در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

ذکری که شهید کشوری را نجات داد

شهید صیاد شیرازی می‌گوید: سوخت هلی‌کوپتر احمد کافی نبود؛ به او گفتم: «هر جا هستی بشین»؛ جواب داد: «نمی‌شه هلی‌کوپتر رو می‌زنن. سوختم داره تموم می‌شه، اما با ذکر یا زهرا(علیها السلام) خودم رو می‌رسونم قرارگاه».

به گزارش عماریون از فارس ، ذکر «یازهرا(س)» کارگشاست ، حتی اگر دستی خالی باشد ، خانم مدد می‌کند به کسانی که امیدشان به خداست و راه حق را پیش می‌گیرند.

در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) یکی از خاطرات شهید «علی صیاد شیرازی» پیرامون توسل شهید کشوری به بانوی دو عالم را می‌خوانیم:

توی کردستان با ضدانقلاب درگیر بودیم؛ از هوانیروز کمک خواستم؛ شهیدان کشوری و شیرودی با هلی‌کوپتر اومدن؛ نقاط آتش رو براشون مشخص کردم؛ مهماتشون که تموم شد، متوجه شدم شهید کشوری منطقه رو ترک نکرده. باهاش تماس گرفتم، با اینکه سوختش کم بود گفت: «من باید کارمو تموم کنم» با دوربین که نگاه کردم، دیدم افتاده دنبال یه ماشینه پر از ضدانقلاب. اونقدر بهشون نزدیک شد که با اسکیته هلی‌کوپتر کوبید به ماشین و فرستادش ته دره. نگرانش بودم. دوباره تماس گرفتم، گفتم: «احمد! سوختت کافی نیست. هر جا هستی بشین».

جواب داد: «نمی‌شه هلی‌کوپتر رو می‌زنن. سوختم داره تموم میشه، چراغ هشدار دهنده سوخت هم روشن شده، ولی با ذکر یا زهرا(علیها السلام) خودم رو می‌رسونم قرارگاه».

چیزی نگذشت، دل تو دلم نبود، با ناامیدی تماس گرفتم قرارگاه سراغ گیری احمد رو کردم، گفتند: «اومده، به سلامت و با ذکر یا زهرا(علیها السلام)».

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا روشنی از جمجمه ات را بخدا بسپار دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 http://ansardvm.blogfa.com

سلام دوست عزیز و همیشه همراه من!

مطلبتون زیبا بود و جالب....یا زهرا ...بداد ما برس..اوضاعمون خیلی خرابه

کی دوباره بروز میشوید...؟؟؟

مثل همیشه شما دعوت به مطلب صغیری از دست مایه های بنده بانام تشنگان قدرت حقیر هستید!هرچه زودتر تشریف فرمایی کنید!

بصیرتیها دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:00 http://basiratiha.mihanblog.com

تنها راهش اینه حرف دلتو بزنی
باور کنید کار خواصی نکردم

افسر سایبری موعود سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 http://cyberofficerpromised.persianblog.ir/

بـر عـالـمـیـان رحـمـت بـی حـد آمـد
زیـبـا گـهـر رسـول امـجتد آمـد
تـبـریـک بـه شـیـعـیـان اهـل عـالـم
چـون فـاطـمـه دخـتــر مــحــــــــــــــمـــد آمـد

ولادت بـزرگ بـانـوی جـهـانـیـان حضرت زهرا(س) مـبـارک[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد