، درباره آخرین فعالیت های جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت : . . . 

 

به ادامه مطلب بروید . . .

پس از پایان تعطیلات عید نوروز، اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری دیداری را با آیت الله مصباح خواهند داشت و در این دیدار درباره آخرین تحولات انتخابات صحبت می کنند.

وی با بیان اینکه جبهه پایداری منتظر بود تا مقام معظم رهبری نحوه ورود به انتخابات ریاست جمهوری را مشخص کند، افزود: شورای مرکزی این جبهه به طور حتم با رصد گزینه های دارای صلاحیت، در انتخابات سال جاری وارد عمل خواهد شد.

دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی اظهار داشت: بررسی گزینه هایی چون؛ لنکرانی و جلیلی به عنوان نامزدهای مورد نظر جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری، از موضوعاتی است که در جلسه آینده جبهه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نظرات 1 + ارسال نظر
ابراهیم_م یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 http://www.jnarm.blogfa.com

سلام همسنگر عزیزم خسته نباشید دلاور.
همسنگر عزیم خیلی ممنون واقعا نمی دانم که چگونه از شما تشکر کنم خیلی خیلی ممنون امیدوارم که در همه عرصه ها بخصوص در عرصه سایبری موفق و موید باشید .من یک خواهش از شما دوست عزیزم دارم و اون هم اینکه خواهش می کنم هر وقت کاری داشتی و کمکی خواستی رو من یکی حساب کن شمامثل برادر من هستید من از امروز شما را برادر صدا می کنم .پس می توانید هر کمکی که در وبلاگ نویسی داشتید روی برادر کوچکتان حساب کنید بخدا خوشحال می شوم به امید فعالیت های بیشتر در فضای سالم مجازی .بازم ممنون
www.jnarm.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد