در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

کمی در گفته های خود تامل کنید! آقای قالیباف

مدعی مدیریت انقلابی : ” عملکرد دولت نهم و دهم به گونه‌ای بوده که نتیجه‌ای جز بی‌اعتمادسازی آحاد ملت و بازی با باورها و اعتقاد مردم نداشته است ! ”   

 

 

 

جناب آقای قالیباف لطفا با دقت بخوانید :   

بیانات امام خامنه ای در تاریخ ۱۳۸۵/۰۷/۱۸

 ” کمک به دولت، کمک به کشور است؛ از هر جناحى میخواهد باشد. همه‌تان یادتان هست، دیدید که دولتهاى مختلف از زمانى که بنده این مسئولیت را داشتم، مورد حمایت من بودند. این معنایش این نبوده که من با سیاست هاى آن دولت ها در همه جا موافق هستم، نه؛ تصریح هم می کردم و می گفتم که با بعضى از سیاستهایشان در زمینه‌هاى مختلف موافق نیستم ؛ اما کلیت دولتها را . . .     

 

 به ادامه مطلب بروید و حتما این مطلب را بخوانید . . .

من همیشه حمایت کرده‌ام.

مواظب باشید دولت به خاطر اختلاف نظر ، اختلاف سلیقه ، اختلاف مذاق و اختلاف جناح مورد تضعیف قرار نگیرد. دولت را باید نگه داشت . همه باید رئیس‌جمهور را مورد تکریم قرار بدهند و این را همه یک اصل بدانند.

اینکه افرادى بیایند و سعیشان این باشد که دولت را ناکارآمد جلوه بدهند ، این خدمت به کشور نیست. اگر عقیده‌شان هم این است ، این عقیده را بایست به یک نحوى به گوش خود مسئولان دولتى یا مسئولانى که میتوانند اثرگذار باشند، برسانند؛

اما تبلیغِ ناکارآمدى دولت را در بین مردم کردن، آن هم غیرمنصفانه، صحیح نیست. اگر واقعیت هم میداشت، نباید به شکل تبلیغاتى و داد زدنِ بر سر کوچه و بازار ظاهر میشد؛ چه برسد به آنجایى که واقعیت هم ندارد و غیرمنصفانهاست. ”

امام خامنه ای ۱۳۸۵/۰۷/۱۸

و اما بخوانید از سایت ارگان رسانه ای سازمان جاسوسی آمریکا موسوم به “رادیوفردا ” که با تیتر”قالیباف: عملکرد دولت‌ احمدی‌نژاد نتیجه‌ای جز بی‌اعتمادی مردم نداشته است” مشتاقانه به استقبال صحبت های وی رفته است.

رادیوفردا در ادامه آورده است:

محمدباقر قالیباف،‌ شهردار تهران و یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ایران، روز جمعه ۹ فرودین از سیاست های دولت محمود احمدی نژاد انتقاد کرده و گفته است، عملکرد دو دوره ریاست جمهوری وی باعث بی اعتمادی مردم شده است.

در این مجال قصد نقد صحبت های آقای قالیباف و یا بررسی عملکرد دولت را نداریم ولی به همین یک نکته بسنده می کنیم که وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند:” آن چیزهائی که امروز برای دولت و برای رئیس‌جمهور نقاط قوّت محسوب میشود، اینها باید در رئیس‌جمهور بعدی وجود داشته‌ باشد، اینها را باید در خود تأمین کند؛ آن چیزهائی که امروز نقاط ضعف شناخته میشود ــ که ممکن است شما بگوئید، من بگویم، دیگری بگوید ــ این نقاط ضعف را باید از خود دور کند.”با چه حجت شرعی آقای قالیباف می گوید:” عملکرد دولت نهم و دهم به گونه‌ای بوده که نتیجه‌ای جز بی‌اعتمادسازی آحاد ملت و بازی با باورها و اعتقاد مردم نداشته است.“ 

آقای قالیباف مطالبتان تیتر یک “رادیوفردا” می شود کمی در گفته های خود تامل کنید 

منبع : http://javidarabshahi.com/?p=794

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد