در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

مادر ما 18 سال بیشتر نداشت

واقعی ترین افسانه  

 

شهادت مادر ما افسانه نیست . . .  

   

 

 

شبهه : افسانه بودن شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) 

 

 علمای وهابی جدیداً سخن مضحکی بر زبان می‏ آورند که : شهادت حضرت زهرا (س) از سال 1374 شمسی به تقویم ها اضافه شده است و تا قبل از آن این مسأله وجود نداشته است.  


اما پاسخ این شبهه:   

 

 

اولاً ) «ابن تیمیه» رهبر وهابی‎ها ـ یا بهتر است بگوییم خدا و پیغمبر وهابی‎ها (!) ـ در کتاب جلد 4 کتاب "منهاج السنة" ص 220 نوشته است که: "کبس بیت فاطمه(س)" یعنی: «عوامل خلیفه وقت به زور وارد خانه فاطمه (س) شدند ».  


ثانیاً ) «جوینی» استاد «ذهبی» ، در کتاب "فرائد السمطین" آورده است که پیامبر(ص) فرمودند: بعد از من می‎بینم که دخترم "مغمومة مغصوبة مقتولة" خواهد شد.  


ثالثاً ) «مرحوم کلینی» از امام صادق(ع) روایت کرده است که فرمود : مادرمان فاطمه زهرا (س) شهیده است.  


رابعاً ) «شهرستانی» در جلد اول کتاب "الملل والنحل" ص 67 از «نظّام» نقل می کند که خلیفه دوم با لگد به شکم حضرت زهرا (س) زد و جنین او را سقط کرد.  


خامساً ) موضوع بالا را «ابن حجر» در "میزان الاعتدال" و "لسان المیزان" نیز نوشته است.  

  

 

 

بن بست وهابیت در موضوع شهادت حضرت زهرا (س)  


مناظره‎ای در "دبی" امارات با یکی از شیوخ بزرگ وهابی داشتم . صحیح بخاری را به وی نشان دادم و پرسیدم این روایت را قبول دارید که پیامبر (ص) فرموده فاطمه (س) پاره تن من است و هرکس او را بیازارد مرا آزرده ؟ پاسخ داد قبول دارم . گفتم این را نیز قبول داری که فاطمه (س) از شیخین غضبناک شد ؟ گفت: نه این دروغ است و شیعه ها آن را درست کرده اند . کتاب صحیح بخاری را باز کردم و این حدیث را به او نشان دادم . نوشته پشت جلد کتاب را نگاه کرد و گفت: این کتاب در بیروت چاپ شده و من آن را قبول ندارم ، کتابی بیاور که در عربستان سعودی چاپ شده باشد ! گفتم : چاپخانه این کتاب ، شیعی نیست . ضمنا در لبنان اکثراً غیرشیعه هستند و اگر روایتی در کتابشان حتی جابجا شود ، چاپخانه را به آتش می‎کشند چه برسد به اینکه روایتی به دروغ چاپ شود !  


سپس روایاتی از کتب «شهرستانی» و «ابن قتیبه دینوری» مبنی بر شهادت حضرت زهرا (س) به او نشان دادم . پس از اینکه این روایات را از کتاب خودشان برایش خواندم سرش را پایین انداخت و گفت: من فردا شب جواب را برایت می‎آورم .  


شب بعد هرچه منتظر ماندم نیامد . به منزل میزبانش تماس گرفتم که : چرا شیخ برای ادامه مناظره نیامد ؟ میزبانش گفت: شیخ وهابی نامه‎ای بلند بالا به یکی از علمای بزرگ عربستان سعودی نوشت و گفت: «در مناظره‎ای در مورد حضرت زهرا(س) به بن بست خوردم و تمامی مستندات ظاهراً صحیح است، لطفاً جواب دندان شکنی برایم بفرستید».
جالب اینکه بعد از یک هفته از عربستان برای او جواب آمد که: «این روایات درست است و در کتب ما آماده است، ولی شما اصلاً در این موضوعات با علمای شیعه بحث نکنید!!».
آن شیخ وهابی، پس از دریافت جواب نامه خود، رفت و تاکنون برای ادامه مناظره برنگشته است!  

  

منبع : ابنا

نظرات 2 + ارسال نظر
افسر سایبری موعود جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:26 http://cyberofficerpromised.persianblog.ir/

این ها واقعا ابلحند این همه سند و مدرک باز هم بهانه تراشی میکنند.
واقعا جاهلییت تا کی تا کجا؟؟

خدایا هر چه زودتر منتقم خون مادر رو برسون.

یاعلی

مریم شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 http://yasarallah-hosein.rozblog.com/

علی (ع) ولیّ خدا بود پیش از آنکه خدای** به حرف کُن، همه ی کائنات را آراست** خدا برای علی (ع) خلق کرد عالم را** چنانکه خلقت او را برای خود می خواست** تمام عالم ایجاد بی وجود علی (ع) **بسان کشتی بی ناخدای در، دریاست** مرا بس است تولّای چهارده معصوم (ع)** که این ولایت فوق تمام نعمت هاست

سلام ممنون بهم سرزدید
پستتون مفید و زیبا بود
بازهم بیاید اونورا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد